Track Day dla miłośników JDM - Trends Magazines

Track Day dla miłośników JDM

Track Day JDM

Już w najbliższą sobotę ODTJ Autodrom Pszczółki zgromadzi wielbicieli japońskich samochodów, by w bezpiecznych warunkach mogli doskonalić technikę sportowej jazdy. Na Track Day zgłosiło się prawie 100 uczestników! 

JDM Trójmiasto to społeczność, która od lat zrzesza fanów japońskiej motoryzacji z Gdańska, Gdyni, Sopotu i okolic. Poza spotami organizują też tzw. “torowe upalanie”, czyli treningi, w których może wziąć udział każdy, kto ma JDM’a – nie jest jednak ważne ile lat ma samochód, czy przeszło szereg modyfikacji czy jest zwykłą “serią”, nie jest też istotny rodzaj napędu czy moc. 

Track Day JDM

Harmonogram:

09:00 – odprawa dla zawodników, obecność obowiązkowa
10:00 – otwarcie szlabanu, ustawienie się w parku maszyn, rozpoczęcie jazd
19:00 – koniec jazd na torze, czas na schłodzenie aut, zmianę ogumienia itp
19:15 – podsumowanie TD, rozdanie nagród

Wydarzenie ma charakter integracyjny, na miejscu na uczestników czeka przyjazna atmosfera, a dla kibiców miejsce na trybunach. 

Więcej informacji znaleźć można w kalendarzu wydarzeń motoryzacyjnych oraz na stronie organizatora Track Day’u. 

Fot. Moto Psotka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning VW Garbus 1302 V8 widok z boku

Potwór ze Słowacji, czyli VW Garbus 1302, 3.5 V8

Podobno mocy i pojemności nigdy nie za dużo. Z takiego założenia wyszedł Jan, który spektakularnie przebudował poczciwego Garbusa.   Sercem Garbusa jest czterocylindrowy bokser o stosunkowo małej pojemności. Korzystając z elementów przeznaczonych do Transportera czy wybranych modeli Porsche można powiększyć jednostkę, zachowując jej charakter – dźwięk oraz powietrzno-olejowe chłodzenie. Można też wybrać inny sposób, na co zdecydował się Jan,…

Porsche_911_Targa

Historia Porsche Targa

55 lat temu, podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie, Porsche zaprezentowało model 911 Targa. Targa nie była ani kabrioletem, ani coupé, nie miała też nadwozia z hardtopem. Była czymś zupełnie nowym: pierwszym bezpiecznym kabrioletem na świecie, ze stałym pałąkiem przeciwkapotażowym. Co wyróżnia wersję Targa? Zdejmowany, składany dach oraz plastikowa, składana tylna szyba sprawiały, że podróżowanie…