Tuning BMW M2. Niewielkie wydatki, a świetny rezultat

426 KM w M2. Godny konkurent M4

BMW M2
BMW M2
fot. Speed-Buster

Wyraźnie poszerzone nadwozie BMW M2 z rozbudowanym pakietem aerodynamicznym cieszy oko. Czy wymaga tuningu? Firma Speed-Buster z Sinzig uważa, że co za dużo, to nie zdrowo.

Ciężar prac skupiono na rasowaniu jednostki napędowej.

W momencie opuszczania fabryki trzylitrowy motor oferuje 370 KM i 500 Nm. Opracowany przez Speed-Buster moduł podbija parametry, poprzez zmianę ciśnienia doładowania, dawek paliwa czy strategii zapłonu, do 426 KM i 620 Nm. To rewiry droższego i bardziej prestiżowego M3.

Moduł został wyceniony na 799 euro. Za dodatkowe 50 euro otrzymamy możliwość zdalnego sterowania nim za pomocą smartfona. Co najważniejsze, dopalony silnik będzie objęty dwuletnią gwarancją.

Podobne

BMW 5 G60 – wreszcie ładna „piątka”?

Na ulicach Monachium pojawiły się zamaskowane prototypy nowej generacji BMW Serii 5 - G60. Nie zabraknie hybrydowych i elektrycznych napędów, ale co ważniejsze jest szansa na to, że "piątka" będzie wyglądała jak stare dobre BMW.  Powoli przyzwyczailiśmy się do kontrowersyjnego wyglądu nowych BMW. Wszystko zaczęło się od Chrisa Bangle'a i jego E65. Auto wyglądało paskudnie…

BMW 320i Cabrio. Słaby silnik, groźny wygląd

Fachowcy z firmy Z-Performance wzięli na warsztat BMW 320i Cabrio. Mimo że nie grzeszy ono mocą, wyglądem mogłoby postraszyć niejedno M3. Zresztą poszerzone błotniki od Prior-Design, 400-milimetrowe tarcze z ośmiotłoczkowymi zaciskami, garb na masce czy cztery rury wydechowe stanowią tak skuteczny kamuflaż, że wiele osób będzie skłonnych uwierzyć, że ma do czynienia z flagową wersją…