VW T-Cross 1.5 TSI ACT - pogromca miasta - Trends Magazines

VW T-Cross 1.5 TSI ACT – pogromca miasta

VW-T-Cross-1.5-TSI od tyłu

Wielu kierowców uważających się za miłośników motoryzacji z wyraźnym dystansem traktuje crossovery i SUV-y. Po teście T-Crossa mamy wrażenie, że nie do końca słusznie.

Zainteresowanie uterenowionymi samochodami błyskawicznie rośnie. Doszło do tego, że crossovery i SUV-y wyparły z ofert wielu firm minivany. Trend jest też wyraźnie widoczny w koncernie Volkswagena, który nie zamierza stworzyć bezpośredniego następcy Sharana II ani Golfa Sportsvana. Rośnie natomiast liczba wyżej zawieszonych modeli. W 2002 roku szlak przecierał Touareg, później dołączyły do niego Tiguan (2007 rok), T-Roc (2017 rok), a w 2019 roku miejski T-Cross.

Najmniejszy w ofercie Volkswagena SUV, czy jak kto woli – crossover, zaskakuje dojrzałością. T-Cross nie ma niedociągnięć konstrukcyjnych. Nawet bardzo zwarte nadwozie o regularnym kształcie jest raczej zaletą, bo ułatwia manewrowanie i parkowanie, niż przyczyną ograniczenia przestrzeni w kabinie.

Więcej przeczytasz TUTAJ.

Podobne

Mistrzowski pojedynek: Golf GTI Performance vs. Golf GTI TCR

Pochodzą z bardzo różnych światów, ale łączy je znacznie więcej niż tylko nazwa. W 2016 roku, czyli w pierwszym pełnym sezonie startów, wyścigowy Golf GTI TCR triumfował w siedemnastu wyścigach i sięgnął po dwa mistrzowskie tytuły. Oprócz wygranych wyścigów i mistrzowskich tytułów o sukcesie Golfa GTI TCR świadczy jego popularność wśród zespołów, które uczestniczą w…

VW T-Roc – znamy ceny nowego modelu

Druga generacja popularnego crossovera z Wolfsburga właśnie wyjechała na ulice. Auto odmłodniało, w środku znajdziemy mnóstwo nowych technologii, a cennik wcale nie przeraża. Ile kosztuje nowy VW T-Roc w Polsce? Pierwsza generacja kompaktowego SUV-a Volkswagena od 2017 roku znalazła ponad 2 mln nabywców. Nowy VW T-Roc nie chce być gorszy, dlatego na rynek wchodzi z…