VW TRENDS 4/2018 nadjeżdża! - Trends Magazines

VW TRENDS 4/2018 nadjeżdża!

84 strony już 20 grudnia w sprzedaży, a w środku m.in.:

  • Targi Essen – mocno, nisko i stylowo – trendy na 2019 rok
  • T-Cross – terenowy kuzyn Polo
  • Technicznie doskonały  – TEST Touarega III
  • VW TRENDS SPRAWDZA: PanAmericana, Passat Variant, T-Roc, Crafter
  • Niezwykły – Garbus Oval Cabrio
  • Indywidualista –  Passat B1
  • Wizja jutra – poznajcie Chico
  • Kontynuacja legendy – Polo GTI R5
  • Dwa sposoby na GTD –  Golf 7 kontra Golf 1
  • Dwa mało znane muzea –  Ryga i Hamburg warte odwiedzenia
  • Mistrzowski duet –  Solberg i VW
  • Kupujemy używana klasę premium –  Touareg II, jego zalety i wady 
  • Nowinki, ciekawostki, porady, relacje ze zlotów…
  • Wszystko, co entuzjasta VW wiedzieć powinien!

Podobne

VW Golf II, tuning, swap silnika 1.8 T 20V AG

VW Golf II po swapie na 1.8 T 20V AGU

Prezentowany Golf IIpieszczotliwie przez swojego właściciela nazywany jest „Szarakiem”. Dlaczego? Ze względu na swój kolor nadwozia? Brzmi sensownie. Ale oprócz tej teorii również bardzo prawdopodobna jest jeszcze inna, bardziej złożona. Na tą drugą wpływ mają poczynione w tym aucie modyfikacje mechaniczne. Jest ich naprawdę bardzo dużo i mają służyć jednemu, by Golf przemieszczał się szybko…

VW Golf Mk1 GTI widok od tyłu

Coś niezwykłego – połączenie wyjątkowego stylu Golfa GTI z mocą serii R!

Klasyczny styl Golfa I GTI czy moc Golfa R? Dla wielu fanów Volkswagena byłby to poważny dylemat. Kiedy jednak, tak jak Artur, zaczyna się tuningową podróż z podstawową wersją Golfa I, można puścić wodze fantazji.   Prezentowane czerwone auto wyjechało z fabryki w 1978 roku jako pomarańczowy Golf L z silnikiem o pojemności 1,1 l. Z Niemiec do Polski trafiło w 1991 roku i kosztowało wówczas 17.000000 zł. Według raportów z giełd…