Pierwszy hybrydowy Bentley. SUV Bentayga Hybrid- PREZENTACJA - Trends Magazines

Pierwszy hybrydowy Bentley. SUV Bentayga Hybrid- PREZENTACJA

Bentayga Hybrid wykorzystuje zaawansowany i wydajny silnik E, który działa zarówno jako silnik elektryczny, jak i generator energii. Oferuje on moc szczytową 94 kW i moment obrotowy 400 Nm, umożliwiając szybkie i ciche przyspieszenie od postoju. System zapewnia natychmiastową reakcję momentu obrotowego, eliminując opóźnienie turbodoładowania silnika, a najnowocześniejszy akumulator wysokiego napięcia jest w stanie naładować się w zaledwie 2,5 godziny.

Silnik E w Bentayga Hybrid jest połączony z nowym 3-litrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym V6. Rezultatem jest bezproblemowa jazda, która oferuje 700 Nm łącznego momentu obrotowego, prędkość maksymalną 254 km/h i przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 5,5 sekundy.

Najnowszy model Bentayga firmy Bentley ma trzy hybrydowe tryby jazdy. W trybie EV Drive hybryda jest napędzana tylko energią dostarczaną z akumulatora do kół za pośrednictwem silnika elektrycznego. W trybie hybrydowym samochód wykorzystuje informacje z systemu nawigacji, aby inteligentnie zoptymalizować zużycie energii z akumulatora i silnika benzynowego, zapewniając maksymalną wydajność i zasięg. W trybie Hold wykorzystanie mocy silnika i energii elektrycznej jest zrównoważone, aby zachować zasięg elektryczny do późniejszego użytku – na przykład po przybyciu do miasta. We wszystkich trybach energia jest odzyskiwana do akumulatora poprzez regenerację podczas zwalniania.

Dzięki łącznemu zasięgowi jazdy wynoszącemu 747 km (464 mil) i równoważnemu WLTP zasięgowi elektrycznemu 39 km na jednym ładowaniu, Hybrid stanowi nowy wymiar w dotychczasowym zasięgu wyrafinowanych i luksusowych modeli Bentayga. Bezproblemowa wydajność i pewne prowadzenie oraz napęd na wszystkie koła zapewniają wyjątkowe wrażenia z jazdy w luksusowym wnętrzu.

Z emisją CO2 wynoszącą zaledwie 79 g / km (WLTP – ważony, łączony) i zużyciem paliwa 3,5 l na 100 km w cyklu mieszanym (WLTP), Bentayga Hybrid jest jak dotąd najbardziej wydajnym modelem firmy Bentley.

Nowy model kosztuje netto 133 100 GBP w Wielkiej Brytanii, 141 100 EUR w całej Europie i 160 000 USD w Stanach Zjednoczonych. Dostawy do klientów w Wielkiej Brytanii i Europie mają się rozpocząć w ostatnim kwartale 2019 r., A dostawy w Stanach Zjednoczonych w pierwszym kwartale 2020 r. Auto można już zamawiać w sieci Bentley w całej Europie, a także w Ameryce Północnej. 


Zamów prenumeratę

Podobne

Ostatni dzwonek GTI

Gdy debiutował, nie był specjalnie pożądany. Obecnie Golf IV w wersji GTI to już pełnowartościowy klasyk. Znalezienie zadbanego i całkowicie seryjnego egzemplarza staje się coraz trudniejsze, a ceny niebawem zaczną rosnąć. Każdy Volkswagen z tej legendarnej rodziny budzi duże emocje. Zwiastuje dobrą dynamikę, jeszcze lepsze prowadzenie na zakrętach oraz pakiet atrakcyjnych dodatków, obejmujący m.in. alufelgi czy kubełkowe fotele. Pierwsze…

Używany Volkswagen Bora. Oszczędny, niedrogi i praktyczny sedan

Bora została zbudowana na bazie Golfa IV, ale mierzyła wyżej. Znajdowało to odzwierciedlenie w bogatszym wyposażeniu i wyższych cenach nowych samochodów. Na rynku wtórnym dysproporcje stały się symboliczne. Czy warto kupić używaną Borę? W 1979 roku zadebiutował Volkswagen Jetta – sedan wywodzący się z Golfa pierwszej generacji. Pięć lat później do walki o klientów ruszyła…