Samochód elektryczny, który chciałbyś mieć - klasyczne Mini na prąd - Trends Magazines

Samochód elektryczny, który chciałbyś mieć – klasyczne Mini na prąd

BMW MINI klasyczne elektryczne

Klasyczne Mini Electric łączy w sobie kultową już stylistykę najpopularniejszego na świecie małego samochodu z przełomową technologią jazdy, która wyznacza kierunek mobilności miejskiej w świecie przyszłości. MINI daje jasny sygnał zaangażowania w utrzymanie niepowtarzalnego charakteru marki, jednocześnie kładąc nacisk na innowacyjną technologię zeroemisyjną.

Podróż w czasie

Klasyczne Mini Electric jest efektem wyimaginowanej podróży w czasie, w której historia klasycznego modelu wzbogaciła się o kolejny fascynujący rozdział. Oryginalne MINI z połowy XX wieku staje się ambasadorem świadomości ekologicznej oraz ucieleśnieniem zrównoważonej mobilności, której przyszłość dopiero się rozpoczyna.

Mini Electric

Klasyczne Mini Electric zaprezentowane w Nowym Jorku z pewnością pozostanie pojazdem jedynym w swoim rodzaju. To wyjątkowe auto powstało na bazie już nieprodukowanego, pieczołowicie odrestaurowanego klasycznego Mini Cooper. Czerwony lakier karoserii idealnie komponuje się z kontrastującym białym dachem i pasem na maskę silnika. Uzupełnieniem jest żółte logo Mini Electric w emblemacie marki i na dekielkach kół. Elektryczny klasyk zachowuje spójność z charakterem marki zarówno pod względem wyglądu, jak i charakterystyki jazdy. Spontaniczna moc silnika elektrycznego otwiera przed kierowcą całkiem nowy wymiar gokartowej jazdy, dzięki której oryginalne Mini – bezpretensjonalne brytyjskie auto – osiągnęło ogólnoświatowy sukces. Dziś rozwija się dalej pod skrzydłami koncernu BMW.

Podobne

Mocny tuning BMW X6 M

Podwójnie doładowane silniki nowych modeli M są ogromnie podatne na tuning. Na wykorzystanie ich potencjału zdecydował się Hamann, który przedstawił Tycoon II M. Sportowy SUV powstał na bazie 555-konnego X6 M. Modyfikując elektronikę sterującą jednostką napędową 4.4 V8 oraz wyposażając ją w sportowy wydech uzyskano 670 KM i 950 Nm! Pakiety mocy są obwarowane zapisem…

BMW 750i G11 widok z boku

BMW 750i (G11) prawie jak prywatny odrzutowiec

Oznaczenie 750i w nomenklaturze BMW jest kultowe. Przez wiele lat tak nazywały się topowe limuzyny serii 7 z 12-cylindrowymi silnikami. Tak było w przypadku typoszeregów E32 i E38. Sytuacja uległa zmianie wraz z pojawieniem się modelu E65. Motor V12 otrzymał oznaczenie 760i, a wersja z silnikiem V8 odziedziczyła numer 750i i tak jest do dziś. Tyle że dekadę temu N62B48 dysponowało mocą 362 KM, a prezentowane dziś przez nas…