Dramatyczna historia BMW E36 - Trends Magazines

Dramatyczna historia BMW E36

Historia tego BMW E36 zaczyna się dość zwyczajnie, a kończy niestety tragicznie.

Kilka dni po napisaniu niniejszego tekstu oraz wykonaniu zdjęć, auto miało niemiłą przygodę. Podczas jazdy samochód stanął w płomieniach. Kierowcy i pasażerowi nic się nie stało, ale w jednej chwili niesamowita E36 Łukasza przeszła do historii.

Ostatni akapit artykułu w najnowszym wydaniu BMW TRENDS 4/2018 brzmiał:

„Włożenie pod maskę mocnego silnika z kilkoma autorskimi dodatkami, dopracowanie stylistyki oraz wnętrza, a także ingerencja w układ hamulcowy i napędowy zmieniły poczciwą trójkę nie do poznania. Nuda i stereotypy? Nic z tych rzeczy! Prezentowane auto jest prawdziwą mieszanką wybuchową. Pożądaną, uzależniającą, ale także bardzo wymagającą.”

Trzymajmy kciuki, by Łukasz jak naszybciej zasiadł ponownie za kierownicą ukochanej marki.

Tych, którzy chcą bliżej poznać auto Łukasza sprzed pożaru zapraszamy o lektury BMW TRENDS 4/201, które od 13 grudnia jest w sprzedaży.

 

Podobne

Używane BMW serii 8 E31. Zalety, wady i typowe usterki

Używane BMW serii 8 jest przykładem perfekcyjnego połączenia mocnych silników i wyszukanej techniki ze świetną linią nadwozia i wysokim komfortem jazdy. Czasu na zakup dobrego egzemplarza jest jednak coraz mniej. W historii BMW nie brakowało coupé z wyższej półki. W latach 1962–1965 koncern oferował model 3200 CS. Jego następcą było kultowe E9 (1968–1975), po którym…

3200 CS – jeden z najrzadszych modeli BMW

3200 CS jest jednym z najrzadszych modeli BMW. Gdyby ekskluzywność auta określano na podstawie liczby wyprodukowanych egzemplarzy, 3200 CS stanąłby w jednym szeregu z legendarnymi M1, 503, 507 i 2002 Turbo... Dokładnie 50 lat temu podczas Internationale Automobil-Ausstellung we Frankfurcie BMW zaprezentowało dwie nowości, które z perspektywy czasu można uznać za protoplastów współczesnych samochodów z…