VW Golf GTI Clubsport z wielkimi felgami - Trends Magazines

VW Golf GTI Clubsport z wielkimi felgami

Volkswagen Golf GTI to prawdopodobnie jeden z najulubieńszych aut tunerów. Pokusilibyśmy się o stwierdzenie, że na drogach jeździ mniej wersji seryjnych niż tych po przeróbkach. Chociażby takich, dotyczących zmian felg. Tu w wydaniu od JMS Barracuda Dragoon Silver.

JMS oferuje do Golfa GTI Clubsport ogromne felgi Barracuda Dragoon Silver w rozmiarze 20 cali. Na nie naciągnięto opony 235/30R20. Aż zęby bolą na myśl, jak jeździ się z takimi felgami po dziurawych polskich drogach. Ale tuner jest niemiecki, więc taki rozmiar „obuwia” jest całkowicie zrozumiały. 

Felgi wyprodukowano przy użyciu procesu formowania przepływowego, a ich kształt jest „wykręcony”. Pomimo, że felgi są srebrne, pierwsza warstwa lakieru jest… czarna. Dopiero finalne malowanie odbyło się w kolorze docelowym. Tuner, w zestawie do felg oferuje także wyścigowe śruby montażowe.

Dla uzupełnienia całości w Golfie Clubsport od tunera JMS zamontowano obniżone zawieszenie KW – z przodu jest niżej o 40 mm, z tyłu o 35 mm. Wisienką na torcie są przyciemnione tylne światła.

1
Założylibyście takie felgi do swojego auta?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

auto z hakiem holowniczym

Używany hak holowniczy: Jak legalnie go zamontować i uniknąć problemów na przeglądzie?

Montaż haka holowniczego to ważna decyzja, która wymaga pewnych przemyśleń. Chcesz, żeby było to zrobione dobrze, a jednocześnie oszczędnie? Używany hak holowniczy to doskonała alternatywa dla zakupu nowego sprzętu. Zanim jednak kupisz i zamontujesz hak, musisz poznać kilka podstawowych przepisów. Używany hak holowniczy? To dobry wybór Używane haki holownicze zyskują coraz większą popularność wśród właścicieli…

VW Golf VII R Variant

VaRiant dla młodego ojca

Zawsze lubiłem hot hatche. Koncepcja niezbyt wielkiego nadwozia wyposażonego w motor o mocy ponad 300 KM oraz często napęd na cztery koła była dla mnie idealna. Szybkość, zwinność, wrażenia z jazdy i możliwość utarcia nosa posiadaczom wypasionych samochodów klasy premium jest tym, co tygryski lubią najbardziej. Nie do końca rozumiałem jednak sens tworzenia wersji kombi…