Uwolnij potencjał M240i - Trends Magazines

Uwolnij potencjał M240i

Na rynku jest już obecny następca, ale poprzednik (F22) nadal pozostaje godnym sportowym BMW, szczególnie z pakietem tuningowym od JMS Fahrzeugteile.

Wielokrotnie podczas testów BMW M240i podkreślaliśmy, że to świetne i kompletne coupé dla prawdziwych fanów marki. Pomimo że nowsze generacje mają już napęd xDrive, zapewniają radość z jazdy takim poziomie, jak auta z napędem na tył.

Dzięki trzylitrowemu silnikowi R6 o mocy 335 KM dwudrzwiowe coupé z Bawarii ma jeszcze większe możliwości tuningu, zarówno technicznego, jak i związanego z wyglądem. Właściciele tych modeli są tego świadomi, dlatego często szukają sposobu na podkreślenie charakteru ich auta i oczywiście zwiększenie mocy. Tak też się stało w tym przypadku.

Prezentowane auto zostało wyposażone między innymi w wysokiej jakości zestaw felg od Barracuda Racing Wheels. Wybór padł na całkiem nowy model Razzera z czarnym frezowanym wykończeniem. Koła pochodzą z serii Ultralight, dlatego są produkowane w procesie Flow Forged, zmniejszającym wagę.
Wymiary dla BMW F22 to 8,5 x 19 cali. Niemniej jednak przednie i tylne opony mają różne rozmiary – 225/35R19 z przodu i 245/30R19 z tyłu.

Nie zapomniano o obniżeniu auta. To idealne podkreślenie sportowego charakteru M240i. Seryjne zawieszenie zastąpiło gwintowane ST XA, a efektu dopełniają karbonowe akcenty – spliter i tylny spojler. Dźwięk silnika 3.0 R6 nadaje sportowy wydech firmy Eisenmann. Sportowe coupé można doposażyć w pojedyncze elementy lub cały pakiet, taki jak na załączonych zdjęciach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW 1502 widok z tyłu

Nowe BMW z 1976 roku. Jak to możliwe?

Po przeczytaniu tytułu pewnie myślicie to samo co ja, gdy pierwszy raz usłyszałem o tym aucie: jak to nowe?! Przecież takich BMW nie produkuje się od ponad 40 lat! Wszystko zaczęło się od telefonu znajomego. W słuchawce usłyszałem: „Krzysiek, mam dla ciebie nowe BMW z 1976 roku. Nie wierzysz? To model 1502, prawdziwie europejska czołówka!”. Siedzę w tej branży już kilka…

VW Golf 2 GT Special – uratowany

Rafał od zawsze był fanem japońskich samochodów. Pierwszym jego autem był Nissan 100nx. Później jeździł jeszcze Galantem, Civiciem i Accordem szóstej generacji. Pewnego dnia w trakcie pracy, jadąc do klienta, zauważył stojącego pod drzewem wrastającego w ziemię VW Golfa 2, który od razu przykuł jego uwagę dzięki emblematom GT. Tak zaczęła się historia tego VW…