VW Golf GTI Clubsport z wielkimi felgami - Trends Magazines

VW Golf GTI Clubsport z wielkimi felgami

Volkswagen Golf GTI to prawdopodobnie jeden z najulubieńszych aut tunerów. Pokusilibyśmy się o stwierdzenie, że na drogach jeździ mniej wersji seryjnych niż tych po przeróbkach. Chociażby takich, dotyczących zmian felg. Tu w wydaniu od JMS Barracuda Dragoon Silver.

JMS oferuje do Golfa GTI Clubsport ogromne felgi Barracuda Dragoon Silver w rozmiarze 20 cali. Na nie naciągnięto opony 235/30R20. Aż zęby bolą na myśl, jak jeździ się z takimi felgami po dziurawych polskich drogach. Ale tuner jest niemiecki, więc taki rozmiar „obuwia” jest całkowicie zrozumiały. 

Felgi wyprodukowano przy użyciu procesu formowania przepływowego, a ich kształt jest „wykręcony”. Pomimo, że felgi są srebrne, pierwsza warstwa lakieru jest… czarna. Dopiero finalne malowanie odbyło się w kolorze docelowym. Tuner, w zestawie do felg oferuje także wyścigowe śruby montażowe.

Dla uzupełnienia całości w Golfie Clubsport od tunera JMS zamontowano obniżone zawieszenie KW – z przodu jest niżej o 40 mm, z tyłu o 35 mm. Wisienką na torcie są przyciemnione tylne światła.

1
Założylibyście takie felgi do swojego auta?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tunel na zakopiance otwarty. Kierowcy muszą jednak uważać

Po ponad pięciu latach budowy wreszcie otwarto tunel na trasie S7, czyli zakopiance łączący Naprawę i Skomielną Białą. Przy otwarciu nie obyło się bez problemów. Budowa tunelu ruszyła w 2017 roku, a inwestycja została w ponad połowie kwoty sfinansowana przez Unię Europejską. Jak informuje Komisja Europejska "Budowa drogi ekspresowej S7, odc. Lubień–Rabka" z programu Infrastruktura…

Milion kilometrów Volkswagenem Polo 1.4 TDI

Polo czwartej generacji pana Sławomira zostało kupione 26 kwietnia 2004 r. w salonie Volkswagena w Piotrkowie Trybunalskim. Samochód, początkowo zarejestrowany jako ciężarowy, był używany w firmie transportowej i służył do przewozu kierowców. Bardzo często zdarzało się, że na liczniku Polo przybywało po 15 – 20 tys. km. miesięcznie. Po odbyciu „służby” w firmie auto przerejestrowano…