Tak wygląda nowa piątka! Mamy przedpremierowe zdjęcia - Trends Magazines

Tak wygląda nowa piątka! Mamy przedpremierowe zdjęcia

Na pierwszy rzut oka widać, że styliści zachowali tradycyjną linię limuzyny i zrezygnowali z kontrowersyjnego grilla. Oto przedpremierowe zdjęcia nowego BMW Serii 5.

Jak to często w takich sytuacjach bywa, ciężko mówić o „przecieku”. Prawdopodobnie producent wypuścił „przypadkowo” zdjęcie przed samą premierą (oficjalna ma odbyć się w przyszłym tygodniu), aby podgrzać nieco atmosferę. Nie to jest jednak istotne, skupmy się na nowym BMW Serii 5. 

Nowa piątka wygląda elegancko i nowocześnie

Tak w dwóch słowach można podsumować design nowej Serii 5. Ciężko nie zauważyć podobieństw do modelu E60, które trzeba przyznać zestarzało się z klasą. Już w momencie ukazania się zdjęć szpiegowskich nowej piątki widać było, że styliści pójdą inną drogą niż w modelu XM, czy Serii 7, które delikatnie mówiąc wyglądają kontrowersyjnie. 

Przód ma bardzo dobre proporcje, styliści nie przesadzili z rozmiarem grilla, ani kształtem przednich reflektorów. W linii bocznej postawiono na gładkość, z niewielką liczbą przetłoczeń. Mamy tu też ukryte klamki. 

Tylna część nadwozia to także klasyka sedanów z Bawarii. Prostokątna klapa, LEDowe lampy o raczej tradycyjnym kształcie, a także kształt klapy, po której od razu możemy powiedzieć, z jaką marką mamy do czynienia. Mamy wrażenie, że podczas projektowania nowej piątki styliści mieli z tyłu głowy europejskiego klienta. 

Na razie nie dane jest nam zobaczyć wnętrze nowego BMW Serii 5, ale możemy śmiało powiedzieć, że będzie ono nowoczesne, z mocno ograniczoną liczbą przycisków, ale jednocześnie nawiązujące do klasyki BMW. W kabinie pojawi się zapewne iDrive 8, znany już chociażby z Serii 3 po liftingu czy nowego X1

Na resztę szczegółów, a także informacji o silnikach musimy poczekać do oficjalnej premiery auta, która ma odbyć się już w następnym tygodniu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW_F20_118i_vs_BMW_E81_120d

Bitwa „jedynek” od BMW: E81 120d vs. F20 118i- TEST

BMW serii 1 to najmniejszy i zarazem najtańszy współczesny model niemieckiego producenta. Pomimo to popularna jedynka nie jest pozbawiona charakteru. Na przykładzie dwóch generacji przyjrzymy się, jak na przestrzeni kilkunastu lat zmieniła się niedoceniana seria 1. W 2004 roku BMW postanowiło przerwać dobrą passę Audi. Nowo powstała seria 1 jednoznacznie celowała w klientów modelu A3…

Dacia naśmiewa się z BMW. Drwią z podgrzewanych foteli i oto, co oferują

W Korei Południowej nie spodobał się pomysł abonamentu na podgrzewane fotele w nowych BMW. Krytykę podjęli też producenci aut, w tym Dacia.  BMW już jakiś czas temu zapowiedziało opcje subskrypcji na niektóre elementy wyposażenia dodatkowego. Bawarczycy chcieli na przykład wprowadzać miesięczne opłaty na podgrzewane fotele, uwarunkowując to tym, że wiele osób korzysta z tej funkcji…