Dramatyczna historia BMW E36 - Trends Magazines

Dramatyczna historia BMW E36

Historia tego BMW E36 zaczyna się dość zwyczajnie, a kończy niestety tragicznie.

Kilka dni po napisaniu niniejszego tekstu oraz wykonaniu zdjęć, auto miało niemiłą przygodę. Podczas jazdy samochód stanął w płomieniach. Kierowcy i pasażerowi nic się nie stało, ale w jednej chwili niesamowita E36 Łukasza przeszła do historii.

Ostatni akapit artykułu w najnowszym wydaniu BMW TRENDS 4/2018 brzmiał:

„Włożenie pod maskę mocnego silnika z kilkoma autorskimi dodatkami, dopracowanie stylistyki oraz wnętrza, a także ingerencja w układ hamulcowy i napędowy zmieniły poczciwą trójkę nie do poznania. Nuda i stereotypy? Nic z tych rzeczy! Prezentowane auto jest prawdziwą mieszanką wybuchową. Pożądaną, uzależniającą, ale także bardzo wymagającą.”

Trzymajmy kciuki, by Łukasz jak naszybciej zasiadł ponownie za kierownicą ukochanej marki.

Tych, którzy chcą bliżej poznać auto Łukasza sprzed pożaru zapraszamy o lektury BMW TRENDS 4/201, które od 13 grudnia jest w sprzedaży.

 

Podobne

BMW E36 330i cabrio, tuning

BMW E36 330i Cabrio po swapie silnika na M54B30

Produkowane w latach 1990 ‒ 2000 BMW E36 było następcą E30. Oba te modele zyskały wielką popularność i śmiało można uznać, że pozwoliły bawarskiemu producentowi z podniesionym czołem wejść w nowe stulecie. Gdyby zapytać przypadkowego przechodnia, który choć trochę interesuje się motoryzacją, o model najbardziej kojarzący mu się z BMW, pewnie większość wskazałaby E36. „Trójka”…

Najgorsze silniki BMW

Najgorsze silniki BMW – które i dlaczego?

Każdej firmie zdarzają się wzloty i upadki. BMW przez długie lata pracowało na renomę producenta nieprzeciętnie kulturalnych, mocnych i żywotnych silników. Przebiegi liczone w setkach tysięcy kilometrów do naprawy głównej nie były szokującą wartością – zarówno w przypadku motorów benzynowych, jak i wysokoprężnych. Do klientów trafiały miliony samochodów z różnymi jednostkami napędowymi. Jak to zwykle…