Szybki Transporter, czyli T6 o mocy ponad 300 KM - Trends Magazines

Szybki Transporter, czyli T6 o mocy ponad 300 KM

VW T6 po tuningu Star Performance widok z boku

Kto zwykł twierdzić, że mocy nigdy za wiele, będzie zachwycony Transporterem T6 po modyfikacjach przeprowadzonych przez Star Performance.

VW T6 po tuningu Star Performance widok z przodu

 Tuning rzadko spotykanej wersji

Firma z Düsseldorfu zajęła się Transporterem w rzadko spotykanej wersji – z benzynowym silnikiem 2.0 TSI oraz napędem 4Motion. Posiadacz tak skonfigurowanego T6 nie ma powodów do narzekania. Silnik rozwijający 204 KM i 350 Nm jest w stanie rozpędzić praktyczne auto do 100 km/h w czasie 9,9 s, a w razie potrzeby uzyskać nawet 198 km/h.

VW T6 po tuningu Star Performance widok z boku

306 KM od Star Performance

Kto chciałby podróżować jeszcze sprawniej, może poprosić Star Performance o modyfikację elektroniki sterującej, turbosprężarki oraz początkowego odcinka układu wydechowego. Efektem jest 306 KM i 480 Nm, przy czym tuner deklaruje, że na specjalne życzenie możliwe jest dalsze podnoszenie parametrów.

VW T6 po tuningu Star Performance widok koła

DSG 

Poza wzmocnieniem silnika przeprogramowano komputer skrzyni DSG, by wysyłał impulsy do zmian biegów w punktach umożliwiających pełne wykorzystanie mocy i momentu.

VW T6 po tuningu Star Performance widok z tyłu

Fot. Star Performance

Podobne

3 filary tuningu od ABT, czyli „wirus, springi i koło” do Audi S5 Sportback- TUNING

Na targach motoryzacyjnych IAA 2019 Audi zaprezentowało lifting Audi S5 Sportback. Jako źródło napędu dostępny jest TDI o mocy 347 KM (255 kW), który zapewnia maksymalny moment obrotowy 700 Nm. Jeśli szukasz sposobu na zwiększenie mocy w połączeniu z indywidualizacją wozu, w ABT Sportsline znajdziesz to, czego szukasz. Co ciekawe zestaw nadaje się również do…

Bugatti Chiron

Grupa Volkswagen sprzedaje markę Bugatti

Car Magazine donosi, że Grupa Volkswagen zdecydowała się sprzedać elitarną markę Bugatti do Rimac Automobili. Według źródeł umowa została zatwierdzona przez kierownictwo VW w zeszłym tygodniu, ale rada nadzorcza nie wydała jeszcze przysłowiowej pieczęci. Część Bugatti nadal byłaby technicznie powiązana z Grupą VW, biorąc pod uwagę, że Porsche ma 15,5 procent udziałów w Rimac. Ponadto…