Ładowanie iPhone'a w BMW może prowadzić do poważnej awarii - eksperci ostrzegają! - Trends Magazines

Ładowanie iPhone’a w BMW może prowadzić do poważnej awarii – eksperci ostrzegają!

Problemy z ładowaniem iPhone w BMW

Nowoczesna technologia może być pomocna, ale czasem bywa awaryjna. Wielu użytkowników zgłaszało problemy z ładowaniem iPhone w BMW, a także w jednym modelu Toyoty. 

Po premierze najnowszego modelu iPhone’a – 15 do producenta dochodziło wiele skarg dotyczących bezprzewodowego ładowania w samochodach. Problemy zgłaszano głównie w autach BMW, ale także w Toyocie Suprze, która zresztą też bazuje na BMW Z4.

Problem dotyczy funkcji Near-Field Communication (NFC) urządzeń, która jest tymczasowo dezaktywowana po procesie ładowania, co uniemożliwia korzystanie z Apple Pay i innych funkcji zależnych od NFC.

Oto zupełnie nowy system BMW iDrive – zobacz co się zmieni

Problemy z ładowaniem iPhone w BMW

Użytkownicy zaczęli zauważać problemy z płatnościami zbliżeniowymi telefonem po korzystaniu z ładowarek bezprzewodowych w swoich samochodach. W niektórych przypadkach, iPhone przechodził w tryb odzyskiwania danych, pojawiał się biały ekran i nie było możliwości przywrócenia funkcji NFC bez wizyty w serwisie Apple.

Na ten moment problem zdaje się występować tylko w autach BMW i Toyoty. Może to być związane z konkretnym typem ładowarki bezprzewodowej używanym w tych modelach. 

Już jest nowe BMW 5 G60!

Jak naprawić problem z ładowaniem iPhone’a w BMW?

Na ten moment Apple zapowiedziało, że pracuje nad rozwiązaniem problemu. Poprawka wadliwego ładowania ma pojawić się w momencie kolejnej aktualizacji, ale ta nie wiadomo kiedy się pojawi.

Do tego czasu najlepiej po prostu nie korzystać z bezprzewodowych ładowarek w BMW i Toyocie, aby uniknąć późniejszych problemów z NFC. Nie jest też powiedziane, że przyszłe aktualizacje wyeliminują problem całkowicie, więc należy zachować ostrożność. 

W międzyczasie użytkownicy powinni unikać korzystania z bezprzewodowych ładowarek w swoich pojazdach, aby uniknąć problemów z funkcjonalnością NFC. Przyszłe aktualizacje mogą zawierać poprawki, które rozwiązują problem, ale na razie zaleca się ostrożność.

BMW iX5 Hydrogen – tym razem nie elektryczne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Więcej niż skuter. Kupujemy używane BMW C1 (2000-2003)

Z powodu wyśrubowanych cen i słabych osiągów stał się jedną z największych klęsk BMW Motorrad. Zainteresowanie było na tyle małe, że produkcję zawieszono po trzech latach. Jak na ironię, używane BMW C1 stały się atrakcyjną propozycją. Tym bardziej, że do ich prowadzenia wystarczy prawo jazdy kategorii B. Motocykle nie należą do najbezpieczniejszych środków lokomocji. BMW…

Zagadkowe, prawie seryjne M4

Na pierwszy rzut oka nic nie zdradza atrakcji kryjących się pod nadwoziem. W końcu lżejsze koła, większy spojler i kilka naklejek może mieć każde M4. Do myślenia daje jedynie napis WP620. Prawdziwi pasjonaci motoryzacji mogą się domyślać, że chodzi o moc. I tak jest faktycznie! Z zaledwie 3 litrów pojemności specjalistom z Wetterauer Performance GmbH udało…