Samochód elektryczny, który chciałbyś mieć - klasyczne Mini na prąd - Trends Magazines

Samochód elektryczny, który chciałbyś mieć – klasyczne Mini na prąd

BMW MINI klasyczne elektryczne

Klasyczne Mini Electric łączy w sobie kultową już stylistykę najpopularniejszego na świecie małego samochodu z przełomową technologią jazdy, która wyznacza kierunek mobilności miejskiej w świecie przyszłości. MINI daje jasny sygnał zaangażowania w utrzymanie niepowtarzalnego charakteru marki, jednocześnie kładąc nacisk na innowacyjną technologię zeroemisyjną.

Podróż w czasie

Klasyczne Mini Electric jest efektem wyimaginowanej podróży w czasie, w której historia klasycznego modelu wzbogaciła się o kolejny fascynujący rozdział. Oryginalne MINI z połowy XX wieku staje się ambasadorem świadomości ekologicznej oraz ucieleśnieniem zrównoważonej mobilności, której przyszłość dopiero się rozpoczyna.

Mini Electric

Klasyczne Mini Electric zaprezentowane w Nowym Jorku z pewnością pozostanie pojazdem jedynym w swoim rodzaju. To wyjątkowe auto powstało na bazie już nieprodukowanego, pieczołowicie odrestaurowanego klasycznego Mini Cooper. Czerwony lakier karoserii idealnie komponuje się z kontrastującym białym dachem i pasem na maskę silnika. Uzupełnieniem jest żółte logo Mini Electric w emblemacie marki i na dekielkach kół. Elektryczny klasyk zachowuje spójność z charakterem marki zarówno pod względem wyglądu, jak i charakterystyki jazdy. Spontaniczna moc silnika elektrycznego otwiera przed kierowcą całkiem nowy wymiar gokartowej jazdy, dzięki której oryginalne Mini – bezpretensjonalne brytyjskie auto – osiągnęło ogólnoświatowy sukces. Dziś rozwija się dalej pod skrzydłami koncernu BMW.

Podobne

Postrach BMW M5

Manhart Performance specjalizuje się w radykalnym tuningu najszybszych wersji BMW. Najnowszy model MH5 700 będzie solą w oku użytkowników nowego M5. Samochód powstał w oparciu o BMW F90, czyli najnowszą wersję sportowego sedana z Bawarii. Podobnie jak on, MH5 700 jest napędzane podwójnie turbodoładowanym 4.4 V8, ma napęd na cztery koła i ogromne hamulce. Różnice? MH5…

600 KM w BMW X3. Najnowsze X3M od AC Schnitzer – TUNING

Dziś nie trzeba już kupować supersamochodu, żeby mieć 600-konne auto. Nie trzeba nawet decydować się na supersedana M5, albo potężne M8. Dziś wystarczy SUV klasy średniej, jakim jest BMW X3. Oczywiście mówimy o najmocniejszej wersji M dodatkowo przygotowanej przez AC Schnitzer, ale to wciąż SUV z 5 miejscami, dużym bagażnikiem i prześwitem pozwalającym spokojnie atakować…