Ładowanie iPhone'a w BMW może prowadzić do poważnej awarii - eksperci ostrzegają! - Trends Magazines

Ładowanie iPhone’a w BMW może prowadzić do poważnej awarii – eksperci ostrzegają!

Problemy z ładowaniem iPhone w BMW

Nowoczesna technologia może być pomocna, ale czasem bywa awaryjna. Wielu użytkowników zgłaszało problemy z ładowaniem iPhone w BMW, a także w jednym modelu Toyoty. 

Po premierze najnowszego modelu iPhone’a – 15 do producenta dochodziło wiele skarg dotyczących bezprzewodowego ładowania w samochodach. Problemy zgłaszano głównie w autach BMW, ale także w Toyocie Suprze, która zresztą też bazuje na BMW Z4.

Problem dotyczy funkcji Near-Field Communication (NFC) urządzeń, która jest tymczasowo dezaktywowana po procesie ładowania, co uniemożliwia korzystanie z Apple Pay i innych funkcji zależnych od NFC.

Oto zupełnie nowy system BMW iDrive – zobacz co się zmieni

Problemy z ładowaniem iPhone w BMW

Użytkownicy zaczęli zauważać problemy z płatnościami zbliżeniowymi telefonem po korzystaniu z ładowarek bezprzewodowych w swoich samochodach. W niektórych przypadkach, iPhone przechodził w tryb odzyskiwania danych, pojawiał się biały ekran i nie było możliwości przywrócenia funkcji NFC bez wizyty w serwisie Apple.

Na ten moment problem zdaje się występować tylko w autach BMW i Toyoty. Może to być związane z konkretnym typem ładowarki bezprzewodowej używanym w tych modelach. 

Już jest nowe BMW 5 G60!

Jak naprawić problem z ładowaniem iPhone’a w BMW?

Na ten moment Apple zapowiedziało, że pracuje nad rozwiązaniem problemu. Poprawka wadliwego ładowania ma pojawić się w momencie kolejnej aktualizacji, ale ta nie wiadomo kiedy się pojawi.

Do tego czasu najlepiej po prostu nie korzystać z bezprzewodowych ładowarek w BMW i Toyocie, aby uniknąć późniejszych problemów z NFC. Nie jest też powiedziane, że przyszłe aktualizacje wyeliminują problem całkowicie, więc należy zachować ostrożność. 

W międzyczasie użytkownicy powinni unikać korzystania z bezprzewodowych ładowarek w swoich pojazdach, aby uniknąć problemów z funkcjonalnością NFC. Przyszłe aktualizacje mogą zawierać poprawki, które rozwiązują problem, ale na razie zaleca się ostrożność.

BMW iX5 Hydrogen – tym razem nie elektryczne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Typ 2 Bulli 1950 Transporter

Wyjątkowy jubilat obchodzi 70 urodziny!

Produkcja pojazdów „VW Transporter” typu 2 (Typ 1 to VW Beetle) ruszyła pełną parą 8 marca 1950 r.. Bulli szybko okazał się ulubieńcem na rynku. 5 sierpnia tego samego roku z taśmy montażowej zjechała niebieska furgonetka o numerze podwozia 20-1880, będąc pierwszym Bulli’m w tej części Dolnej Saksonii. Po drogach i wąskich uliczkach Hildesheim jeździła…

Zawieszenie_KW_BMW_E24_tuning

Zglebić E24 z KW – TUNING

Samochody sprzed lat miały znacznie większe prześwity od obecnych aut. Kto planuje przybliżenie ich karoserii do ziemi, często ma trudny orzech do zgryzienia. Problemy miłośników BMW serii 6 rozwiązało KW. W ofercie firmy pojawiło się gwintowane zawieszenie Raab Variant 3, które KW Automotive opracowało we współpracy ze specjalizującym się w zabytkowych BMW Raab Classics. „Gwint”…