Sportowe kierownice do BMW od AC Schnitzer - Trends Magazines

Sportowe kierownice do BMW od AC Schnitzer

Kierownica to nie tylko podstawowe narzędzie do kierowania autem, ale też istotny element dekoracyjny. Jeśli chcecie nadać swojemu BMW bardziej agresywny wygląd we wnętrzu to zajrzyjcie do oferty AC Schnitzera. 

Z rąk AC Schnitzera wychodzą przede wszystkim podrasowane BMW. Jednak oprócz całych pakietów tuningowych, firma oferuje też akcesoria np. kierownice. Prezentowane tutaj mają nadać autu sportowego sznytu. Wykonano je ze skóry nappa, połączonej z alcantarą. Do wyboru są wykończenia w kolorze aluminium lub włókna węglowego. 

Dla aut z automatyczną skrzynią biegów dostępne są łopatki do zmiany biegów. Łopatki wykonano z aluminium i pomalowano na kolor grafitowy, a w kontrastowym kolorze czerwieni namalowano logo „AC Schnitzer”. W środkowej części obręczy również naszyto logo tunera z Akwizgranu, aby kierowca w szybko pokonywanych zakrętach mógł z łatwością odnaleźć środek kierownicy. 

Nową serię sportowych kierownic od „sznycla” przeznaczono dla modeli BMW z M Pakietem. 

Numer seryjny 3234320 310 dla:

  • 1 series (F40) 
  • 3 series (G20, G21) 
  • 4 series (G22, G23) 
  • Z4 (G29)

Numer seryjny 3234330 310 dla:

  • 5 series (G30, G31) 
  • 6 series (G32) 
  • 8 series (G14 – G16) 
  • X3 (G01) 
  • X4 (G02) 
  • X5 (G05) 
  • X6 (G06)

Numer seryjny 3234320 320 dla:

  • M3 (G80) 
  • M4 (G82, G83)

Numer seryjny 3234330 320 dla:

  • M5 (F90) 
  • M8 (F91 – F93) 
  • X5 M (F95) 
  • X6 M (F96)
  • X3 M (F97) 
  • X4 M (F98) 

Konrad Maruszczak

Podobne

E30 vs. E36 – które lepsze?

Wśród miłośników BMW przeważają dwa typy ludzi. Jedni chcą, by ich auta były piękne i zwracały na siebie uwagę. Drudzy uważają, że BMW ma przede wszystkim dawać radość z jazdy. Marta i Krzysiek udowadniają, że jedno nie wyklucza drugiego. Krzysiek motoryzacją pasjonował się od zawsze. Odkąd pamięta, jego marzeniem było BMW E36 Coupé. Kilka lat…

Współczesne samochody wiedzą o nas o wiele za dużo. Wstrząsający raport

Nawet 580 gigabajtów na godzinę – tyle danych jest w stanie zbierać współczesny samochód. Kto otrzymuje, kontroluje i wykorzystuje te informacje – to pytanie niepokoi organizacje konsumenckie. Gra toczy się jednak nie tylko o prywatność użytkowników aut, lecz także o przyszły kształt rynku motoryzacyjnego. Wizja wielkiej sieci informacyjnej to sci-fi? "Connected cars" to nowa generacja…