VW naszych Czytelników: Krzysztof i jego VW Golf MK II - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Krzysztof i jego VW Golf MK II

Krzysztof Kolendo to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf MK II z 1991 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • odnowiona i polakierowana karoseria na oryginalny kolor,
  • swap silnika na 1,9 TDI 1Z, 190KM,
  • Air Ride,
  • koło OZ Racing Superturismo WRC 185/35/17,
  • tarcze sport przód i tył,
  • rollbar i rozpórki od Bensona,
  • kubełki custom,
  • pasy Schroth,
  • elektryczne lusterka i szyby,
  • MFA.

VW Golf MK II po zakupie:

Po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP VW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Wojskowy VW Iltis Typ 183 od frontu

Wojskowy Volkswagen zwany Fretką, który pokonał Mercedesa G!

Fani VW! Przed Wami wielozadaniowy lekki pojazd wojskowy! Typ 183 został skonstruowany przez Volkswagena specjalnie dla potrzeb niemieckiej Bundeswehry. Był produkowany zaledwie przez cztery lata. Skąd się wziął Iltis, czyli fretka dla armii Na licencji wytwarzały go również fabryki znajdujące się w Kanadzie i Belgii, gdzie pojazdy te służyły lokalnym siłom zbrojnym. Trafiały też do…

VW_up!_tuning_4engine

Ten VW up! ma 300 KM i napęd 4×4 – TUNING

300-konny silnik, stały napęd 4x4 z blokadami i ceramiczne sprzęgło. Brzmi co najmniej jak opis samochodu, który Volkswagen Motorsport wystawiał do WRC, ale stanowi wyciąg z danych technicznych up! przygotowanego w Nowym Sączu. Produkowany od 2011 r. up!, choć jest najmniejszym modelem Volkswagena, ma zadatki na sportowe auto. W seryjnym wydaniu waży niewiele (poniżej 900…