Porsche prezentuje nową generację 911 Turbo S. Nowy topowy wariant 911 trafia na rynek jako Coupé i Cabriolet.
Superszybkie
Obie wersje nadwoziowe otrzymają nowy 3,8-litrowy silnik typu bokser z dwiema turbosprężarkami VTG, który generuje moc 478 kW (650 KM). To 70 KM więcej niż jego poprzednik. Maksymalny moment obrotowy wynosi teraz 800 Nm (wzrost o 50 Nm). Specyficzna dla Turbo 8-biegowa przekładnia Porsche Doppelkupplung (PDK) skraca sprint od 0 do 100 km/h do 2,7 sekundy (to 0,2 sekundy szybciej niż poprzednik). Sprint od 0 do 200 km/h zajmuje 8,9 sekundy i jest o całą sekundę lepszy niż w przypadku poprzednika. Prędkość maksymalna wynosi 330 km/h.
Bogato wyposażone
Lista standardowego wyposażenia obejmuje pełne wykończenie skórą i elementy ozdobne z włókna węglowego w połączeniu z akcentami w tonacji Light Silver. Sportowe fotele z 18-kierunkową regulacją elektryczną mają przeszycia nawiązujące do pierwszej generacji 911 Turbo (typ 930). Elementy graficzne i logo w zestawie wskaźników zdobią wnętrze 911 Turbo S. Środkowy ekran PCM ma teraz przekątną 10,9 cala. Na pokładzie seryjnie jest też sportowa kierownica GT, pakiet Sport Chrono z nowo zintegrowaną aplikacją Porsche Track Precision oraz nagłośnienie przestrzenne BOSE®.
Złoty środek, ale bez kompromisów
Producent zapewnia, że 911 Turbo S doskonale balansuje pomiędzy przyjemnością z jazdy, dynamiką i sportowym charakterem, idealnie odpowiada wymaganiom zarówno w zakresie codziennego użytkowania, jak i tym panującym na torze wyścigowym. Modele 911 Turbo S Coupé można już zamawiać w Porsche Centrach. Wersja Coupé będzie dostępna w cenie 1 077 000 zł. 911 Turbo S Cabriolet kosztuje 1 143 000 zł.