Piękny VW Golf II warty fortunę na sprzedaż w Polsce - Trends Magazines

Piękny VW Golf II warty fortunę na sprzedaż w Polsce

VW Golf II 1991 5

Wygląda na to, że VW Golf II staje się pełnoprawnym klasykiem. Potwierdzają to kwoty, jakie trzeba przygotować, aby kupić zadbanego Golfa Mk2. Wyjątkowo zadbana sztuka pojawiła się na sprzedaż w Warszawie. 

Nie od dziś wiadomo, że samochody wyjątkowe, luksusowe, sportowe czy rzadkie osiągają często astronomiczne kwoty na rynku wtórnym. Ponieważ samochody drożeją w zastraszającym tempie, nawet przyziemne modele osiągają kwoty, o jakich nikt nigdy nie myślał. Podobnie jest z tym wyjątkowym VW Golfem II. 

VW Golf II z klimatyzacją?!

W latach 90. w Polsce ten samochód był ikoną. Sprowadzany był w tysiącach egzemplarzy i osiągnął status kultowego, przez co polubili go także fani tuningu. Na łamach VW Trends pojawiło się mnóstwo bardzo ciekawych egzemplarzy popularnego Golfa. 

Samochody te były jednak intensywnie użytkowane i nie ostało się zbyt wiele zadbanych egzemplarzy, szczególnie takich jak ten – seryjnych. 

Prezentowany Golf II pochodzi z 1991 roku w wersji CL, czyli dość skromnej. Pod maską mamy silnik 1.3 o mocy zaledwie 60 KM. Pomimo tego, że na pokładzie nie ma nawet obrotomierza, znalazło się miejsce na klimatyzację! To bardzo nietypowe wyposażenia jak na Golfa Mk2. 

Przebieg 77 tys. km może nie należy do najniższych, ale czerwony Golf jest w fenomenalnym stanie. Zero rdzy, uszkodzeń czy śladu niefachowych napraw. Tapicerka wygląda jak nowa. Nic dziwnego, że cena tego auta powoduje wytrzeszcz oczu. 

Za wyjątkowo zadbanego VW Golfa II trzeba zapłacić 38 000 zł. Czy Waszym zdaniem, auto jest warte takich pieniędzy? 

fot. gieldaklasykow.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Test BMW M135i. Kompaktowe auto w ostrym sosie

320-konne M135i jest ewenementem. Żadna inna firma nie produkuje równie mocnego samochodu kompaktowego. „Jedynka” jest też ostatnim przedstawicielem segmentu C z napędem na tylną oś. Gotowi? Proszę zapiąć pasy. Zapraszamy na pokład jednego z najbardziej bezkompromisowych modeli w ofercie BMW. Pierwsza generacja BMW serii 1 długo czekała na wersję oznaczoną kultową literą M. „Jedynka” zadebiutowała…

BMW E30 e-M3, czyli jak zaczynał RIMAC Automobili- CIEKAWOSTKI

Firma Rimac Automobili została założona w 2009 r. w Sveta Nedelja, niedaleko Zagrzebia w Chorwacji. Gdy miał 19 lat, Mate Rimac zaczął przerabiać BMW E30, które było jego pierwszym autem i zarazem pierwszym samochodem testowym  Rimac. „Posiadałem stare BMW E30 z 1984, którego używałem do wyścigów torowych i driftu. Podczas jednego z tych wyścigów silnik…