Volkswagen ID.4 - PRZED PREMIERĄ - Trends Magazines

Volkswagen ID.4 – PRZED PREMIERĄ

Nowy VW ID.4 zostanie wprowadzony na rynek w tym roku. SUV oparty jest na nowej modułowej płycie podłogowej napędu elektrycznego (MEB). 

Struktura

ID.4 zostanie początkowo wprowadzony na rynek z napędem na tylne koła, a wersja z napędem elektrycznym na obie osie zostanie dodana w późniejszym terminie. Akumulator wysokonapięciowy jest umieszczony w pobliżu środka podwozia, aby utrzymać niski środek ciężkości, a także zrównoważony rozkład mas pomiędzy osiami. Podobnie jak wszystkie inne modele oparte o  MEB, ID.4 zapowiada dużo przestrzeni dla pasażerów dzięki kompaktowej technologii napędu elektrycznego.

Interfejs

VW obiecuje, że w pełni cyfrowy kokpit  SUV-a będzie miał przejrzystą strukturę. Obsługiwany będzie głównie za pomocą powierzchni dotykowych i inteligentnego, intuicyjnego sterowania głosowego. Volkswagen zapowiada, że samochód będzie w stanie przejechać na jednym ładowaniu nawet 500 km.

Przyszłość Volkswagena to elektryczność

„Będziemy produkować i sprzedawać ID.4 w Europie, Chinach i Stanach Zjednoczonych.” wyjaśnia Ralf Brandstätter, dyrektor operacyjny marki Volkswagen. A inne modele? Volkswagen inwestuje obecnie miliard euro w elektryfikację swojej gamy modeli, oferując jednocześnie coraz więcej pojazdów hybrydowych, które znacznie pomogą w przyszłości ograniczyć emisje floty.

 

 

Podobne

Nowe BMW X5 M i X6 M. Do wyboru wersja Competition lub „zwykła” – PREMIERA

BMW zaprezentowało trzecią generację modeli BMW M GmbH w segmencie luksusowych pojazdów Sports Activity Vehicle (SAV) i Sports Activity Coupe (SAC). Nowe BMW X5 M, nowe BMW X6 M zostaną wprowadzone na rynek razem (od kwietnia 2020 r.). Silnik: wysokoobrotowy 4,4-litrowy silnik V8 z technologią M TwinPower Turbo. Mocowanie silnika o bardzo wysokiej sztywności. Układy chłodzenia…

Tuning-BMW-E38-740i-Individual-widok od tyłu

Unikatowy tuning cenionego BMW E38 740i Individual

BMW z lat 90. są dziś bardzo lubiane i cenione. Dotyczy to praktycznie wszystkich modeli, ale na czoło wysuwa się luksusowa seria 7 typoszeregu E38. I choć nie jest to dziś najpopularniejszy model wśród fanów german style’u, to ci, którzy zdecydowali się na modyfikację flagowej limuzyny, mają spore pole do popisu. A to dlatego, że E38 miało wiele nieprzeciętnych elementów…