RWD - najliczniej obsadzona klasa w Oleśnicy - Trends Magazines

RWD – najliczniej obsadzona klasa w Oleśnicy

Już w najbliższą niedzielę – jedna lokalizacja, dwa wydarzenia i podwójna rywalizacja. Lista zgłoszeń pęka w szwach.

W dniu 26 maja na lotnisku w Oleśnicy odbędzie się druga eliminacja Time4Rally Cup, podczas której jednocześnie przebiegać będzie III runda Rallysprint Challenge Automobilklubu Bydgoskiego. Tutaj zgłoszeni uczestnicy będą klasyfikowani w obydwu zawodach.

Mikołaj Kwiatkowski we współpracy z Jackiem Kociszewskim przygotował dla uczestników odcinek o długości około 3.5 km, który pokonywany będzie 6-krotnie. Całą rywalizację poprzedzać będzie 2-godzinny trening, który umożliwi kierowcom przygotowanie do jazdy na czas oraz pozwoli na wczucie się w samochód po miesięcznej przerwie.

Na liście zgłoszeń widnieje ponad 70 uczestników, najliczniejszą klasą jest RWD – tutaj jest aż 17 samochodów marki BMW. Liczną klasą jest też „RWD MAX” – 12 aut oraz klasa „OPEN” – 11 zawodników.

Runda w Oleśnicy, to jedna z nielicznych, w których można startować samochodami seryjnymi, nie wyposażonymi w klatkę bezpieczeństwa. Kolejna tego typu runda odbędzie się już 9 czerwca na lotnisku Moto Park w Ułężu. Zapisy już trwają, a szczegóły można znaleźć na stronie: www.rsch.pl

fot. FlyFoto.PRO

Podobne

Elektryk czy auto sportowe? Pojedynek BMW M8 vs iX M60

Dwa zupełnie różne, choć obydwa bardzo szybkie samochody stanęły w wyścigu na prostej. BMW M8 reprezentuje segment dinozaurów, które niedługo wymrą. Z kolei iX M60 to elektryczna przyszłość. Który z nich okaże się szybszy w wyścigu na prostej? Porównanie tych dwóch samochodów wydaje się niedorzeczne. Już samo zestawienie samochodu z napędem spalinowym z autem elektrycznym…

Kupujemy używane BMW E53 X5 4.8is (2004–2006)

Pierwsza generacja X5 udowodniła, że SUV może dobrze się prowadzić. 4.6is oraz oferowane później 4.8is, czyli flagowe wersje uterenowionego BMW, postawiły poprzeczkę jeszcze wyżej, potwierdzając, że auto może dorównywać osiągami sportowym modelom. Produkcja BMW X5 ruszyła w 1999 r. Na mocne odmiany klienci musieli czekać jednak dosyć długo. Dopiero w 2002 r. do salonów trafiło…