Pierwsze Pagani w Polsce sprzedane - Trends Magazines

Pierwsze Pagani w Polsce sprzedane

Szczęśliwy nabywca zakupił model Huayra Roadster, którego na świecie powstało zaledwie 100 egzemplarzy. Cena? Kilkanaście milionów złotych. 

Marka Pagani to włoska manufaktura produkująca jedne z najszybszych i najbardziej ekskluzywnych samochodów świata. Niedawno jeden z salonów tej marki został otwarty w Warszawie. Teraz firma może się pochwalić pierwszym oficjalnie sprzedanym w Polsce egzemplarzem. 

Sprzedane auto to Pagani Huayra Roadster, ale co ciekawe nie jest fabrycznie nowy model. Sprzedana sztuka pochodzi z 2017 roku i jest jedną ze 100 wyprodukowanych na całym świecie. Otwarte nadwozie wykonano ręcznie z włókna węglowego, a pod maską pracuje silnik V12 od Mercedesa-AMG o pojemności 6 litrów. W tym dokładnie modelu generuje 764 KM i 1000 Nm. Dzięki lekkim kompozytom waga Roadstera wynosi zaledwie 1280 kg.

Pomimo, że Pagani jest używane, nie myślcie, że jest tanie. W przypadku samochodów egzotycznych jest zupełnie odwrotna tendencja cenowa niż w przypadku tradycyjnych samochodów. Każdy egzemplarz z czasem drożeje i nie inaczej jest w tym przypadku. Cena tego samochodu wynosi około 3,3 miliona euro, czyli ponad 15 milionów złotych. To jeden z najdroższych samochodów w historii sprzedanych w polskim salonie samochodowym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Tuning VW Golf Mk3 Variant widok od tyłu

Golf Mk3 Variant, który robi wrażenie

Pierwsze auto w Polsce ze stylingiem Sad-look. Perłowy lakier, felgi prosto z Porsche i kompleksowa przebudowa wnętrza, to jego cechy charakterystyczne. Pod maską egzotyczna jednostka V5. Zachwyca i szokuje, prezentując swój własny styl.   Lookaz – właściciel prezentowanego auta – jego modernizację zaczął dość nietypowo, bo od foteli. Pewnego dnia stał się szczęśliwym posiadaczem kompletnej…

VW Golf II GTI – zapomniany mistrz świata grupy A

Samochody ze stajni Volkswagen Motorsport rozdawały ostatnimi czasy karty na odcinkach specjalnych światowych rajdów. Mało kto pamięta, że podobnie było w 1986 roku, kiedy Kenneth Eriksson za kierownicą Golfa II sięgnął po najwyższe laury w Grupie A. Volkswageny zaczęły pojawiać się w poważnych rajdach w latach 70. XX wieku. Wówczas honoru marki na odcinkach specjalnych…