Porsche za milion. Nowe Turbo S osiąga setkę w 2,7 sek. - PREMIERY - Trends Magazines

Porsche za milion. Nowe Turbo S osiąga setkę w 2,7 sek. – PREMIERY

Porsche prezentuje nową generację 911 Turbo S. Nowy topowy wariant 911 trafia na rynek jako Coupé i Cabriolet.

Superszybkie

Obie wersje nadwoziowe otrzymają nowy 3,8-litrowy silnik typu bokser z dwiema turbosprężarkami VTG, który generuje moc 478 kW (650 KM). To 70 KM więcej niż jego poprzednik. Maksymalny moment obrotowy wynosi teraz 800 Nm (wzrost o 50 Nm). Specyficzna dla Turbo 8-biegowa przekładnia Porsche Doppelkupplung (PDK) skraca sprint od 0 do 100 km/h do 2,7 sekundy (to 0,2 sekundy szybciej niż poprzednik). Sprint od 0 do 200 km/h zajmuje 8,9 sekundy i jest o całą sekundę lepszy niż w przypadku poprzednika. Prędkość maksymalna wynosi 330 km/h.

Bogato wyposażone

Lista standardowego wyposażenia obejmuje pełne wykończenie skórą i elementy ozdobne z włókna węglowego w połączeniu z akcentami w tonacji Light Silver. Sportowe fotele z 18-kierunkową regulacją elektryczną mają przeszycia nawiązujące do pierwszej generacji 911 Turbo (typ 930). Elementy graficzne i logo w zestawie wskaźników zdobią wnętrze 911 Turbo S. Środkowy ekran PCM ma teraz przekątną 10,9 cala. Na pokładzie seryjnie jest też sportowa kierownica GT, pakiet Sport Chrono z nowo zintegrowaną aplikacją Porsche Track Precision oraz nagłośnienie przestrzenne BOSE®.

Złoty środek, ale bez kompromisów

Producent zapewnia, że 911 Turbo S doskonale balansuje pomiędzy przyjemnością z jazdy, dynamiką i sportowym charakterem, idealnie odpowiada wymaganiom zarówno w zakresie codziennego użytkowania, jak i tym panującym na torze wyścigowym. Modele 911 Turbo S Coupé można już zamawiać w Porsche Centrach. Wersja Coupé będzie dostępna w cenie 1 077 000 zł. 911 Turbo S Cabriolet kosztuje 1 143 000 zł.

 

Podobne

VW Golf 8 R z zawieszeniem ST_XTA_plus_3 w czasie jazdy widok z tyłu

Radość ze sportowej jazdy… Golfem dzięki KW. Drżyjcie BMW!

Znany miłośnikom tuningu i motorsportu producent zawieszenia, KW automotive, ma nową propozycję do prawie wszystkich modeli Golfa 8 (w tym wersji po liftingu) oraz Golfa GTI, Golfa GTI Clubsport i Golfa R Performance. Teraz, dzięki zestawowi zawieszenia gwintowanego XTA plus 3 doświadczysz radości jazdy, którą chwalą się fani BMW. Zestaw obejmuje regulowane amortyzatory wielozaworowe w…

Najchętniej oglądane artykuły Trends 2021

Rok 2021 dobiega końca. Końcówka roku to zawsze czas podsumowań, więc i u nas pojawia się lista 5 najchętniej czytanych przez was artykułów na łamach Trends. Co wam podobało się najbardziej? 1. Konkurs "Pokaż swoje BMW" Nasz konkurs okazał się absolutnym hitem! Dziękujemy jeszcze raz wszystkim tym, którzy zgłosili do nas swoje auta, a także…