Szukasz youngtimera - pomyśl o Santanie - Trends Magazines

Szukasz youngtimera – pomyśl o Santanie

VW Santana widok z tyłu

Volkswagena Santanę, który z początkiem lat osiemdziesiątych zadebiutowała w ofercie niemieckiego koncernu mimo wdzięcznej nazwy nie odniósł spektakularnego sukcesu. Samochód z założenia miał być eleganckim sedanem, który bazował na popularnym wówczas Passacie B2.

VW Santana widok z przodu
Oberklasse-Feeling: Mit dem Santana bot Volkswagen in den 1980er Jahren eine luxuriös ausgestattete Limousine an

Sedany z czterobiegową skrzynią biegów może nie zyskały rangi limuzyny VW, lecz idealnie sprawdzały się jako przestronne taksówki. Świeższe odmiany pierwszej generacji były o wiele lepiej wyposażone, ponieważ miały już elektroniczny wtrysk paliwa, hydrauliczne sprzęgło, radio z MP3 oraz zmieniarką płyt CD, a nawet hamulce ze wspomaganiem. Dziś samochód ten jest bardzo dobrym materiałem na youngtimera dla osoby, która poszukuje auta rzadszego, niekoniecznie popularnego w Europie „szczupaka”, czyli Volkswagena Passata B2.

O ciekawej historii Santany przeczytasz TUTAJ.

Marcin Zachariasz

Podobne

VW Golf III Bon Jovi

VW Golf III w stylu… prawie rost

Znak rozpoznawczy tego Golfa Mk3 – prawy przedni błotnik. Dlaczego? Otóż nie dość, że ma inny kolor niż reszta auta, to w dodatku jest zniszczony… To oczywiście rat style, w przypadku tego samochodu widoczny wyłącznie na jednym błotniku – dość oryginalnie! Pamiętacie białego Golfa z poprzedniego numeru VW TRENDS? Tamten był całkiem skorodowany Zacznijmy od początku.…

Tuning VW Golf Mk1 cabrio auto w czasie jazdy

Jazda takim Golfem Mk1 cabrio to czysta przyjemność

Doskonałym sposobem na upały są auta z otwartym nadwoziem. Można przy tym połączyć przyjemne z pożytecznym, np. uratować od zagłady Golfa pierwszej generacji, poddać go kilku zmianom i cieszyć się jazdą z otwartym dachem.   Ostatni rok Golfa Mk1 Prezentowany Golf linię montażową opuścił w 1993 roku. Był to ostatni rok, w którym w Niemczech produkowano…