Sportowe kierownice do BMW od AC Schnitzer - Trends Magazines

Sportowe kierownice do BMW od AC Schnitzer

Kierownica to nie tylko podstawowe narzędzie do kierowania autem, ale też istotny element dekoracyjny. Jeśli chcecie nadać swojemu BMW bardziej agresywny wygląd we wnętrzu to zajrzyjcie do oferty AC Schnitzera. 

Z rąk AC Schnitzera wychodzą przede wszystkim podrasowane BMW. Jednak oprócz całych pakietów tuningowych, firma oferuje też akcesoria np. kierownice. Prezentowane tutaj mają nadać autu sportowego sznytu. Wykonano je ze skóry nappa, połączonej z alcantarą. Do wyboru są wykończenia w kolorze aluminium lub włókna węglowego. 

Dla aut z automatyczną skrzynią biegów dostępne są łopatki do zmiany biegów. Łopatki wykonano z aluminium i pomalowano na kolor grafitowy, a w kontrastowym kolorze czerwieni namalowano logo “AC Schnitzer”. W środkowej części obręczy również naszyto logo tunera z Akwizgranu, aby kierowca w szybko pokonywanych zakrętach mógł z łatwością odnaleźć środek kierownicy. 

Nową serię sportowych kierownic od “sznycla” przeznaczono dla modeli BMW z M Pakietem. 

Numer seryjny 3234320 310 dla:

  • 1 series (F40) 
  • 3 series (G20, G21) 
  • 4 series (G22, G23) 
  • Z4 (G29)

Numer seryjny 3234330 310 dla:

  • 5 series (G30, G31) 
  • 6 series (G32) 
  • 8 series (G14 – G16) 
  • X3 (G01) 
  • X4 (G02) 
  • X5 (G05) 
  • X6 (G06)

Numer seryjny 3234320 320 dla:

  • M3 (G80) 
  • M4 (G82, G83)

Numer seryjny 3234330 320 dla:

  • M5 (F90) 
  • M8 (F91 – F93) 
  • X5 M (F95) 
  • X6 M (F96)
  • X3 M (F97) 
  • X4 M (F98) 

Konrad Maruszczak

Podobne

Bezkompromisowe BMW RS-M3

BMW M3 jest szybkie i ostre. Nie znaczy to, że nie może być jeszcze bardziej drapieżne. Ciekawą wizję „trójki” zaprezentowało RS-Racingteam. Tuner z Viernheim postanowił przygotować wyścigówkę z drogową homologacją.   Punktem wyjścia było czterodrzwiowe BMW E90 M3. Być może coupé byłoby wdzięczniejszym materiałem do tuningu, jednak śnieżnobiały sedan również ma swój urok. Po wyposażeniu…

Tuning BMW M2 CSR. 610 KM z 3.0 R6!

Przed laty jednym z najpopularniejszych sposobów na radykalne zwiększenie mocy silnika były swapy. W dobie turbodoładowanych jednostek clou programu stały się ingerencje w elektronikę. Lightweight Performance postanowiło połączyć oba zabiegi. W mocnym już w standardowej wersji M2 zamontowano wyżyłowany, a zarazem bardziej pancerny silnik z M3, który następnie poddano konkretnemu tuningowi. Efekty robią wrażenie. Projekt…