Piękny VW Golf II warty fortunę na sprzedaż w Polsce - Trends Magazines

Piękny VW Golf II warty fortunę na sprzedaż w Polsce

VW Golf II 1991 5

Wygląda na to, że VW Golf II staje się pełnoprawnym klasykiem. Potwierdzają to kwoty, jakie trzeba przygotować, aby kupić zadbanego Golfa Mk2. Wyjątkowo zadbana sztuka pojawiła się na sprzedaż w Warszawie. 

Nie od dziś wiadomo, że samochody wyjątkowe, luksusowe, sportowe czy rzadkie osiągają często astronomiczne kwoty na rynku wtórnym. Ponieważ samochody drożeją w zastraszającym tempie, nawet przyziemne modele osiągają kwoty, o jakich nikt nigdy nie myślał. Podobnie jest z tym wyjątkowym VW Golfem II. 

VW Golf II z klimatyzacją?!

W latach 90. w Polsce ten samochód był ikoną. Sprowadzany był w tysiącach egzemplarzy i osiągnął status kultowego, przez co polubili go także fani tuningu. Na łamach VW Trends pojawiło się mnóstwo bardzo ciekawych egzemplarzy popularnego Golfa. 

Samochody te były jednak intensywnie użytkowane i nie ostało się zbyt wiele zadbanych egzemplarzy, szczególnie takich jak ten – seryjnych. 

Prezentowany Golf II pochodzi z 1991 roku w wersji CL, czyli dość skromnej. Pod maską mamy silnik 1.3 o mocy zaledwie 60 KM. Pomimo tego, że na pokładzie nie ma nawet obrotomierza, znalazło się miejsce na klimatyzację! To bardzo nietypowe wyposażenia jak na Golfa Mk2. 

Przebieg 77 tys. km może nie należy do najniższych, ale czerwony Golf jest w fenomenalnym stanie. Zero rdzy, uszkodzeń czy śladu niefachowych napraw. Tapicerka wygląda jak nowa. Nic dziwnego, że cena tego auta powoduje wytrzeszcz oczu. 

Za wyjątkowo zadbanego VW Golfa II trzeba zapłacić 38 000 zł. Czy Waszym zdaniem, auto jest warte takich pieniędzy? 

fot. gieldaklasykow.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Potrąca pieszego przy policji. Reakcja policjantów kontrowersyjna

Na facebookowym profilu "Na drodze Świętokrzyskie" pojawiło się ciekawe nagranie z wideorejestratora. Kierowca BMW E39 potrąca pieszego tuż przy policyjnym radiowozie. Reakcja mundurowych jednak jest zastanawiająca. W czasie, gdy każdy może mieć zamontowany wideorejestrator za przednią szybą, możemy obserwować czasami śmieszne, czasami niebezpieczne sytuacje na drogach. Co do poniższego nagrania mamy mieszane uczucia.  Co się…

290 KM w 10 sekund: test VW Golfa GTI

Clubsport to ukłon w stronę 40-letniej historii GTI. Jest też pomostem między wersją Performance i R. W standardzie występuje z manualną skrzynią, mechanizmem różnicowym przedniej osi, a także sportowym i obniżonym zawieszeniem. Dzięki funkcji boost jego moc na 10 sekund wzrasta do 290 KM. Czy jest wart grzechu? Gdy w 1976 roku debiutował Golf I…