Tuning BMW M2. Niewielkie wydatki, a świetny rezultat

426 KM w M2. Godny konkurent M4

BMW M2
BMW M2
fot. Speed-Buster

Wyraźnie poszerzone nadwozie BMW M2 z rozbudowanym pakietem aerodynamicznym cieszy oko. Czy wymaga tuningu? Firma Speed-Buster z Sinzig uważa, że co za dużo, to nie zdrowo.

Ciężar prac skupiono na rasowaniu jednostki napędowej.

W momencie opuszczania fabryki trzylitrowy motor oferuje 370 KM i 500 Nm. Opracowany przez Speed-Buster moduł podbija parametry, poprzez zmianę ciśnienia doładowania, dawek paliwa czy strategii zapłonu, do 426 KM i 620 Nm. To rewiry droższego i bardziej prestiżowego M3.

Moduł został wyceniony na 799 euro. Za dodatkowe 50 euro otrzymamy możliwość zdalnego sterowania nim za pomocą smartfona. Co najważniejsze, dopalony silnik będzie objęty dwuletnią gwarancją.

Podobne

Strzeż się tego M3 E92

BMW M3 E92, obiekt westchnień wielu miłośników bawarskiej marki, a od niedawna również ulubione auto kontroli policyjnych. Dzisiaj eMka paradoksalnie wystąpi w barwach policji… ale z Dubaju.   Topowa odmiana „trójki” już przy seryjnych parametrach zapewnia sporą dawkę adrenaliny podczas jazdy. Pod maską znajduje się 4-litrowa jednostka V8, generująca 420 KM oraz 400 Nm, a…

VW Bora 1.9 TDI widok z przodu

Dyskretnie, ale z werwą zmieniona Bora

Bora według powszechnie przyjętej definicji jest chłodnym, suchym i porywistym wiatrem wiejącym na dalmatyńskim wybrzeżu Morza Adriatyckiego. Tylko ostatnie z trzech przytoczonych określeń idealnie pasuje do auta, jakie zaprezentowano nam w Płocku. Klasyczny niepozorny sedan VW Czarny niepozorny sedan na pierwszy rzut oka niczym szczególnym się nie wyróżnia. Jest to klasyczny VW kupiony w polskim…