Piękny VW Golf II warty fortunę na sprzedaż w Polsce - Trends Magazines

Piękny VW Golf II warty fortunę na sprzedaż w Polsce

VW Golf II 1991 5

Wygląda na to, że VW Golf II staje się pełnoprawnym klasykiem. Potwierdzają to kwoty, jakie trzeba przygotować, aby kupić zadbanego Golfa Mk2. Wyjątkowo zadbana sztuka pojawiła się na sprzedaż w Warszawie. 

Nie od dziś wiadomo, że samochody wyjątkowe, luksusowe, sportowe czy rzadkie osiągają często astronomiczne kwoty na rynku wtórnym. Ponieważ samochody drożeją w zastraszającym tempie, nawet przyziemne modele osiągają kwoty, o jakich nikt nigdy nie myślał. Podobnie jest z tym wyjątkowym VW Golfem II. 

VW Golf II z klimatyzacją?!

W latach 90. w Polsce ten samochód był ikoną. Sprowadzany był w tysiącach egzemplarzy i osiągnął status kultowego, przez co polubili go także fani tuningu. Na łamach VW Trends pojawiło się mnóstwo bardzo ciekawych egzemplarzy popularnego Golfa. 

Samochody te były jednak intensywnie użytkowane i nie ostało się zbyt wiele zadbanych egzemplarzy, szczególnie takich jak ten – seryjnych. 

Prezentowany Golf II pochodzi z 1991 roku w wersji CL, czyli dość skromnej. Pod maską mamy silnik 1.3 o mocy zaledwie 60 KM. Pomimo tego, że na pokładzie nie ma nawet obrotomierza, znalazło się miejsce na klimatyzację! To bardzo nietypowe wyposażenia jak na Golfa Mk2. 

Przebieg 77 tys. km może nie należy do najniższych, ale czerwony Golf jest w fenomenalnym stanie. Zero rdzy, uszkodzeń czy śladu niefachowych napraw. Tapicerka wygląda jak nowa. Nic dziwnego, że cena tego auta powoduje wytrzeszcz oczu. 

Za wyjątkowo zadbanego VW Golfa II trzeba zapłacić 38 000 zł. Czy Waszym zdaniem, auto jest warte takich pieniędzy? 

fot. gieldaklasykow.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Range Rover Velar widok od tyłu

Konserwatywnie elegancki Range Rover Velar – TEST

Nikt lepiej niż Brytyjczycy nie potrafią odwoływać się do swojej historii. Trudno zatem dziwić się, że jeden ze swoich współczesnych modeli Range Rovera nazwali Velar. Sprawdziliśmy czy nadal jest wystarczająco brytyjski, jak jego kanciasty protoplasta. Velar, to skrót od V-Eight i Land Rover, czyli określenia pierwszej generacji Range Rovera z silnikiem V8 (130 KM), który…

VW Golf Mk1 i EA 276

VW Golf kończy 50 lat. Czy to już czas na emeryturę?

Bez wątpienia VW Golf jest ikoną motoryzacji i godnym następcą Garbusa. Pierwszy Golf zjechał z taśmy produkcyjnej w 1974 roku, a więc w tym roku kończy 50 lat. Czy to już czas, żeby kultowy model przeszedł na emeryturę?   O Golfie można by napisać kilka książek. To jeden z najpopularniejszych samochodów świata, który zmotoryzował nie…