VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger - tu jest szeroko! - Trends Magazines

VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger – tu jest szeroko!

Siódma generacja Golfa w ocenie wielu osób jest najbardziej udaną wersją kompaktowego przeboju z Wolfsburga. Kto marzy o jej zakupie i tuningu, jest w świetnej sytuacji, bo może wybrać VW Golfa TCR Street-Widebody Oettinger.

Pojawiają się kolejne projekty na bazie Golfa VII. Jest więc skąd czerpać inspiracje. Najnowsza propozycja jest dziełem specjalistów z firmy Swiss Tuning. Punktem wyjścia do prac był Golf R, a konkretnie ten VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger z poszerzającym nadwozie pakietem. Dopełnieniem pakietu aerodynamicznego jest dyfuzor i pokaźne skrzydło.

Efektowne felgi to 19-calowe obręcze Dragon z katalogu Barracuda Racing Wheels. Zostały doskonale spasowane z błotnikami dzięki obniżeniu prześwitu o 45 mm, co uzyskano dzięki gwintowanemu zawieszeniu KW. Wzmocnione hamulce dobrano z oferty Brembo. Z kolei lepiej brzmiący wydech jest produktem JF Unlimited. W jego początkowym odcinku zamontowano sportowy katalizator HJS. Dopełnieniem prac nad silnikiem był montaż mniej restrykcyjnego układu dolotowego od Wolf Power.

Jak Wam się podoba taki VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger?

Porównanie VW Golf R VI vs. Golf R VII vs. Golf R VIII – OstRe są!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Volkswagen ID.4 dynamika

Wszystko co musisz wiedzieć o nowym elektrycznym Volkswagenie ID.4

Zaprezentowany właśnie nowy Volkswagen ID.4 to w pełni elektryczny SUV, który będzie produkowany i sprzedawany w Chinach, USA i w Europie.  Nadwozie Volkswagena ID.4 ma długość 4,58 m i jego współczynnik Cx ma wartość zaledwie 0,28. Pomaga w tym na przykład spojler na krawędzi dachu oraz tylne lampy zapobiegające tworzeniu się zawirowań powietrza za autem.…

Piotr Kraśko zapłaci olbrzymią karę

Sąd Rejonowy w Ostrołęce wydał wyrok na dziennikarza za prowadzenie samochodu bez uprawnień. Piotr Kraśko będzie musiał zapłacić wysoką karę i ponieść koszty procesu sądowego. Od wyroku nie ma odwołania. Wszystko zaczęło się pod koniec ubiegłego roku, kiedy Kraśko został zatrzymany do rutynowej kontroli drogowej. Okazało się, że od kilku lat nie miał uprawnień do…