Sbarro XX5 - szwajcarska kreatura - Trends Magazines

Sbarro XX5 – szwajcarska kreatura

Jeśli uważasz, że BMW obecnie miewa gorsze chwile jeśli chodzi o stylistykę, lepiej zobacz co stworzył szwajcarski tuner. Sbarro XX5 wygląda jak karykatura pierwszej generacji BMW X5. Auto może jest brzydkie, ale przynajmniej drogie.

Sbarro XX5 oparty jest na BMW X5 E53. Jak widać najwięcej zmian zaszło w przedniej części auta. Przedni zderzak oraz lampy przemodelowano całkowicie. Tradycyjne nerki zniknęły, a zamiast tego zabudowano je i wyglądają tak, jakby zlały się z maską.

Jak widać twórcom zabrakło finezji na tylną część nadwozia, bowiem tam XX5 wygląda jak zwykła X-piątka ze zmienionym znaczkiem. Cztery końcówki układu wydechowego sugerują, że pod maską pracuje nie byle jaka jednostka. Mamy tam 4.4-litrowe V8 o mocy 286 KM. 

Sbarro XX5 zostało wystawione na sprzedaż. Nie myślcie sobie, że sprzedawca dostaje skrętu żołądka patrząc każdego dnia na to auto i chce jak najszybciej się go pozbyć, najlepiej za półdarmo. Cena XX5 to 49 900 franków szwajcarskich, czyli ponad 230 tys. zł! Skąd taka kuriozalna kwota? Według informacji w ogłoszeniu powstały zaledwie dwa egzemplarze Sbarro XX5, co podnosi jego wartość ze względu na unikalność. Czy znajdzie się szaleniec skłonny zapłacić taką kwotę za stare i brzydkie X5?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Audi e-tron Sportback quattro- PREZENTACJA

Audi e-tron Sportback ma 4901 mm długości, 1935 mm szerokości i 1616 mm wysokości. Dach płasko rozpościera się nad karoserią, ostro opadając ku tyłowi — w stylu typowym dla coupé. Audi e-tron Sportback w połączeniu z pakietem wyposażenia zewnętrznego S line i wirtualnymi lusterkami bocznymi posiada doskonałą wartość współczynnika oporu powietrza cw: zaledwie 0,25 –…

Zawieszenie Bilstein do BMW E46

Chcesz poprawić jakość prowadzenia w swoim BMW E46? Bilstein ma dla Ciebie propozycję.  Bilstein oferuje komplet zawieszenia do BMW E46, w którym zapewnia, że ich pakiet to kompromis pomiędzy precyzją prowadzenia, a komfortem jazdy. Obniżenie i usztywnienie zawieszenia zapewnia bardziej precyzyjną reakcję układu kierowniczego i bardziej "mechaniczne" doznania z jazdy. Zawieszenie gwintowane składa się z:…