Sbarro XX5 - szwajcarska kreatura - Trends Magazines

Sbarro XX5 – szwajcarska kreatura

Jeśli uważasz, że BMW obecnie miewa gorsze chwile jeśli chodzi o stylistykę, lepiej zobacz co stworzył szwajcarski tuner. Sbarro XX5 wygląda jak karykatura pierwszej generacji BMW X5. Auto może jest brzydkie, ale przynajmniej drogie.

Sbarro XX5 oparty jest na BMW X5 E53. Jak widać najwięcej zmian zaszło w przedniej części auta. Przedni zderzak oraz lampy przemodelowano całkowicie. Tradycyjne nerki zniknęły, a zamiast tego zabudowano je i wyglądają tak, jakby zlały się z maską.

Jak widać twórcom zabrakło finezji na tylną część nadwozia, bowiem tam XX5 wygląda jak zwykła X-piątka ze zmienionym znaczkiem. Cztery końcówki układu wydechowego sugerują, że pod maską pracuje nie byle jaka jednostka. Mamy tam 4.4-litrowe V8 o mocy 286 KM. 

Sbarro XX5 zostało wystawione na sprzedaż. Nie myślcie sobie, że sprzedawca dostaje skrętu żołądka patrząc każdego dnia na to auto i chce jak najszybciej się go pozbyć, najlepiej za półdarmo. Cena XX5 to 49 900 franków szwajcarskich, czyli ponad 230 tys. zł! Skąd taka kuriozalna kwota? Według informacji w ogłoszeniu powstały zaledwie dwa egzemplarze Sbarro XX5, co podnosi jego wartość ze względu na unikalność. Czy znajdzie się szaleniec skłonny zapłacić taką kwotę za stare i brzydkie X5?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Golf 8 GTI GTE GTD

Nowość. Sportowy Golf 8 dostępny w trzech smakach: GTI, GTD i GTE. Którego wybrać? – PREMIERY

Zapraszamy na galerię najnowszych sportowych wersji Golfa 8. Podobnie jak w przypadku siódmej generacji, również teraz klienci bedą mieli do wyboru trzy wersje (smaki) oznaczone przydomkiem zaczynającym się od liter GT. Niezależnie od modelu nowy Golf może mieć wirtualny kokpit (w miejscu klasycznych zegarów) z wyświetlaczem o przekątnej 10.25 cala oraz system shift-by-wire, który za pomocą…

AC Schnitzer Supra GR. Wybieramy dźwięk silnika + obszerna galeria – VIDEO

Panie i Panowie przekręcamy "volume" w prawo i oglądamy dwa  krótkie filmiki. Następnie zapraszamy do głosowania na najlepszy dźwięk silnika. Zabawę umożliwił nam AC Schnitzer montując do najnowszej Toyoty Supry GR sportowy tłumik końcowy.  Tryb Sport: https://www.youtube.com/watch?v=IWNdoYCuUlo&feature=youtu.be Tryb Comfort: https://www.youtube.com/watch?v=mdCFsfzKWpQ&feature=youtu.be   AC Schnitzer zmienił nie tylko dźwięk, ale również parametry silnika. Po zabiegu w Aachen…