VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger - tu jest szeroko! - Trends Magazines

VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger – tu jest szeroko!

Siódma generacja Golfa w ocenie wielu osób jest najbardziej udaną wersją kompaktowego przeboju z Wolfsburga. Kto marzy o jej zakupie i tuningu, jest w świetnej sytuacji, bo może wybrać VW Golfa TCR Street-Widebody Oettinger.

Pojawiają się kolejne projekty na bazie Golfa VII. Jest więc skąd czerpać inspiracje. Najnowsza propozycja jest dziełem specjalistów z firmy Swiss Tuning. Punktem wyjścia do prac był Golf R, a konkretnie ten VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger z poszerzającym nadwozie pakietem. Dopełnieniem pakietu aerodynamicznego jest dyfuzor i pokaźne skrzydło.

Efektowne felgi to 19-calowe obręcze Dragon z katalogu Barracuda Racing Wheels. Zostały doskonale spasowane z błotnikami dzięki obniżeniu prześwitu o 45 mm, co uzyskano dzięki gwintowanemu zawieszeniu KW. Wzmocnione hamulce dobrano z oferty Brembo. Z kolei lepiej brzmiący wydech jest produktem JF Unlimited. W jego początkowym odcinku zamontowano sportowy katalizator HJS. Dopełnieniem prac nad silnikiem był montaż mniej restrykcyjnego układu dolotowego od Wolf Power.

Jak Wam się podoba taki VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger?

Porównanie VW Golf R VI vs. Golf R VII vs. Golf R VIII – OstRe są!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Piotr Kraśko jeździł bez prawa jazdy przez 6 lat

Dzisiejsze media rozpisują się o tym, że dziennikarz Piotr Kraśko stracił prawo jazdy. Ale to nieprawda. Nie można stracić czegoś, czego się nie ma. I to od 6 lat.  Jak ustalili dziennikarze „Super Express”, Piotr Kraśko został skazany na 7,5 tys. zł grzywny i rok zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych. Znany dziennikarz został zatrzymany do rutynowej…

Żółty VW T1 Typ2 widok od frontu

Strażacki VW Bulik odrestaurowany w stylu California Look

Twoim marzeniem jest odrestaurowany kultowy VW? Przygotuj się na wiele wyrzeczeń, pracę w pocie czoła i od razu na stół połóż paczkę pieniędzy, najlepiej grubą. Podobno nic nie cieszy tak bardzo, jak rzecz stworzona własnoręcznie. Co prawda ten Bulik wyprodukowany został w 1965 roku w fabryce VW, ale przez ostatnich kilka lat odradzał się w…