VW GOLF MK5 - wielkie odliczanie - HISTORIA - Trends Magazines

VW GOLF MK5 – wielkie odliczanie – HISTORIA

Mk5 to generacja Golfa oferująca komfort i dynamikę, która wykraczała daleko poza to, co oferowało wielu konkurentów z wyższej klasy. To samo dotyczyło jakości. Volkswagen podniósł poprzeczkę po raz kolejny Na przykład spawany laserowo korpus był tak stabilny, że jego sztywność skrętna wzrosła o 35 procent względem poprzednika. Po raz pierwszy Golf był opcjonalnie dostępny z bocznymi poduszkami powietrznymi z tyłu – w połączeniu ze standardowymi poduszkami powietrznymi (przód, boki z przodu, kurtyny boczne) oznaczało to teraz, że na pokładzie pojazdu było ich aż 8.


Zamów prenumeratę

 

Pod względem komfortu i dynamiki Golf Mk5 uzyskał wysokie noty dzięki nowym funkcjom, w tym nowej czterowahaczowej tylnej osi i nowemu 7-biegowemu DSG, reflektorom biksenonowym, czujnikowi deszczu, a także uchylnemu i przesuwanemu panoramicznemu szyberdachowi. Mk5 to również debiut pierwszego turbodoładowanego silnika z bezpośrednim wtryskiem benzyny w Golfie GTI (2004), a także pierwszej na świecie Twincharger (TSI, 2006) z turbodoładowaniem i kompresorem. Ta popularna linia produktów stała się istotna dla jeszcze szerszej gamy kierowców dzięki nowym wariantom nadwozia: Golf Plus zadebiutował w 2006 roku. Z kolei CrossGolf i Golf BlueMotion miały swoją premierę w 2007 roku. Ten ostatni wyznaczył punkt odniesienia przy średnim zużyciu wynoszącym zaledwie 4,5 l / 100 km. W marcu 2007 r. Golf świętował kamień milowy: od 1974 r. Wyprodukowano 25 milionów sztuk. Kiedy w 2008 r. Wprowadzono Golfa Mk6, wyprodukowano 3,4 miliona wszystkich dostępnych wariantów Mk5.

Podobne

Mike Tyson Special to zbudowane dla mistrza Ferrari Testarossa, które formalnie nazywa się Competition Evolution Spider – LEGENDY

Oglądałem jakiś czas temu wywiad Mike'a Tysona z Tysonem Fury (LINK). Tyson Fury opowiada w nim o swojej depresji. Wspomina jak jechał Ferrari i jedyne o czym myślał, to żeby rozbić je o most do którego dojeżdżał. Mike Tyson słuchając tej wypowiedzi pyta "yeah Ferrari, was it custom made for you?" (czy to Ferrari było…

M performance Carbon wheels koła 1000 RR motorrad

BMW wprowadza do oferty felgi z włókna węglowego

Włókno węglowe pierwotnie było opracowane dla przemysłu lotniczego. Później ten bardzo wytrzymały i super lekki materiał zadomowił się najpierw w wyścigach, a teraz także w motocyklach. BMW Motorrad używa go wszędzie tam, gdzie wymagana jest minimalna waga i maksymalna wytrzymałość. Zalety kół z włókna węglowego Koła z włókna węglowego M Performance do BMW S 1000…