Tuning BMW M2. Niewielkie wydatki, a świetny rezultat

426 KM w M2. Godny konkurent M4

BMW M2
BMW M2
fot. Speed-Buster

Wyraźnie poszerzone nadwozie BMW M2 z rozbudowanym pakietem aerodynamicznym cieszy oko. Czy wymaga tuningu? Firma Speed-Buster z Sinzig uważa, że co za dużo, to nie zdrowo.

Ciężar prac skupiono na rasowaniu jednostki napędowej.

W momencie opuszczania fabryki trzylitrowy motor oferuje 370 KM i 500 Nm. Opracowany przez Speed-Buster moduł podbija parametry, poprzez zmianę ciśnienia doładowania, dawek paliwa czy strategii zapłonu, do 426 KM i 620 Nm. To rewiry droższego i bardziej prestiżowego M3.

Moduł został wyceniony na 799 euro. Za dodatkowe 50 euro otrzymamy możliwość zdalnego sterowania nim za pomocą smartfona. Co najważniejsze, dopalony silnik będzie objęty dwuletnią gwarancją.

Podobne

BMW-850Ci-E31-i-BMW-G15-840d-przodem

Kult, czy nowoczesność – BMW 850Ci E31 vs. 840d G15

BMW serii 8 zawsze intrygowało! Po 19 latach przerwy, w ofercie bawarskiego producenta znów pojawiło się to zjawiskowe auto, oznaczone najwyższą cyfrą w historii marki. Jak najnowsza wersja ósemki (G15) wypada na tle swojego kultowego i mocno pożądanego poprzednika (E31)? Przełom lat 80. i 90. był złotą erą motoryzacji. Pojęcie downsizingu nikomu nie było znane,…

Używane BMW serii 1 E87 (2004-2011). Drogie, ale warte uwagi

Wprowadzenie „jedynki” było strzałem w dziesiątkę. Najtańszy model w gamie BMW umożliwił firmie pozyskanie wielu nowych klientów. Najtańszy nie znaczy tani. Za BMW serii 1 trzeba było zapłacić dużo więcej niż za popularne kompakty. Rozbieżność cenowa pozostała wyraźna także na rynku wtórnym. Aby myśleć o zakupie używanej „jedynki”, trzeba przygotować przynajmniej 23 – 30 tysięcy…