Toyota Celica z "Chłopaki nie płaczą" na sprzedaż - Trends Magazines

Toyota Celica z „Chłopaki nie płaczą” na sprzedaż

Jarosław Psikuta – każdy, kto zna film „Chłopaki nie płaczą” doda w głowie literkę „s”. Człowiek z silną psychiką jeździł w tym filmie żółtą Toyotą Celicą. Teraz auto po gruntownej restauracji zostało wystawione na sprzedaż. 

W historii polskiego kina było kilka aut, które zapadły w pamięci. Mieliśmy Nissana 300ZX z filmu „Kiler”, bordowe BMW E36 Franza Maurera z „Psów”, czy Mercedesa SEC z filmu „Świadek koronny”. Nie zapominajmy też o żółtej Toyocie Celice, którą jeździł Paweł Deląg – odtwórca kultowej roli Jarka Psikuty z filmu „Chłopaki nie płaczą”. Teraz kultowe auto jest wystawione na sprzedaż.

Właściciel twierdzi, że auto jest w całości odrestaurowane, a na wszystkie prace posiada faktury. Już po zdjęciach widać, że stan samochodu został doprowadzony do perfekcji. W ogłoszeniu czytamy, że Toyota „prowadzi się jak nowa”.

Jako smaczek można dodać, że do zestawu sprzedający dołącza oryginalne czarne tablice, ale auto na codzień porusza się na żółtych tablicach, a więc właściciel jest zwolniony z posiadania polisy OC.

Za Toyotę Celicę z filmu „Chłopaki nie płaczą” sprzedający życzy sobie 51 000 zł. Czy to spora kwota? Udało nam się znaleźć informację, że samochód był już wystawiany na sprzedaż w 2017 roku. Wówczas jego cena wyniosła ponad 70 tysięcy złotych. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Auto dostawcze z zabudową

Dlaczego warto zdecydować się na zabudowę busa?

Wybór samochodu dostawczego może być trudny, ponieważ w naszym kraju jest wiele różnych modeli. Niestety, większość producentów samochodów dołącza do swoich pojazdów tylko najbardziej podstawowe akcesoria ułatwiające przewożenie ładunków. Jedną z opcji poprawy użyteczności pojazdu jest posiadanie niestandardowej skrzyni ładunkowej. Jak wybrać producenta i jakie części składają się na zabudowę? Kiedy warto postawić na zabudowę…

fabryka volkswagen

Koronawirus: Koniec paraliżu w fabrykach Volkswagena

Każda z 16 fabryk należących do marki Volkswagen Samochody Osobowe znowu pracuje. Jako ostatni produkcję wznowił już zakład Volkswagena w Puebla w Meksyku. Średnie obciążenie fabryk wynosi teraz około 60-70 procent tego, z jakim zakłady te pracowały przed wybuchem epidemii. Ile trwała pauza? W Niemczech i w pozostałych krajach Europy przestój spowodowany epidemią koronawirusa trwał…