Porsche za milion. Nowe Turbo S osiąga setkę w 2,7 sek. - PREMIERY - Trends Magazines

Porsche za milion. Nowe Turbo S osiąga setkę w 2,7 sek. – PREMIERY

Porsche prezentuje nową generację 911 Turbo S. Nowy topowy wariant 911 trafia na rynek jako Coupé i Cabriolet.

Superszybkie

Obie wersje nadwoziowe otrzymają nowy 3,8-litrowy silnik typu bokser z dwiema turbosprężarkami VTG, który generuje moc 478 kW (650 KM). To 70 KM więcej niż jego poprzednik. Maksymalny moment obrotowy wynosi teraz 800 Nm (wzrost o 50 Nm). Specyficzna dla Turbo 8-biegowa przekładnia Porsche Doppelkupplung (PDK) skraca sprint od 0 do 100 km/h do 2,7 sekundy (to 0,2 sekundy szybciej niż poprzednik). Sprint od 0 do 200 km/h zajmuje 8,9 sekundy i jest o całą sekundę lepszy niż w przypadku poprzednika. Prędkość maksymalna wynosi 330 km/h.

Bogato wyposażone

Lista standardowego wyposażenia obejmuje pełne wykończenie skórą i elementy ozdobne z włókna węglowego w połączeniu z akcentami w tonacji Light Silver. Sportowe fotele z 18-kierunkową regulacją elektryczną mają przeszycia nawiązujące do pierwszej generacji 911 Turbo (typ 930). Elementy graficzne i logo w zestawie wskaźników zdobią wnętrze 911 Turbo S. Środkowy ekran PCM ma teraz przekątną 10,9 cala. Na pokładzie seryjnie jest też sportowa kierownica GT, pakiet Sport Chrono z nowo zintegrowaną aplikacją Porsche Track Precision oraz nagłośnienie przestrzenne BOSE®.

Złoty środek, ale bez kompromisów

Producent zapewnia, że 911 Turbo S doskonale balansuje pomiędzy przyjemnością z jazdy, dynamiką i sportowym charakterem, idealnie odpowiada wymaganiom zarówno w zakresie codziennego użytkowania, jak i tym panującym na torze wyścigowym. Modele 911 Turbo S Coupé można już zamawiać w Porsche Centrach. Wersja Coupé będzie dostępna w cenie 1 077 000 zł. 911 Turbo S Cabriolet kosztuje 1 143 000 zł.

 

Podobne

Tuning-VW Golf II Rallye G60 widok z tylu

Rewolucyjny, ale niedoceniony VW Golf II G60 Rallye

W historii VW wiele jest momentów przełomowych. Wprowadzenie przedniego napędu do aut klasy średniej, stworzenie VW Garbusa, którego ostatecznie sprzedano w ponad 22 milionach egzemplarzy, czy zastosowanie silników TDI. Są również projekty, które nigdy nie miały szans odegrać znaczącej roli w swoich czasach. Wymienić tu można między innymi rewolucyjne V12 Coupé czy Golfa Rallye. Mimo…

Tuning-VW-Garbus-widok z góry

160 km/h zabytkowym Garbusem i to nie koniec możliwości!

Volkswagen Garbus jest modelem wyjątkowym, z bogatą przeszłością, należy do najbardziej znanych i rozpoznawalnych samochodów świata. Jego historię zapoczątkowało porozumienie, jakie 17 stycznia 1934 r. podpisali konstruktor Ferdinand Porsche i ówczesny rząd niemiecki, dotyczące zaprojektowania niedrogiego „samochodu dla ludu”. Tak narodziło się auto, które do dziś ma wielu miłośników, nie tylko wśród amatorów zabytkowych modeli.…