VW T-Roc Cabrio Edition Grey - czy to najbardziej niedorzeczne auto świata? - Trends Magazines

VW T-Roc Cabrio Edition Grey – czy to najbardziej niedorzeczne auto świata?

Volkswagen T-Roc to najbardziej popularny model tej marki w Polsce. Wydawałoby się, że oprócz ostrej wersji „R”, VW nie może wymyślić nic lepszego, aby uatrakcyjnić tego crossovera. A jednak.

 

Model T-Roc jest hitem Volkswagena w Polsce. Nie jest nim już ani Golf, ani Passat a właśnie kompaktowy crossover. Czy więc, wydawałoby się nudne auto może być fajne? Tak, szczególnie w limitowanej wersji Cabrio Edition Grey. 

Volkswagen ograniczył produkcję tego modelu do 999 sztuk. Wszystkie egzemplarze wyjadą w kolorze Iridium Grey z czarnymi połyskującymi akcentami. Trzeba przyznać, że kolor robi świetne wrażenie. Co ciekawe, limitowany T-Roc Cabrio nie bazuje na najmocniejszej wersji „R”, a na tradycyjnej odmianie z silnikiem 1.5 TSI o mocy 150 KM. Trochę szkoda, bo do tak zwariowanego nadwozia jak crossover cabrio pasuje nieco bardziej pikantna wersja. 

Edition Grey otrzyma w standardzie system Discover Media wraz z połączeniem internetowym, pakiet IQ.DRIVE z asystentem pasa ruchu, a także półautonomicznym systemem jazdy, matrycowe reflektory LED, czy kamerę cofania. Dodatkowo będzie można domówić także pakiet Edition Plus z adaptacyjnym zawieszeniem, 19-calowymi felgami Suzuka oraz systemem audio BeatsAudio. 

VW T-Roc Cabrio Edition Grey został wyceniony na 46,470 euro oraz na 51,600 euro z pakietem Edition Plus. Pierwsze samochody wyjadą na ulice w lutym przyszłego roku. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Ekstremalne osiągi BMW X5 M50d

Czasami odnoszę wrażenie, że niektóre modele samochodów nie powstają jako odpowiedź na potrzeby rynku. Tworzone są po to, aby utrzeć nosa konkurencji, pokazać przewagę technologiczną i możliwości producenta. Diesel gwarantujący ekstremalne sportowe osiągi ważącemu ponad 2200 kg SUV-owi? Takie rzeczy tylko w Monachium! Witamy na pokładzie X5 M50d. Silnik wysokoprężny kojarzy się bardziej z wołem…

TEST BMW X1 23i U11 – prawie ideał

Nowe X1 znacznie urosło i łatwo je pomylić z większym X3. Wraz z przyrostem rozmiarów i masy zwiększyła się też przestrzeń dla pasażerów i bagażu. BMW X1 23i jest komfortowe, dynamiczne i bardzo łatwe w obsłudze. Jednak brakuje mu… magicznego czynnika. Prezentowane X1 to już trzecia generacja (U11) najmniejszego BMW z serii X. Nowy model…