Porsche oficjalnie w rytmie Hip-Hopu! O co chodzi? - Trends Magazines

Porsche oficjalnie w rytmie Hip-Hopu! O co chodzi?

Porsche i Hip-Hop

Porsche, wspólnie z dziennikarzem muzycznym Niko Hülsem, prezentuje nową książkę: „Hip-Hop Culture – A Road Trip through Europe” (z ang. kultura hip-hopu – podróż drogami Europy). 212-stronicowy przewodnik turystyczno-kulturalny stanowi kontynuację serii „Back to Tape” i ukazał się jako wydanie magazynu „Christophorus”, przygotowane przez wydawnictwo Delius Klasing Verlag.

To nowe spojrzenie na rozwój hip-hopowej kultury młodzieżowej w europejskich miastach. Na łamach książki wystąpiło 17 artystów z Niemiec, Holandii, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Danii – a każdy z nich w ciągu ostatnich 25 lat wniósł znaczący wkład w rozwój sceny hip-hopu. Książka jest dostępna online w cenie 24,90 euro; Porsche i Niko Hüls przekażą cały dochód z jej sprzedaży organizacji non-profit Viva con Agua.

Hip-hop i Porsche to dość zaskakujące połączenie

To książka, która stanowi zaproszenie do otwartego, pozytywnego poznawania europejskiej kultury hip-hopowej – z całą jej różnorodnością” – powiedział Niko Hüls, wydawca hip-hopowego magazynu „Backspin”. W latach 2018 i 2020 autor, we współpracy z producentem sportowych aut ze Stuttgartu, wybrał się na samochodową wycieczkę po Europie i z bliska obserwował sceny lokalnych twórców działające m.in. w Berlinie, Paryżu, Barcelonie, Kopenhadze oraz Londynie. Koncepcja opowiadania historii obejmuje nie tylko książkę, ale i dwa filmy dokumentalne, a także specjalnie dostosowane treści w mediach społecznościowych: na Instagramie, Twitterze, TikToku oraz w Spotify. Współpraca Porsche i Niko Hülsa zdobyła już ponad 20 prestiżowych nagród z branży komunikacji i mediów. Teraz wkracza w nowy rozdział.

Porsche i Hip-Hop

Przewodnik turystyczno-kulturalny przedstawia sylwetki gwiazd hip-hopu, takich jak Kool Savas (Berlin), Lord Esperanza (Paryż), Edson Sabajo (Amsterdam), Falsalarma (Barcelona), Lars Pedersen (Kopenhaga) oraz Flying Steps (Berlin), i łączy je z miejscami, które każdy fan hip-hopu i dalekich podróży powinien odwiedzić. Książkę wzbogacają wywiady oraz opowieści na temat wpływu kultury młodzieżowej na europejskie społeczeństwo, modę uliczną, a także na rozwoju rapu i hip-hopu w odpowiedzi na codzienne przypadki rasizmu i ksenofobii. Książka koncentruje się na wartościach takich jak szacunek, pionierski duch oraz integracja.

Chodzi o przewodnik

Hip-hop i Porsche – początkowo wydaje się, że to dość zaskakujące połączenie” – powiedział Sebastian Rudolph, wiceprezes Porsche AG ds. PR-u, prasy, zrównoważonego rozwoju i polityki. „Ale kryją się za nim wartości kulturowe i różnorodność. W ramach projektu »Back to Tape« dzielimy się interesującymi spostrzeżeniami na temat europejskiej kultury hip-hopu oraz jej twórców”.

Hip-hop to sprawa charytatywna

Porsche i Hip-Hop

Cały dochód ze sprzedaży książki Porsche i Niko Hüls przekażą na rzecz organizacji non-profit Viva Con Agua. Jej misją jest zapewnienie wszystkim ludziom podstawowych warunków sanitarnych oraz dostępu do czystej wody pitnej. Wspierając inicjatywę WASH (woda, urządzenia sanitarne, higiena), jak dotąd Viva Con Agua poprawiła zaopatrzenie w wodę w wielu krajach świata, w tym w Ugandzie, Etiopii, Mozambiku i RPA.

Książkę „Hip-Hop Culture – A Road Trip through Europe” można zamawiać w cenie 24,90 euro na stronie www.back2tapebook.com.

Więcej informacji oraz materiały filmowe i fotograficzne można znaleźć pod adresem newsroom.porsche.com/backtotape.

Podobne

Super-radar - sprawdź jak działa

Nowe super-fotoradary – sprawdź co potrafią i gdzie zostaną postawione

Francuski Mesta Fusion RN to fotoradar nie tylko do wykrywania nadmiernej prędkości. Na naszych ulicach staną super-fotoradary, które zarejestrują również inne przewinienia. Radar do dokumentowania wykroczeń Urządzenie, które kosztuje ok. 250 tys. zł może obserwować jednocześnie 32 pojazdy na 8 pasach ruchu. Rozpoznaje tablice rejestracyjne dzięki systemowi ANPR. Wyłapie przekraczanie linii, jazdę po buspasie, pod…

TEST VW Amarok – nowe rozdanie

Pikapy nie mają obecnie zbyt dobrej passy na rynku. Większość konstrukcji ma już swoje lata, zatem każda nowość pobudza ciekawość. Nie inaczej przedstawia się sytuacja z tym autem. VW Amarok to jeden z młodszych linii modelowych koncernu, choć przyznajemy, że niezwykle ciekawy. Gdy w 2010 pierwsza generacja pojawiła się na rynku w Europie (rok wcześniej…