Volkswagen ID.3 za 130.000 złotych? - Trends Magazines

Volkswagen ID.3 za 130.000 złotych?

Debiut ID.3 na polskich drogach zbliża się wielkimi krokami. Seryjna wersja modelu będzie oferowana w zróżnicowanych cenach, a struktura oferty uwzględni kilka wersji wyposażenia, skonfigurowanych w sposób odpowiadający preferencjom klientów.

ID.3 Pure za mniej niż 130.000 złotych

ID.3 w pierwszej fazie będzie dostępny z dwoma pojemnościami akumulatorów do wyboru. W późniejszym etapie do oferty dołączy wersja Pure, której akumulator pozwoli na przejechanie do 330 kilometrów na jednym ładowaniu, dostępna w cenie wynoszącej mniej niż 130.000 złotych.

The new Volkswagen ID.3

Pro Performance i Pro S już w sierpniu

Ofertę modelu, która zostanie zaprezentowana w sierpniu, otworzy ID.3 Pro Performance. Pojemność jego akumulatora wynosi 58 kWh, co pozwala na pokonanie do 426 km (wg normy WLTP). Elektryczny silnik osiąga moc 150 kW (204 KM), co przekłada się na przyspieszenie wynoszące 7,3 s od 0 do 100 km/h. W terminie późniejszym pojawi się wersja o mocy 107 kW (146 KM). ID.3 Pro S dysponuje akumulatorem o pojemności wynoszącej 77 kWh, jego zasięg to 549 km (wg normy WLTP), a moc silnika wynosi również 150 kW (204 KM). Bieżące koszty eksploatacji ID.3 są znacznie niższe niż samochodów z konwencjonalnym napędem.W chwili rozpoczęcia sprzedaży modele Pro Performance i Pro S będą dostępne w siedmiu wersjach, zawierających najchętniej wybierane przez klientów elementy wyposażenia. Takie rozwiązanie sprawia, że wybór optymalnej wersji jest prosty, a fabryka w Zwickau może szybciej wyprodukować i dostarczyć zamówiony egzemplarz.

Wyposażenie dodatkowe

ID.3 można wyposażyć w liczne elementy z zakresu stylistyki, multimediów i komfortu oraz w szeroki wachlarz systemów asystujących. Są wśród nich tak nowoczesne rozwiązania, jak wyświetlacz head-up wykorzystujący technologię rozszerzonej rzeczywistości, dzięki której na przedniej szybie auta wyświetlane są informacje w formie trójwymiarowych grafik. System Travel Assist reguluje odstęp od poprzedzającego samochodu i utrzymuje ID.3 na wybranym pasie ruchu. Z kolei matrycowe diodowe reflektory zapewniają zmienny rozdział światła, dostosowany do warunków na drodze. Jeśli zaś kierowca zechce otworzyć samochód korzystając z systemu bezkluczykowej obsługi Keyless Access, wybrane moduły reflektorów uruchomią się, emitując powitalne oświetlenie.

 

Podobne

Wszechpotężny Touareg R eHybrid

Flagowy Touareg R, a zarazem najmocniejszy seryjnie produkowany Volkswagen w historii, jest 462-konną hybrydą plug-in. Powiedzieć, że to potężna maszyna, to za mało. Po raz pierwszy w historii najmocniejszy model Volkswagena jest hybrydą. To kolejny krok marki z Wolfsburga do elektryfikacji portfolio modelowego. W pełni luksusowy Touareg R jest pierwszym modelem spod znaku R wyposażonym w napęd hybrydowy typu plug-in, którego akumulator trakcyjny można…

BMW 2 Active Tourer 2022 ujawnione

Stało się inaczej niż kilka lat temu zapowiadało BMW. Wówczas spekulowano o uśmierceniu minivana, który zdaje się zupełnie nie pasować do obecnych trendów. Ale oto jest - nowe BMW 2 Active Tourer. Co oferuje? Duży grill w BMW staje się powoli normą. Trend rozpoczęty w Serii 7 przenosi się na niższą klasę, czyli Serię 2…