VW Multivan T7 4x4 - wszędołaz Bulli - Trends Magazines

VW Multivan T7 4×4 – wszędołaz Bulli

Niemiecka firma delta z Monachium, specjalizująca się w modyfikacjach samochodów terenowych zaprezentowała nietypowy projekt. Bazą jest nowy VW Multivan T7 z napędem 4Motion. Ten Delta Bulli poradzi sobie w każdym terenie.

Plan na terenowego Bulliego był prosty – stworzyć praktycznego i wygodnego wszędołaza. Naszym zdaniem się udało! Multivan otrzymał nowe zawieszenie, które uniosło auto o 40 mm. Zastosowano tutaj części od specjalistów od zawieszeń, czyli Bilsteina i Eibacha. 

Z przodu Multivan 4×4 otrzymał belkę ochronną, na której zainstalowano dwa dodatkowe reflektory. Nadkola otrzymały ochraniające nakładki, za którymi mogą kryć się koła w rozmiarach od 17 do nawet 22 cali. 

delta oferuje także specjalny system bagażnika dachowego, w którym umieścicie np. zapasową oponę, czy dodatkowe zbiorniki z paliwem, ale także namiot, czy dodatkowe bagaże. Dodatkowe reflektory tzw. „szperacze” zainstalowano na dachu.

Tuner zdecydował się na zamontowanie sportowego układu wydechowego, aby nadać autu bardziej rasowego brzmienia. Nie podano natomiast jednostki, która pracuje pod maską Multivana. Możemy zakładać, że jeżeli tunerowi zależy na brzmieniu to zapewne chodzi o benzynową jednostkę 1.5 TSI lub 2.0 TSI, które są obecnie oferowane. 

Specjalnego VW Multivana T7 od delta będziecie mogli zamawiać od połowy 2022 roku. Cena ustalana jest indywidualnie.

Jak Wam się podoba taki Bulli?

Konrad Maruszczak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

40 lat quattro- HISTORIA

quattro świętuje okrągłą rocznicę — ma już 40 lat. Od czasu, gdy quattro zadebiutowało na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie w roku 1980, stało się jednym z filarów marki Audi. Do dziś Audi wyprodukowano prawie 10,5 miliona samochodów z napędem na cztery koła quattro.  „quattro” znaczy „Audi”, a „Audi” znaczy „quattro”. Teraz, 40 lat po…

CUPRA Ateca - VW T-Roc R

Volkswagen T-Roc R kontra CUPRA Ateca – dwa szybkie SUVy, ale który lepszy?

Grupa Volkswagen umacnia swoje szeregi o kolejne sportowe wersje samochodów typu crossover. Porównujemy dwie ciekawe propozycje koncernu w tym segmencie. W niebieskim narożniku Volkswagen T-Roc R, w szarym CUPRA Ateca. Oba samochody mają 2-litrowe silniki TSI o mocy 300 KM, napęd na obie osie i 7-biegowe skrzynie automatyczne DSG. Który sprawdzi się lepiej w swojej…