Tuning BMW M2. Niewielkie wydatki, a świetny rezultat

426 KM w M2. Godny konkurent M4

BMW M2
BMW M2
fot. Speed-Buster

Wyraźnie poszerzone nadwozie BMW M2 z rozbudowanym pakietem aerodynamicznym cieszy oko. Czy wymaga tuningu? Firma Speed-Buster z Sinzig uważa, że co za dużo, to nie zdrowo.

Ciężar prac skupiono na rasowaniu jednostki napędowej.

W momencie opuszczania fabryki trzylitrowy motor oferuje 370 KM i 500 Nm. Opracowany przez Speed-Buster moduł podbija parametry, poprzez zmianę ciśnienia doładowania, dawek paliwa czy strategii zapłonu, do 426 KM i 620 Nm. To rewiry droższego i bardziej prestiżowego M3.

Moduł został wyceniony na 799 euro. Za dodatkowe 50 euro otrzymamy możliwość zdalnego sterowania nim za pomocą smartfona. Co najważniejsze, dopalony silnik będzie objęty dwuletnią gwarancją.

Podobne

BMW M3 akcesoria

Standardowe M3/M4 do dla Ciebie za mało? BMW przygotowało ofertę akcesoriów M

Dla BMW M3 Limuzyna i nowego BMW M4 Coupé, w chwili ich debiutu rynkowego w marcu przyszłego roku dostępna będzie szeroka gama akcesoriów M Performance Parts. Pozwalają one na efektowną indywidualizację ich wyrazistej stylistyki i dalsze zwiększenie dynamiki jazdy. Akcesoria zostały opracowane we współpracy z BMW M GmbH w oparciu o doświadczenie zdobyte na światowych torach wyścigowych oraz bogatą…

Jakie BMW jeździły w powojennej Polsce?

Nawet dziś, gdy BMW jest dość popularną marką wciąż budzi pożądanie wśród fanów motoryzacji. Co dopiero było w czasach PRL? Zapraszamy do podróży w przeszłość, gdzie sprawdzimy, jakie BMW jeździły po drogach powojennej Polski. Posiadanie samochodu z charakterystycznym biało-niebieskim emblematem bywa spełnieniem najskrytszych marzeń miłośników motoryzacji. Kto z nas nie miał ulubionego resoraka z logo BMW czy plakatu…