TSI - ewolucja udanych silników VW - Trends Magazines

TSI – ewolucja udanych silników VW

Napis na masce Volkswagena Golfa 1.5 eTSI

Inżynierowie Volkswagena stale rozwijają jednostki napędowe. Najnowszymi owcami ich prac są mocne, oszczędne i przyjazne środowisku silniki TSI evo z rodziny EA211.

Silnik Volkswagena Golfa 1.5 eTSI

TSI o małych pojemnościach są obecne na rynku od 15 lat. W 2012 roku w Golfie VII zadebiutowała ich nowa generacja, oznaczona kodem EA211, której znakiem rozpoznawczym jest paskowy napęd rozrządu. Na przełomie 2016 i 2017 roku czterocylindrowe jednostki poddano gruntownej modyfikacji, przy okazji zwiększając pojemność 1,5 litra – wcześniej oferowano silniki 1.2/1.4 TSI. W 2019 roku udoskonalono trzycylindrową jednostkę 1.0 TSI (oferuje 90–115 KM). Od tego czasu oba motory noszą ozanczenie EA211 evo.

Jakie nowinki technologiczne wniosły silniki TSI – przeczytaj TUTAJ.

Podobne

Volkswagen przekazał 10 pojazdów dla OSP

Volkswagen Financial Services po raz kolejny bezpłatnie użyczył 10 samochodów na potrzeby Ochotniczych Straży Pożarnych. Działania odbywają się w ramach aktywizacji lokalnych społeczności z zakresu pierwszej pomocy oraz prewencji zaburzeń psychicznych u dzieci i młodzieży. To kolejna edycja współpracy między VW FS a Związkiem Ochotniczych Straży Pożarnych RP. Łącznie 10 samochodów marki Volkswagen, w tym…

Robot Ładowarka

Robot-ładowarka staje się rzeczywistością

Volkswagen Group Components udostępniło w minionym miesiącu pierwsze zdjęcia prototypu mobilnego robota służącego do zasilania akumulatorów aut elektrycznych. Jego zadaniem jest całkowicie automatyczne ładowanie elektrycznych pojazdów w miejscach o ograniczonej powierzchni, np. w garażach podziemnych.    Automatyczny Uruchamiany poprzez aplikację lub za pośrednictwem systemu komunikacji Car-to-X – działa całkowicie autonomicznie. Samodzielnie zbliża się do pojazdu,…