Rumuński Batmobil, czyli mroczne BMW X5 M po tuningu
Firma Z-Performance wzięła na warsztat zarejestrowane w Rumunii BMW X5 M. Efektem jest samochód, który straszy posępnym wyglądem, bulgotem wydechu i dynamiką.
Wszystko, co było można – z elementami dekoracyjnymi, logotypami marki, szybami, tylnymi lampami i kloszami świateł przeciwmgielnych przyciemniono. Jedyną przeciwwagą dla matowej okleiny karoserii są połyskujące rury wydechowe, dyfuzor i felgi. Wybór padł na 22-calowe skręcane obręcze ZP.Forged 12 z oponami w rozmiarach 285/30 (przód) oraz 325/25 (tył). Prześwit został znacząco zmniejszony dzięki gwintowanemu zawieszeniu KW Variant 3. W zwykłym SUV-i obniżanie nadwozia byłoby pozbawione sensu, ale w X5 M, którym i tak nikt nie zjeżdża z asfaltu – jak najbardziej na miejscu.Wspomniany tylny dyfuzor, podobnie jak dokładka przedniego zderzaka pochodzą z oferty RKP Composite i zostały wykonane z włókna węglowego. Wprawne oko na pewno zwróci uwagę na kształt świateł do jazdy dziennej. Seryjne X5 M ma półotwarte ringi. Ostrokątne LED-y w prezentowanym samochodzie są dziełem firmy OssDesign, która czerpała inspirację z prototypu BMW M4 Concept Iconic Lights. Mając na stole warsztatowym rozebrane reflektory uznano, że wszelkie powierzchnie, które nie odpowiadają za kształtowanie snopa światła, warto polakierować na czarno, co w jeszcze większym stopniu przyciemniło przedni pas auta.Podwójnie doładowane 4.4 V8 zostało poddane modyfikacjom w firmie Gorilla Performance z Ludwigsburga. Montując nowy układ wydechowy z klapami sterującymi przepływem spalin oraz ingerując w elektronikę osiągnięto 750 KM i 1000 Nm!
W USA dochodzi ostatnio do zamieszek. Protesty dotknęły wiele miast. Jednym z nich jest Santa Monica w stanie Kalifornia. Tam protestujący zniszczyli wyjątkowy samochód Alpina Roadster V8, który jest rzadką i poszukiwaną odmianą wyjątkowego BMW Z8. Na TYM nagraniu widzimy rozbitą Alpinę, która prawą częścią przodu wjechała w latarnię. Samochód ma zniszczony cały front. Uderzenie…
W 1960 r. 700 Coupe było ulubionym bolidem legendy wyścigów Hansa Stucka. Stuck był znany jako „Król gór” ze względu na przedwojenne wyczyny w samochodach Auto Union GP za kierowcą. 700 miał również silnik z tyłu i Stuck startował w nim mistrzostwach Niemiec w hillclimb w 1960 roku. Sukces Stucka przekonał Alexa von Falkenhausen, szefa…
Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego oraz tworzenia statystyk oglądalności. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Polityka prywatnościAkceptuję
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.