Przy tym BMW 5 E60 żadna pomoc drogowa niepotrzebna! - Trends Magazines

Przy tym BMW 5 E60 żadna pomoc drogowa niepotrzebna!

Kierowca tego BMW Serii 5 E60 wyciągał VW Passata z tarapatów. Sedan z Wolfsburga dachował i na ratunek przybyło poczciwe E60. Jak to się skończyło?

BMW Serii 5 E60 było mocno krytykowane podczas premiery w 2003 roku. Fani marki byli sceptycznie nastawieni do stylistyki auta, za którą odpowiedzialny był Chris Bangle. Pojawiły się także negatywne opinie o elektronice, której w E60 znacznie przybyło w porównaniu do poprzednika. Lata pokazały, że faktycznie awaryjność tego modelu była znacznie wyższa niż starszych modeli BMW. 

Jednak co by nie mówić, BMW E60 okazuje się całkiem niezłym holownikiem, czego przykład jest poniższa sytuacja. Nie wiadomo jak doszło do dachowania Volkswagena Passata, natomiast właściciel zdecydował się „zadzwonić po szwagra” zamiast po pomoc drogową. Jak się okazało, nie był to taki zły pomysł. 

Panowie zaczepili więc linkę do BMW i wio! Pierwsze próby jednak nie przyniosły efektu, a raz auto nawet zgasło. Sądząc po manewrach podejrzewamy, że „piątka” była wyposażona w automatyczną skrzynię biegów, co nieco utrudniało cały proces. Nie jest pewne, czy BMW E60 miało napęd xDrive, a nawet widać, że obraca się tylno jedno koło na tylnej osi. Mimo to udało się postawić Passata z powrotem na koła. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW 3/15 i 3/20 PS – Pierwsze monachijskie automobile

Kiedy w listopadzie 1916 roku w wieku trzydziestu lat Franz Josef Popp odbywał podróż służbową z Wiednia do Monachium, trwała I wojna światowa, która stanowiła główną siłę napędową większości firm produkujących silniki lotnicze. Zadaniem F.J. Poppa było koordynowanie licencyjnej produkcji 12-cylindrowych silników lotniczych w małej firmie Karl Rapp Motorenwerke. Funkcję tę powierzył mu jego ówczesny…

VW Golf II, swap 1.8

VW Golf II po swapie silnika

Łukasz właścicielem bordowego Golfa II jest od grudnia 2002 roku. Początkowo Golf był zwykłą „dwójką” z oszczędnym, lecz niezbyt dynamicznym silnikiem 1,6 l TD, wąskimi zderzakami, standardowym zawieszeniem – krótko mówiąc, totalną serią z ubogim wyposażeniem.   Pomysły na przeróbki rodziły się stopniowo, wszystko zaczęło się od wymiany zderzaków i lekkiego obniżenia zawieszenia, które z czasem…