Ładowanie iPhone'a w BMW może prowadzić do poważnej awarii - eksperci ostrzegają! - Trends Magazines

Ładowanie iPhone’a w BMW może prowadzić do poważnej awarii – eksperci ostrzegają!

Problemy z ładowaniem iPhone w BMW

Nowoczesna technologia może być pomocna, ale czasem bywa awaryjna. Wielu użytkowników zgłaszało problemy z ładowaniem iPhone w BMW, a także w jednym modelu Toyoty. 

Po premierze najnowszego modelu iPhone’a – 15 do producenta dochodziło wiele skarg dotyczących bezprzewodowego ładowania w samochodach. Problemy zgłaszano głównie w autach BMW, ale także w Toyocie Suprze, która zresztą też bazuje na BMW Z4.

Problem dotyczy funkcji Near-Field Communication (NFC) urządzeń, która jest tymczasowo dezaktywowana po procesie ładowania, co uniemożliwia korzystanie z Apple Pay i innych funkcji zależnych od NFC.

Oto zupełnie nowy system BMW iDrive – zobacz co się zmieni

Problemy z ładowaniem iPhone w BMW

Użytkownicy zaczęli zauważać problemy z płatnościami zbliżeniowymi telefonem po korzystaniu z ładowarek bezprzewodowych w swoich samochodach. W niektórych przypadkach, iPhone przechodził w tryb odzyskiwania danych, pojawiał się biały ekran i nie było możliwości przywrócenia funkcji NFC bez wizyty w serwisie Apple.

Na ten moment problem zdaje się występować tylko w autach BMW i Toyoty. Może to być związane z konkretnym typem ładowarki bezprzewodowej używanym w tych modelach. 

Już jest nowe BMW 5 G60!

Jak naprawić problem z ładowaniem iPhone’a w BMW?

Na ten moment Apple zapowiedziało, że pracuje nad rozwiązaniem problemu. Poprawka wadliwego ładowania ma pojawić się w momencie kolejnej aktualizacji, ale ta nie wiadomo kiedy się pojawi.

Do tego czasu najlepiej po prostu nie korzystać z bezprzewodowych ładowarek w BMW i Toyocie, aby uniknąć późniejszych problemów z NFC. Nie jest też powiedziane, że przyszłe aktualizacje wyeliminują problem całkowicie, więc należy zachować ostrożność. 

W międzyczasie użytkownicy powinni unikać korzystania z bezprzewodowych ładowarek w swoich pojazdach, aby uniknąć problemów z funkcjonalnością NFC. Przyszłe aktualizacje mogą zawierać poprawki, które rozwiązują problem, ale na razie zaleca się ostrożność.

BMW iX5 Hydrogen – tym razem nie elektryczne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Aplikacja My BMW

Co potrafi aplikacja My BMW? Koniec outsourcingu R&D

BMW kontynuuje prace nad rozwojem i rozpowszechnianiem wprowadzonej w lipcu 2020 roku aplikacji My BMW. Najważniejszy łącznik między smartfonem a pojazdem z jeszcze szerszym zakresem funkcji jest teraz dostępny nie tylko na 30 rynkach europejskich oraz w Chinach i Korei, ale także w Japonii, Australii i kolejnych 10 krajach. Od połowy kwietnia z aplikacji My BMW będzie można korzystać także w USA i Kanadzie, dzięki czemu…

Test BMW i3s – elektryk robi wrażenie

Świetnie trzyma się drogi, ostro reaguje na polecenia wydawane kierownicą, a do 100 km/h bezszelestnie przyspiesza w 6,9 s. BMW i3s jest w stanie zrobić wrażenie nawet na zdecydowanych przeciwnikach aut elektrycznych. Pod koniec 2017 roku BMW i3 zostało poddane drobnej kuracji odmładzającej. Czy lifting zmienił i3 na lepsze? Owszem, gdyż w ofercie pojawiło się…