Tuning BMW: stylowe M4 - Trends Magazines

Tuning BMW: stylowe M4

Ostatnie projekty na bazie M3 i M4 kipią mocą i momentem obrotowym. JMS Fahrzeugteileposzło inną drogą, wychodząc ze słusznego założenia, że 431 KM i 550 Nm to wystarczająco dużo.

Niemiecki dystrybutor akcesoriów tuningowych wyposażył M4 Cabrio w gwintowane zawieszenie  KW Variant 3 (od 2.199 euro), które umożliwiło zmniejszenie prześwitu przedniej osi o 45 mm a tylnej o 35 mm.

Kolejnym krokiem był montaż lekkich i efektownych obręczy Barracuda Ultralight Project 2.0 (komplet za 2300 euro), opon w rozmiarach 255/30 R20 i 285/30 R20 oraz 15-milimetrowych dystansów na przedniej osi.

Zwieńczeniem prac nad M4 Cabrio było oklejenie nadwozia. Zrezygnowano z ostentacyjnych wzorów czy kolorów, bo nawet z kilkoma elementami graficznymi całość zaczęła mocno rzucać się w oczy.

Podobne

BMW serii 7 kończy 45 lat. Tak powinno wyglądać

Flagowiec BMW zaprezentowano w 1976 roku, ale jego produkcja ruszyła rok później. Przez cztery i pół dekady wiele się zmieniło, ale BMW serii 7 nie przestaje zaskakiwać i nadawać kierunek dla mniejszych modeli marki.  Zaczęło się od modelu E23, który zaprezentowano w lipcu 1976 roku, a produkcję rozpoczęto na początku 1977. Tu zaczyna się historia…

BMW TRENDS 2/2017 już w sprzedaży!

Od 16 czerwca w sprzedaży, a w nim m. in.: G30 vs E39 – Seria 5. po latach Bawarskie wyścigówki ASC Stradale! – E23, 24, 36,87 Sportowe pick-upy BMW Przedsmak luksusu – nowa „ósemka” Hillclimb: E30 M3 Wierność tradycji – E28 525e Metamorfoza – E36 316i coupe Pomysły na „jedynkę” – E82 kontra E88 Kupujemy UŻYWANE:…