BMW M135i od Manharta, czyli hot hatch po bawarsku - Trends Magazines

BMW M135i od Manharta, czyli hot hatch po bawarsku

Ma więcej mocy niż E36 M3, felgi większe niż te w serii 7 i jest tak czarny, że odstrasza słońce. Oto najmocniejsza „jedynka” w wydaniu od Manharta. 

BMW M135i nie narzeka na brak mocy. Mały hatchback generuje seryjnie 306 KM, ale zapewne znajdą się tacy, którym to nie wystarczy. W tym przypadku mogą udać się do Manharta, który oferuje pakiet wzmacniający dla małej „jedynki”. Auto nazywa się Manhart MH1 350 i nie trzeba być Einsteinem, żeby domyślić się, że ostatnia liczba zdradza moc silnika. 

Dużą moc z 4-cylindrowej jednostki uzyskano m.in. dzięki wlotowi powietrza z włókna węglowego, a także nowemu układowi wydechowemu. Żeby nadać autu bardziej chuligański wygląd, Manhart zamontował obniżone zawieszenie H&R i 20-calowe felgi Manhart GTS z oponami o rozmiarze 235/30. Modyfikacja układu hamulcowego też jest możliwa, oczywiście za dopłatą. 

Zmiany można także dostrzec na zewnątrz. Na karoserii pojawiły się charakterystyczne dla Manharta pasy, na tylnej klapie pojawił się spoiler, a tylny zderzak kryje dyfuzor i cztery końcówki układu wydechowego. Przedni zderzak zyskał nakładkę, wizualnie obniżającą auto, a także boczne wloty powietrza, które z kolei sprawiają, że MH1 350 wygląda na szersze. 

Jak Wam się podoba modyfikacja od Manharta?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW 3 G20 facelifting

BMW 3 po face liftingu przyłapane na Nurburgringu

Obecna generacja BMW Serii 3 (G20) jest już na rynku trzy lata. Wszystko wskazuje na to, że wkrótce zobaczymy model po face liftingu. Na Nurburgringu trwają już drogowe testy. Czego nowego możemy się spodziewać po odświeżonej "trójce"? Dobra wiadomość jest taka, że Seria 3 po face liftingu nie odziedziczy kontrowersyjnych nerek z Serii 4. Patrząc…

Niemiec zaparkował nowe BMW X6. Taki widok zastał rankiem

Wydawałoby się, że kradzież kół to tylko wspomnienie Polski lat 90. Mamy rok 2022, a takie sytuacje niestety wciąż się zdarzają, o czym przekonał się niemiecki właściciel BMW X6.  Dzisiejsze SUVy i generalnie nowe samochody wyjeżdżają z fabryki przeważnie z dużymi kołami. W autach klasy premium oczywiście chodzi o wygląd, dlatego właściciele drogich aut często…