VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger - tu jest szeroko! - Trends Magazines

VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger – tu jest szeroko!

Siódma generacja Golfa w ocenie wielu osób jest najbardziej udaną wersją kompaktowego przeboju z Wolfsburga. Kto marzy o jej zakupie i tuningu, jest w świetnej sytuacji, bo może wybrać VW Golfa TCR Street-Widebody Oettinger.

Pojawiają się kolejne projekty na bazie Golfa VII. Jest więc skąd czerpać inspiracje. Najnowsza propozycja jest dziełem specjalistów z firmy Swiss Tuning. Punktem wyjścia do prac był Golf R, a konkretnie ten VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger z poszerzającym nadwozie pakietem. Dopełnieniem pakietu aerodynamicznego jest dyfuzor i pokaźne skrzydło.

Efektowne felgi to 19-calowe obręcze Dragon z katalogu Barracuda Racing Wheels. Zostały doskonale spasowane z błotnikami dzięki obniżeniu prześwitu o 45 mm, co uzyskano dzięki gwintowanemu zawieszeniu KW. Wzmocnione hamulce dobrano z oferty Brembo. Z kolei lepiej brzmiący wydech jest produktem JF Unlimited. W jego początkowym odcinku zamontowano sportowy katalizator HJS. Dopełnieniem prac nad silnikiem był montaż mniej restrykcyjnego układu dolotowego od Wolf Power.

Jak Wam się podoba taki VW Golf TCR Street-Widebody Oettinger?

Porównanie VW Golf R VI vs. Golf R VII vs. Golf R VIII – OstRe są!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

40 lat quattro- HISTORIA

quattro świętuje okrągłą rocznicę — ma już 40 lat. Od czasu, gdy quattro zadebiutowało na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie w roku 1980, stało się jednym z filarów marki Audi. Do dziś Audi wyprodukowano prawie 10,5 miliona samochodów z napędem na cztery koła quattro.  „quattro” znaczy „Audi”, a „Audi” znaczy „quattro”. Teraz, 40 lat po…

VW Golf Mk2 10 Milionen napis 10 milionen na boku auta

VW Golf II „10 Millionen” – to auto może być warte majątek

Nie można nie znać Golfa. To stosunkowo tani w zakupie i  eksploatacji, a do tego bezawaryjny miejski hatchback, do którego nie brak części zamiennych na rynku wtórnym. Pierwsza generacja należy już do klasyków, powoli staje się poszukiwanym youngtimerem. Jej śladem podąża Golf II. Są jednak takie wersje dwójki, które przykuwają wzrok fanów klasyków już dzisiaj i za…