Polacy lubią markę BMW. I nie tylko Polacy! - Trends Magazines

Polacy lubią markę BMW. I nie tylko Polacy!

Jak wygląda motoryzacyjna mapa świata? Próbę jej stworzenia podjęła brytyjska firma Quickco, na podstawie częstotliwości fraz wpisywanych do Google.

Z opracowania przygotowanego przez brytyjskiego dostawcę części zamiennych wynika, że Europa „należy” do BMW. Bawarska marka była najczęściej wyszukiwana nie tylko w Polsce, al również w Niemczech, Norwegii, Belgii, Holandii, Luksemburgu, Szwajcarii, Portugalii, Austrii, Grecji, Bułgarii, Mołdawii, Serbii, Słowenii, Chorwacji, Malcie, Cyprze, na Węgrzech i Ukrainie.

BMW wiodło prym również w krajach Bliskiego Wschodu, północnej Afryce, Zimbabwe, Suazi, Korei Południowej, Japonii czy na Madagaskarze. Łącznie BMW zajęło drugie miejsce w rankingu najczęściej wyszukiwanych marek w 51 krajach globu, ustępując Toyocie (74 państwa). Warto wspomnieć również o wysokich notowaniach Mini w Jemenie, Nepalu i Laosie.

Metodologię badań można próbować kwestionować – nie wszędzie pozycja Googla jest tak silna, jak w Europie, a w Chinach korzystanie z tej wyszukiwarki jest wręcz mocno utrudnione. Nawet jeżeli wyniki są obarczone błędem, pokazują, jak rozpoznawalną i pożądaną marką jest BMW.

Podobne

BMW TRENDS 1/2021 nadjeżdża – zobacz gdzie kupić!

BMW TRENDS 1/2021 nadjeżdża! Kup zanim inni Cię wyprzedzą! Najlepiej – zaprenumeruj już dziś na cały 2021 rok! Od 11 marca w sprzedaży, a w nim: ● Najmocniejsze i najszybsze – M5 CS   ● Albo grubo, albo wcale – E36 320i  ● SUV z prądem – TEST X5 45e ● 3 x E38 –…

MANHART

MANHART bierze się za nowe M3 i M4. Będzie „grubo”!

Chociaż nowe BMW M3 (G80) i M4 (G82) dopiero wjeżdżają do salonów BMW na całym świecie, to specjaliści od tuningu w MANHART Performance już dają "priwju" programu tuningowego, który jest obecnie opracowywany dla nowego sedana i coupé. MANHART MH3 600 oraz MH4 600 Nazwy wariantów dają pogląd na prognozowane osiągi silników obu: MANHART MH3 600…