Uwolnij potencjał M240i - Trends Magazines

Uwolnij potencjał M240i

Na rynku jest już obecny następca, ale poprzednik (F22) nadal pozostaje godnym sportowym BMW, szczególnie z pakietem tuningowym od JMS Fahrzeugteile.

Wielokrotnie podczas testów BMW M240i podkreślaliśmy, że to świetne i kompletne coupé dla prawdziwych fanów marki. Pomimo że nowsze generacje mają już napęd xDrive, zapewniają radość z jazdy takim poziomie, jak auta z napędem na tył.

Dzięki trzylitrowemu silnikowi R6 o mocy 335 KM dwudrzwiowe coupé z Bawarii ma jeszcze większe możliwości tuningu, zarówno technicznego, jak i związanego z wyglądem. Właściciele tych modeli są tego świadomi, dlatego często szukają sposobu na podkreślenie charakteru ich auta i oczywiście zwiększenie mocy. Tak też się stało w tym przypadku.

Prezentowane auto zostało wyposażone między innymi w wysokiej jakości zestaw felg od Barracuda Racing Wheels. Wybór padł na całkiem nowy model Razzera z czarnym frezowanym wykończeniem. Koła pochodzą z serii Ultralight, dlatego są produkowane w procesie Flow Forged, zmniejszającym wagę.
Wymiary dla BMW F22 to 8,5 x 19 cali. Niemniej jednak przednie i tylne opony mają różne rozmiary – 225/35R19 z przodu i 245/30R19 z tyłu.

Nie zapomniano o obniżeniu auta. To idealne podkreślenie sportowego charakteru M240i. Seryjne zawieszenie zastąpiło gwintowane ST XA, a efektu dopełniają karbonowe akcenty – spliter i tylny spojler. Dźwięk silnika 3.0 R6 nadaje sportowy wydech firmy Eisenmann. Sportowe coupé można doposażyć w pojedyncze elementy lub cały pakiet, taki jak na załączonych zdjęciach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Nowe Porsche GT3 RS – aż trudno uwierzyć, że ma homologację drogową

Porsche GT3 RS zawsze było najbardziej rasową "911" i miało najwięcej cech auta wyścigowego. Z nową odmianą GT3 RS, Porsche weszło na nieznany dotąd poziom.  Porsche GT3 RS zawsze wyglądały jak ugrzecznione wyścigówki. Ale teraz wykreślilibyśmy słowo "ugrzecznione", bo nowa generacja GT3 RS niczego nie udaje i wygląda jak żywcem przeniesiona z toru wyścigowego. Auto…

Z życia mechanika. „Czegoś takiego w swoim życiu nie widziałem”

Mechanicy nie jeden absurd widzieli w swoim życiu. Ale to, czym pochwalili się na facebookowym profilu przeszedł wszelkie wyobrażenia. Zaczęło się od klienta, któremu "biło przy hamowaniu"... Samochód, którego dotyczy problem to Skoda Octavia II w nadwoziu kombi, auto bardzo popularne na polskich drogach. Problemem było bicie podczas hamowania, a więc naturalną koleją rzeczy było…