Uwolnij potencjał M240i - Trends Magazines

Uwolnij potencjał M240i

Na rynku jest już obecny następca, ale poprzednik (F22) nadal pozostaje godnym sportowym BMW, szczególnie z pakietem tuningowym od JMS Fahrzeugteile.

Wielokrotnie podczas testów BMW M240i podkreślaliśmy, że to świetne i kompletne coupé dla prawdziwych fanów marki. Pomimo że nowsze generacje mają już napęd xDrive, zapewniają radość z jazdy takim poziomie, jak auta z napędem na tył.

Dzięki trzylitrowemu silnikowi R6 o mocy 335 KM dwudrzwiowe coupé z Bawarii ma jeszcze większe możliwości tuningu, zarówno technicznego, jak i związanego z wyglądem. Właściciele tych modeli są tego świadomi, dlatego często szukają sposobu na podkreślenie charakteru ich auta i oczywiście zwiększenie mocy. Tak też się stało w tym przypadku.

Prezentowane auto zostało wyposażone między innymi w wysokiej jakości zestaw felg od Barracuda Racing Wheels. Wybór padł na całkiem nowy model Razzera z czarnym frezowanym wykończeniem. Koła pochodzą z serii Ultralight, dlatego są produkowane w procesie Flow Forged, zmniejszającym wagę.
Wymiary dla BMW F22 to 8,5 x 19 cali. Niemniej jednak przednie i tylne opony mają różne rozmiary – 225/35R19 z przodu i 245/30R19 z tyłu.

Nie zapomniano o obniżeniu auta. To idealne podkreślenie sportowego charakteru M240i. Seryjne zawieszenie zastąpiło gwintowane ST XA, a efektu dopełniają karbonowe akcenty – spliter i tylny spojler. Dźwięk silnika 3.0 R6 nadaje sportowy wydech firmy Eisenmann. Sportowe coupé można doposażyć w pojedyncze elementy lub cały pakiet, taki jak na załączonych zdjęciach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Kupujemy używane BMW serii 5 F10 (2010–2017) – auto dla odważnych

Wciąż świeży design, mocne silniki, dobrze wykończone wnętrze, a z drugiej strony wysokie koszty utrzymania, imponujący stopień skomplikowania technicznego i usterki, jakich nie spodziewalibyśmy się po BMW. Wszystko to sprawia, że używana seria 5 F10 jest propozycją dla odważnych. Piątka E60 była rewolucją. Futurystyczna linia nadwozia, minimalistyczny kokpit z wieloma funkcjami dostępnymi w iDrive, pierwsze…

Używane BMW E39 M5 (1998-2003). Ceny, zalety, wady i typowe usterki (cz. 3/5)

Rewolucja. Tak w najkrócej można scharakteryzować trzecią odsłonę M5. Z dwóch powodów. Na bazie 8-cylindrowego M62 inżynierowie M GmbH stworzyli 400-konne S62. Ku zmartwieniu wielu, zrezygnowano z ręcznej produkcji M5. Nadworny tuner BMW dostarczał do Dingolfing tylko silniki, gdzie M5 było montowane na jednej linii z pozostałymi odmianami serii 5. Sportowy sedan stracił nieco magii…