Volkswagen ID.4 - PRZED PREMIERĄ - Trends Magazines

Volkswagen ID.4 – PRZED PREMIERĄ

Nowy VW ID.4 zostanie wprowadzony na rynek w tym roku. SUV oparty jest na nowej modułowej płycie podłogowej napędu elektrycznego (MEB). 

Struktura

ID.4 zostanie początkowo wprowadzony na rynek z napędem na tylne koła, a wersja z napędem elektrycznym na obie osie zostanie dodana w późniejszym terminie. Akumulator wysokonapięciowy jest umieszczony w pobliżu środka podwozia, aby utrzymać niski środek ciężkości, a także zrównoważony rozkład mas pomiędzy osiami. Podobnie jak wszystkie inne modele oparte o  MEB, ID.4 zapowiada dużo przestrzeni dla pasażerów dzięki kompaktowej technologii napędu elektrycznego.

Interfejs

VW obiecuje, że w pełni cyfrowy kokpit  SUV-a będzie miał przejrzystą strukturę. Obsługiwany będzie głównie za pomocą powierzchni dotykowych i inteligentnego, intuicyjnego sterowania głosowego. Volkswagen zapowiada, że samochód będzie w stanie przejechać na jednym ładowaniu nawet 500 km.

Przyszłość Volkswagena to elektryczność

„Będziemy produkować i sprzedawać ID.4 w Europie, Chinach i Stanach Zjednoczonych.” wyjaśnia Ralf Brandstätter, dyrektor operacyjny marki Volkswagen. A inne modele? Volkswagen inwestuje obecnie miliard euro w elektryfikację swojej gamy modeli, oferując jednocześnie coraz więcej pojazdów hybrydowych, które znacznie pomogą w przyszłości ograniczyć emisje floty.

 

 

Podobne

Golf 8 NCAP Test

Rozbijamy nowego Golfa 8

Nowy Golf podobnie jak wszystkie samochody, które starają się o dopuszczenie do ruchu, musi zostać przetestowany i pozytywnie oceniony przez Euro NCAP. Ile gwiazdek dostała "ósemka"? Golf 8 z wynikiem 5 gwiazdek NCAP dziś wykonuje nie tylko testy zderzeniowe ale również wiele testów systemów bezpieczeństwa. Wśród nich jest np. wykrywanie pieszego i rowerzysty. Jak sobie…

Unikatowy Volkswagen Corrado R32

Najmocniejszą wersją kultowego Volkswagena Corrado była odmiana VR6. Pracujący pod jej maską silnik o pojemności 2,9 l i kodzie ABV generował 190 KM mocy oraz 245 Nm. Corrado R32? Taki pojazd nigdy oficjalnie nie powstał, dając Markowi pretekst do zbudowania unikalnego projektu. Marek, właściciel opisywanego auta, posiadał już wcześniej innego Volkswagena Corrado – wersję G60…