Volkswagen ID.4 - PRZED PREMIERĄ - Trends Magazines

Volkswagen ID.4 – PRZED PREMIERĄ

Nowy VW ID.4 zostanie wprowadzony na rynek w tym roku. SUV oparty jest na nowej modułowej płycie podłogowej napędu elektrycznego (MEB). 

Struktura

ID.4 zostanie początkowo wprowadzony na rynek z napędem na tylne koła, a wersja z napędem elektrycznym na obie osie zostanie dodana w późniejszym terminie. Akumulator wysokonapięciowy jest umieszczony w pobliżu środka podwozia, aby utrzymać niski środek ciężkości, a także zrównoważony rozkład mas pomiędzy osiami. Podobnie jak wszystkie inne modele oparte o  MEB, ID.4 zapowiada dużo przestrzeni dla pasażerów dzięki kompaktowej technologii napędu elektrycznego.

Interfejs

VW obiecuje, że w pełni cyfrowy kokpit  SUV-a będzie miał przejrzystą strukturę. Obsługiwany będzie głównie za pomocą powierzchni dotykowych i inteligentnego, intuicyjnego sterowania głosowego. Volkswagen zapowiada, że samochód będzie w stanie przejechać na jednym ładowaniu nawet 500 km.

Przyszłość Volkswagena to elektryczność

„Będziemy produkować i sprzedawać ID.4 w Europie, Chinach i Stanach Zjednoczonych.” wyjaśnia Ralf Brandstätter, dyrektor operacyjny marki Volkswagen. A inne modele? Volkswagen inwestuje obecnie miliard euro w elektryfikację swojej gamy modeli, oferując jednocześnie coraz więcej pojazdów hybrydowych, które znacznie pomogą w przyszłości ograniczyć emisje floty.

 

 

Podobne

VW ID.7 z ogromnym zasięgiem. Na razie nie u nas

Volkswagen wprowadził do oferty nowe wersje modelu ID.7. VW ID.7 GTX oferuje sportowe osiągi, a Pro S ma być mistrzem oszczędności i dużego zasięgu. Niestety, te auta jeszcze nie są oferowane w Polsce. Nowy VW ID.7 został okrzyknięty elektrycznym następcą Passata. Pomimo, że popularny model klasy średniej doczekał się swojej dziewiątej generacji i oferowany jest…

Bugatti Chiron

Grupa Volkswagen sprzedaje markę Bugatti

Car Magazine donosi, że Grupa Volkswagen zdecydowała się sprzedać elitarną markę Bugatti do Rimac Automobili. Według źródeł umowa została zatwierdzona przez kierownictwo VW w zeszłym tygodniu, ale rada nadzorcza nie wydała jeszcze przysłowiowej pieczęci. Część Bugatti nadal byłaby technicznie powiązana z Grupą VW, biorąc pod uwagę, że Porsche ma 15,5 procent udziałów w Rimac. Ponadto…