Volkswagen ID.3 za 130.000 złotych? - Trends Magazines

Volkswagen ID.3 za 130.000 złotych?

Debiut ID.3 na polskich drogach zbliża się wielkimi krokami. Seryjna wersja modelu będzie oferowana w zróżnicowanych cenach, a struktura oferty uwzględni kilka wersji wyposażenia, skonfigurowanych w sposób odpowiadający preferencjom klientów.

ID.3 Pure za mniej niż 130.000 złotych

ID.3 w pierwszej fazie będzie dostępny z dwoma pojemnościami akumulatorów do wyboru. W późniejszym etapie do oferty dołączy wersja Pure, której akumulator pozwoli na przejechanie do 330 kilometrów na jednym ładowaniu, dostępna w cenie wynoszącej mniej niż 130.000 złotych.

The new Volkswagen ID.3

Pro Performance i Pro S już w sierpniu

Ofertę modelu, która zostanie zaprezentowana w sierpniu, otworzy ID.3 Pro Performance. Pojemność jego akumulatora wynosi 58 kWh, co pozwala na pokonanie do 426 km (wg normy WLTP). Elektryczny silnik osiąga moc 150 kW (204 KM), co przekłada się na przyspieszenie wynoszące 7,3 s od 0 do 100 km/h. W terminie późniejszym pojawi się wersja o mocy 107 kW (146 KM). ID.3 Pro S dysponuje akumulatorem o pojemności wynoszącej 77 kWh, jego zasięg to 549 km (wg normy WLTP), a moc silnika wynosi również 150 kW (204 KM). Bieżące koszty eksploatacji ID.3 są znacznie niższe niż samochodów z konwencjonalnym napędem.W chwili rozpoczęcia sprzedaży modele Pro Performance i Pro S będą dostępne w siedmiu wersjach, zawierających najchętniej wybierane przez klientów elementy wyposażenia. Takie rozwiązanie sprawia, że wybór optymalnej wersji jest prosty, a fabryka w Zwickau może szybciej wyprodukować i dostarczyć zamówiony egzemplarz.

Wyposażenie dodatkowe

ID.3 można wyposażyć w liczne elementy z zakresu stylistyki, multimediów i komfortu oraz w szeroki wachlarz systemów asystujących. Są wśród nich tak nowoczesne rozwiązania, jak wyświetlacz head-up wykorzystujący technologię rozszerzonej rzeczywistości, dzięki której na przedniej szybie auta wyświetlane są informacje w formie trójwymiarowych grafik. System Travel Assist reguluje odstęp od poprzedzającego samochodu i utrzymuje ID.3 na wybranym pasie ruchu. Z kolei matrycowe diodowe reflektory zapewniają zmienny rozdział światła, dostosowany do warunków na drodze. Jeśli zaś kierowca zechce otworzyć samochód korzystając z systemu bezkluczykowej obsługi Keyless Access, wybrane moduły reflektorów uruchomią się, emitując powitalne oświetlenie.

 

Podobne

Zagadkowe, prawie seryjne M4

Na pierwszy rzut oka nic nie zdradza atrakcji kryjących się pod nadwoziem. W końcu lżejsze koła, większy spojler i kilka naklejek może mieć każde M4. Do myślenia daje jedynie napis WP620. Prawdziwi pasjonaci motoryzacji mogą się domyślać, że chodzi o moc. I tak jest faktycznie! Z zaledwie 3 litrów pojemności specjalistom z Wetterauer Performance GmbH udało…

Solidarni z rodziną Mariusza Kosińskiego

Środowisko motoryzacyjne jednoczy się, by wesprzeć rodzinę Mariusza Kosińskiego - wielokrotnego zwycięzcy wyścigów na 1/4 mili, który 3 lipca zginął na drodze ze Stalowej Woli, wskutek kolizji spowodowanej przez pijanego. Wypadku nie przeżyła także żona Mariusza Kosińskiego, Marzena.  Zdaniem przedstawicieli służb ratowniczych, prowadzący Audi A4 Mariusz Kosiński, mimo próby zmiany toru jazdy, nie miał szans…