VW Multivan T7 4x4 - wszędołaz Bulli - Trends Magazines

VW Multivan T7 4×4 – wszędołaz Bulli

Niemiecka firma delta z Monachium, specjalizująca się w modyfikacjach samochodów terenowych zaprezentowała nietypowy projekt. Bazą jest nowy VW Multivan T7 z napędem 4Motion. Ten Delta Bulli poradzi sobie w każdym terenie.

Plan na terenowego Bulliego był prosty – stworzyć praktycznego i wygodnego wszędołaza. Naszym zdaniem się udało! Multivan otrzymał nowe zawieszenie, które uniosło auto o 40 mm. Zastosowano tutaj części od specjalistów od zawieszeń, czyli Bilsteina i Eibacha. 

Z przodu Multivan 4×4 otrzymał belkę ochronną, na której zainstalowano dwa dodatkowe reflektory. Nadkola otrzymały ochraniające nakładki, za którymi mogą kryć się koła w rozmiarach od 17 do nawet 22 cali. 

delta oferuje także specjalny system bagażnika dachowego, w którym umieścicie np. zapasową oponę, czy dodatkowe zbiorniki z paliwem, ale także namiot, czy dodatkowe bagaże. Dodatkowe reflektory tzw. „szperacze” zainstalowano na dachu.

Tuner zdecydował się na zamontowanie sportowego układu wydechowego, aby nadać autu bardziej rasowego brzmienia. Nie podano natomiast jednostki, która pracuje pod maską Multivana. Możemy zakładać, że jeżeli tunerowi zależy na brzmieniu to zapewne chodzi o benzynową jednostkę 1.5 TSI lub 2.0 TSI, które są obecnie oferowane. 

Specjalnego VW Multivana T7 od delta będziecie mogli zamawiać od połowy 2022 roku. Cena ustalana jest indywidualnie.

Jak Wam się podoba taki Bulli?

Konrad Maruszczak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Top 5 konceptów Chrisa Bangle’a

Być może nie wiecie, ale kilka dni temu swoje urodziny obchodził jeden z najbardziej kontrowersyjnych, ale i znaczących projektantów samochodów - Chris Bangle. Z tej okazji, przedstawiamy wam jego najważniejsze naszym zdaniem projekty. Niedawno pokazywaliśmy wam szalone koncepty BMW, a teraz chcemy pokazać wam te stworzone przez Chrisa Bangle'a. Urodził się 14 października 1956 roku…

Używane elektryki będą mniej tracić na wartości?

Jeszcze kilka lat temu wszyscy zastanawiali się nad tym kto będzie kupował używane samochody elektryczne. Do dziś wielu próbuje porównywać baterie aut do tych z telefonów – strasząc, że po kilku latach będą nadawać się wyłącznie do wyrzucenia. Jak twierdzi jednak Herbert Diess – CEO koncernu VAG sprawa wygląda zupełnie inaczej. W kilku wywiadach udzielonych…