Ruszyły zapisy na BalticTreffen 20025 - dla wszystkich! - Trends Magazines

Ruszyły zapisy na BalticTreffen 20025 – dla wszystkich!

Golf 1 cabrio w porcie na tle żaglowca podczas Baltic Treffen

Stowarzyszenie Motoryzacyjne Volksteam zaprasza wszystkich pasjonatów motoryzacji 20-21 września 2025 na BalticTreffen – wyjątkowy event, który odbędzie się w spokojnej, klimatycznej scenerii, blisko morza i klifów.

Plakat Baltic Treffen 2025

Uczestnicy mogą spodziewać się niepowtarzalnej atmosfery, pełnego luzu i rozmów o wspólnej pasji w otoczeniu natury.
W programie imprezy sesje zdjęciowe w klimatycznych lokalizacjach Ustki, w tym w porcie nadmorskiej przystani oraz na jej urokliwych uliczkach.

VW Garbus na tle żaglowca podczas Baltic Treffen

BalticTreffen to powrót do korzeni motoryzacji – bez zbędnego hałasu czy upalania na zimnym lub festynowych atrakcji – tu liczy się motoryzacyjna pasja i wspólne spędzanie czasu w towarzystwie ludzi, którzy cenią sobie rozmowy o autach i relaks.
Czeka na Was masa pozytywnych ludzi i aut różnych marek, od klasyków po mocno zmodyfikowane perełki.
Zapraszamy wszystkie marki – dla nas liczy się klimat i wspólna pasja!

Auta na Baltic Treffen

Zgłoszenia  przyjmujemy do 31.08 2025 na stronie www.volksteam.pl

Śledź nas na lub tutaj

Bora Volksteam podczas Baltic Treffen

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Golf II, tuning, rost style

VW Golf II Kryzys-bieda edition. Czy to ładne?

Niewtajemniczony w najnowsze tuningowe trendy obywatel III Rzeczpospolitej widząc prezentowanego Golfa zapewne uznałby, że jest zaniedbany przez swojego właściciela do granic przyzwoitości. Pomyliłby się ogromnie! Rost Style to trend w tuningu, który do Polski trafił kilka lat temu, mimo to nie zdobył zbyt dużej popularności. Zmodyfikowane w tym stylu auta na ogół mają tylko jeden…

VW Polo CL auto od frontu

Trzy lata przemian VW Polo CL – warto było?

W 2007 roku widoczne na zdjęciach Polo zmieniło właściciela na zagorzałego fana wszelkiego rodzaju modyfikacji. Łatwo się domyślić, co działo się potem. Prace prowadzono w trzech etapach. ETAP I (2007) Czarne Polo CL z silnikiem o pojemności 1 litra z „wypasów”, w jakie wyposażyła go fabryka, miało: szyberdach, zielone szyby, licznik z obrotomierzem i dzieloną tylną…