Tuning BMW M2. Niewielkie wydatki, a świetny rezultat

426 KM w M2. Godny konkurent M4

BMW M2
BMW M2
fot. Speed-Buster

Wyraźnie poszerzone nadwozie BMW M2 z rozbudowanym pakietem aerodynamicznym cieszy oko. Czy wymaga tuningu? Firma Speed-Buster z Sinzig uważa, że co za dużo, to nie zdrowo.

Ciężar prac skupiono na rasowaniu jednostki napędowej.

W momencie opuszczania fabryki trzylitrowy motor oferuje 370 KM i 500 Nm. Opracowany przez Speed-Buster moduł podbija parametry, poprzez zmianę ciśnienia doładowania, dawek paliwa czy strategii zapłonu, do 426 KM i 620 Nm. To rewiry droższego i bardziej prestiżowego M3.

Moduł został wyceniony na 799 euro. Za dodatkowe 50 euro otrzymamy możliwość zdalnego sterowania nim za pomocą smartfona. Co najważniejsze, dopalony silnik będzie objęty dwuletnią gwarancją.

Podobne

Diesle jeszcze nie umarły. Ponad 1600 km na jednym baku BMW 7

Popularność aut z silnikiem wysokoprężnym drastycznie spada, a ludzie przesiadają się na hybrydy i elektryki. Ale diesle nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa. Kierowca tego BMW 730d przejechał ponad 1600 km na jednym zbiorniku.  BMW zdaje się jeszcze nie żegnać się na dobre z silnikami spalinowymi i to pomimo tego, że już niedługo sprzedaż tych aut…

Silnik BMW N47D20

BMW silnik N47 – ubywa płynu chłodniczego, a nie ma wycieku. Gdzie szukać przyczyny?

Silnik BMW N47 jest oszczędny, elastyczny i ma odpowiednią ilość mocy, ale czasami może przysporzyć problemów. Jednym z nich jest "znikający" płyn chłodniczy. Ze zbiornika w silniku N47 go ubywa, ale pod spodem nie widać wycieków. Gdzie szukać przyczyny ubywającego płynu chłodniczego w silniku BMW N47? Silnik BMW N47 obrósł już w legendy. Następca dobrego…