Stary kawałek O.S.T.R. i Mercedes klasy S- TUNING - Trends Magazines

Stary kawałek O.S.T.R. i Mercedes klasy S- TUNING

” Ciągłe nadstawianie szczęki, jęki zawodu
By minister doznał wzwodu
Na widok samochodu typu Limo S klasy.
Ale na ten temat milczy prasa.”

Tymi słowami O.S.T.R. rozlicza się z rzeczywistością w piosence A.B.C. (tak również nazywa się zawieszenie w S-klasie) z 2001 roku. I mnie te wersy do tej pory chodzą po głowie, gdy widzę „eSkę” W220 albo W221. Dość nieelegancko starzejąca się limuzyna może jednak zostać wskrzeszona za pomocą fajnych modyfikacji.



Tutaj mamy model S500 L z serii W221, który został wyposażony w zestaw felg od Corspeed ​​Sports Wheels. Aluminiowe felgi DeVille ze szczotkowanym srebrnym wykończeniem siedzą na obu osiach, mierząc 9×20 ET40 z przodu i 10,5×20 ET40 z tyłu w zastosowanej tutaj wersji concave. Ponadto w aucie mamy moduł obniżania KW DLC do fabrycznego zawieszenia ABC, który umożliwia zmienną regulację wysokości nadwozia między standardowym poziomem a nawet o 40 milimetrów niżej. Aby poprawić dzwięk silnika V8, który generuje moc 388 KM i 530 Nm, pojazd został wyposażony w układ wydechowy ze stali nierdzewnej JMS catback, który zakończony jest czterema końcówkami o przekroju 120 x 80 mm.

I wreszcie, aby idealnie dopełnić sportowy, dynamiczny wygląd, pakiet dokładek nadwozia do S500 L został zaprojektowany na wzór samochodów Black Series, a z tyłu mamy światła LED.

Czy tak przygotowane W221 trafia w Wasze gusta? Dla mnie jest zdecydowanie lepiej, niż w serii. 

Podobne

VW T3

Takiego VW T3 jeszcze nie widzieliście

Niezbyt często prezentujemy w VW TRENDS samochody typowo użytkowe, które przez były lub nadal są tzw. wołami roboczymi. Jednak tym razem robimy wyjątek, takiego T3 jeszcze nie widzieliście. Należący do Michała Volkswagen T3 porządnie się w swoim życiu napracował. Teraz ma tylko cieszyć oko, co zresztą wychodzi mu znakomicie! Widoczne na zdjęciach auto wyprodukowano w…

Pierwszy silnik i napęd elektryczny od Koenigsegga

Szwedzki Koenigsegg, specjalista od hiper samochodów również się "elektryzuje". Marka zapowiada wprowadzenie innowacyjnej technologii, która pozwoli rozwijać autom nawet 400 km/h.  Zaczęło się od Davida, jego niedawno wprowadzonego rewolucyjnego falownika 6-fazowego, a teraz firma pokazuje nowy silnik elektryczny Quark, który wykorzystuje balans momentu obrotowego i mocy między promieniową (moc gęsta) i osiową (moment obrotowy).  Ta…