VW Taigo zawitał do Polski. Znamy jego cenę - Trends Magazines

VW Taigo zawitał do Polski. Znamy jego cenę

Volkswagen-Taigo-2022

VW chwali się, że to pierwszy w historii marki SUV coupe, choć jak dla nas wygląda to po prostu na crossovera. Jeśli chcesz go kupić, w salonie musisz zostawić co najmniej 87 190 zł.

Według VW model Taigo to pierwszy SUV coupe, choć auto zbudowano na platformie Polo oraz T-Crossa, więc bliżej mu raczej do crossovera niż do SUVa. Taigo bazuje właśnie na modelu T-Cross, dlatego wymiary są niemal identyczne: 

  • długość – 4266 mm (T-Cross4108 mm),
  • szerokość – 1757 mm (T-Cross 1760-82 mm),
  • wysokość – 1518 mm (T-Cross 1584 mm),
  • rozstaw osi, to 2554 mm (jedynie o 3 mm więcej niż T-Cross).

Bagażnik SUV-a Taigo liczy od 438 do 1222 litrów.

 

W ofercie będą dostępne trzy silniki benzynowe. Podstawowy to 3-cylindrowy motor 1.0 TSI o mocy 95 KM. Za  87 190 zł dostaniemy takiego w wersji Life, która oferuje m.in. reflektory w technologii LED, cyfrowe wskaźniki, asystenta pasa ruchu czy radio z 6,5-calowym wyświetlaczem.

Drugi w katalogu to też silnik 1.0 TSI, ale z podniesioną do 110 KM mocą. Za tę odmianę w wersji Life trzeba zapłacić co najmniej 90 690 zł. Bogatsza odmiana Style, to natomiast wydatek minimum 100 190 zł, a na liście wyposażenia znajdziemy m.in. światła typu Matrix, pakiet IQ.Drive Travel Assist, czujnik zmierzchu i deszczu, czy też stację multimedialną z 8,25-calowym ekranem. 

Topową odmianą VW Taigo jest motor 1.5 TSI o mocy 150 KM. Za takiego VW w salonie trzeba zostawić co najmniej 116 990 zł. W standardzie znajdziemy 7-biegową skrzynię DSG. Producent przygotował także usportowioną wersję R-line, która jest dostępna z dwoma mocniejszymi silnikami za odpowiednio 110 290 zł i 118 990 zł. Diesli raczej nie ma co się spodziewać. Póki co cisza także o hybrydach. Auta można już zamawiać, pierwsze sztuki klienci odbiorą już w kwietniu tego roku. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Czyste szaleństwo – BMW E36 Compact Łukasza

BMW E36 w nadwoziu Compact niezależnie od wersji silnikowej nie uchodzi za nietuzinkowe, ekscytujące auto. Popularny „kompot” to zdecydowanie nierzucający się w oczy bawarski model, który obecnie raczej nie cieszy się zbyt dużym uznaniem. Należący do Łukasza egzemplarz jest całkowitym zaprzeczeniem tych opinii. Samochód wzbudza sensację wszędzie, gdzie się pojawi. Zaprezentowaliśmy go w najnowszym wrześniowym…

VW Polo VR6 – ten sleeper może być Twój

Na sprzedaż trafiło wyjątkowe Polo 6N. Z zewnątrz wygląda całkiem niepozornie, ale pod maską kryje jeden z najbardziej charakternych silników od VW! Najmocniejszą odmianą Polo 3.generacji było GTI. Motor o pojemności 1.6 oferował 120, a później 125 KM. To jednak wystarczało niewielu, dlatego niektórzy decydowali się na swap. Na brytyjskim ebay'u pojawiło się przerobione Polo…