VW T-Roc Cabrio Edition Grey - czy to najbardziej niedorzeczne auto świata? - Trends Magazines

VW T-Roc Cabrio Edition Grey – czy to najbardziej niedorzeczne auto świata?

Volkswagen T-Roc to najbardziej popularny model tej marki w Polsce. Wydawałoby się, że oprócz ostrej wersji „R”, VW nie może wymyślić nic lepszego, aby uatrakcyjnić tego crossovera. A jednak.

 

Model T-Roc jest hitem Volkswagena w Polsce. Nie jest nim już ani Golf, ani Passat a właśnie kompaktowy crossover. Czy więc, wydawałoby się nudne auto może być fajne? Tak, szczególnie w limitowanej wersji Cabrio Edition Grey. 

Volkswagen ograniczył produkcję tego modelu do 999 sztuk. Wszystkie egzemplarze wyjadą w kolorze Iridium Grey z czarnymi połyskującymi akcentami. Trzeba przyznać, że kolor robi świetne wrażenie. Co ciekawe, limitowany T-Roc Cabrio nie bazuje na najmocniejszej wersji „R”, a na tradycyjnej odmianie z silnikiem 1.5 TSI o mocy 150 KM. Trochę szkoda, bo do tak zwariowanego nadwozia jak crossover cabrio pasuje nieco bardziej pikantna wersja. 

Edition Grey otrzyma w standardzie system Discover Media wraz z połączeniem internetowym, pakiet IQ.DRIVE z asystentem pasa ruchu, a także półautonomicznym systemem jazdy, matrycowe reflektory LED, czy kamerę cofania. Dodatkowo będzie można domówić także pakiet Edition Plus z adaptacyjnym zawieszeniem, 19-calowymi felgami Suzuka oraz systemem audio BeatsAudio. 

VW T-Roc Cabrio Edition Grey został wyceniony na 46,470 euro oraz na 51,600 euro z pakietem Edition Plus. Pierwsze samochody wyjadą na ulice w lutym przyszłego roku. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Ceny ropy najwyższe w historii

Po obniżkach cen w połowie marca nie ma już śladu, a ceny oleju napędowego znów zbliżyły się do 8 zł za litr. Średnia ogólnopolska cena tego paliwa osiągnęła najwyższy w historii notowań poziom. Sytuacja na rynku paliw jest bardzo dynamiczna i zmienia się praktycznie z dnia na dzień. Jeszcze dwa tygodnie mogliśmy zaobserwować znaczne spadki…

Lexus znów stawia kieliszki na masce LS’a- VIDEO

Pamiętacie jak Lexus reklamował swój pierwszy model LS400? Jednym z głównych elementów kampanii reklamowej była piramida kieliszków ustawiona na silniku V8 1UZ. Chodziło o pokazanie kultury pracy silnika, ponieważ V-ósemka pracowała pod obciążeniem, a kieliszki się nie przewracały. Dziś Lexus w humorystyczny sposób powraca do tego wydarzenia. Tym razem sam Akio Toyoda buduje wierzę z…