Porsche za milion. Nowe Turbo S osiąga setkę w 2,7 sek. - PREMIERY - Trends Magazines

Porsche za milion. Nowe Turbo S osiąga setkę w 2,7 sek. – PREMIERY

Porsche prezentuje nową generację 911 Turbo S. Nowy topowy wariant 911 trafia na rynek jako Coupé i Cabriolet.

Superszybkie

Obie wersje nadwoziowe otrzymają nowy 3,8-litrowy silnik typu bokser z dwiema turbosprężarkami VTG, który generuje moc 478 kW (650 KM). To 70 KM więcej niż jego poprzednik. Maksymalny moment obrotowy wynosi teraz 800 Nm (wzrost o 50 Nm). Specyficzna dla Turbo 8-biegowa przekładnia Porsche Doppelkupplung (PDK) skraca sprint od 0 do 100 km/h do 2,7 sekundy (to 0,2 sekundy szybciej niż poprzednik). Sprint od 0 do 200 km/h zajmuje 8,9 sekundy i jest o całą sekundę lepszy niż w przypadku poprzednika. Prędkość maksymalna wynosi 330 km/h.

Bogato wyposażone

Lista standardowego wyposażenia obejmuje pełne wykończenie skórą i elementy ozdobne z włókna węglowego w połączeniu z akcentami w tonacji Light Silver. Sportowe fotele z 18-kierunkową regulacją elektryczną mają przeszycia nawiązujące do pierwszej generacji 911 Turbo (typ 930). Elementy graficzne i logo w zestawie wskaźników zdobią wnętrze 911 Turbo S. Środkowy ekran PCM ma teraz przekątną 10,9 cala. Na pokładzie seryjnie jest też sportowa kierownica GT, pakiet Sport Chrono z nowo zintegrowaną aplikacją Porsche Track Precision oraz nagłośnienie przestrzenne BOSE®.

Złoty środek, ale bez kompromisów

Producent zapewnia, że 911 Turbo S doskonale balansuje pomiędzy przyjemnością z jazdy, dynamiką i sportowym charakterem, idealnie odpowiada wymaganiom zarówno w zakresie codziennego użytkowania, jak i tym panującym na torze wyścigowym. Modele 911 Turbo S Coupé można już zamawiać w Porsche Centrach. Wersja Coupé będzie dostępna w cenie 1 077 000 zł. 911 Turbo S Cabriolet kosztuje 1 143 000 zł.

 

Podobne

E23

Biały kruk na sprzedaż – BMW E23 735i Touring. Kwota zwala z nóg

Tak, to nie literówka: BMW faktycznie zbudowało E23 735i Touring i pokazało je na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie w 1980 roku, aby ocenić reakcję publiczności. Niestety (lub nie) samochód nie wszedł do produkcji i został powoli zapomniany. Dziś jeden z zaledwie dwóch zbudowanych na zamówienie prototypów pojawił się w serwisie AutoScout24. Samochód jest sprzedawany przez…

VW T3 Doka widok od tyłu

Ta wzmocniona Doka T3 to prawdziwy rarytas

Takie spotkania nie zdarzają się codziennie. Wypielęgnowane VW T3 po solidnej dawce zmian w dobrym wydaniu to prawdziwy rarytas nie tylko na polskiej scenie tuningowej. Trochę historii VW T3 W końcu lat 70. doszło do całkowitej zmiany wyglądu Volkswagena Transportera. Zza kulis na międzynarodową scenę motoryzacyjną wjeżdża model  T3! Nowego Transportera z poprzednikami łączyła jedynie…