Szybki Transporter, czyli T6 o mocy ponad 300 KM - Trends Magazines

Szybki Transporter, czyli T6 o mocy ponad 300 KM

VW T6 po tuningu Star Performance widok z boku

Kto zwykł twierdzić, że mocy nigdy za wiele, będzie zachwycony Transporterem T6 po modyfikacjach przeprowadzonych przez Star Performance.

VW T6 po tuningu Star Performance widok z przodu

 Tuning rzadko spotykanej wersji

Firma z Düsseldorfu zajęła się Transporterem w rzadko spotykanej wersji – z benzynowym silnikiem 2.0 TSI oraz napędem 4Motion. Posiadacz tak skonfigurowanego T6 nie ma powodów do narzekania. Silnik rozwijający 204 KM i 350 Nm jest w stanie rozpędzić praktyczne auto do 100 km/h w czasie 9,9 s, a w razie potrzeby uzyskać nawet 198 km/h.

VW T6 po tuningu Star Performance widok z boku

306 KM od Star Performance

Kto chciałby podróżować jeszcze sprawniej, może poprosić Star Performance o modyfikację elektroniki sterującej, turbosprężarki oraz początkowego odcinka układu wydechowego. Efektem jest 306 KM i 480 Nm, przy czym tuner deklaruje, że na specjalne życzenie możliwe jest dalsze podnoszenie parametrów.

VW T6 po tuningu Star Performance widok koła

DSG 

Poza wzmocnieniem silnika przeprogramowano komputer skrzyni DSG, by wysyłał impulsy do zmian biegów w punktach umożliwiających pełne wykorzystanie mocy i momentu.

VW T6 po tuningu Star Performance widok z tyłu

Fot. Star Performance

Podobne

VW Santana w Chinach 2

Pachnące nowością VW Santany znalezione w… Chinach

Volkswagen Santana to w Europie samochód praktycznie już niespotykany, bowiem jego produkcja zakończyła się w połowie lat 80. Jednak w Chinach auto miało się całkiem dobrze i to właśnie tam doszło do niezwykłego odkrycia.  Oparty na Passacie B2 Volkswagen Santana był bardzo popularnym modelem w Chinach. Był tak lubiany, że jego produkcja trwała aż do…

Polo GTI R5. Volkswagen wraca do rajdów

Rozłąka Volkswagena z rajdami nie trwała długo. Koncern właśnie zapowiedział Polo GTI R5, które w drugiej połowie przyszłego roku pojawi się na odcinkach specjalnych. Samochody klasy R5 znajdują się szczebel niżej od bardziej zaawansowanych, jednak dużo droższych rajdówek WRC. Nie dość, że R5 są w zasięgu finansowym większego grona zespołów, to regulaminy pozwalają na starty…