Ostatni dzwonek GTI - Trends Magazines

Ostatni dzwonek GTI

Gdy debiutował, nie był specjalnie pożądany. Obecnie Golf IV w wersji GTI to już pełnowartościowy klasyk. Znalezienie zadbanego i całkowicie seryjnego egzemplarza staje się coraz trudniejsze, a ceny niebawem zaczną rosnąć.

Każdy Volkswagen z tej legendarnej rodziny budzi duże emocje. Zwiastuje dobrą dynamikę, jeszcze lepsze prowadzenie na zakrętach oraz pakiet atrakcyjnych dodatków, obejmujący m.in. alufelgi czy kubełkowe fotele. Pierwsze trzy generacje Golfa GTI to już pełnowartościowe youngtimery. Ceny zadbanych egzemplarzy bardzo wzrosły.

U progu drugiego etapu swojej kariery stoi właśnie sportowa wersja czwórki. Przez pierwsze lata od debiutu model budził mieszane uczucia. Był mniej wyrazisty stylistycznie od poprzedników, a konkurencja urosła w siłę i udowodniła, że można stworzyć jeszcze lepiej prowadzące się kompakty. Oczywiście inżynierowie Volkswagena udowodnili, że dalej są w stanie wyznaczać nowe standardy.

Na co zwrócić uwagę, ile kosztuje, jak szukać? O tym w VW TRENDS 1/2021.
Kup najnowszy nr 1/2021 on-line lub zaprenumeruj czasopismo na cały rok!

Podobne

VADERY od SIEMONEIT Racing- TUNING

Jak to się stało, że niemiecki tuner "pożyczył" sobie nazwę od foteli z BMW E36 M3? Nie wiem... Również Lord Vader mógłby być urażony. Zbieżność nazwisk jest przypadkowa i przechodzimy do prezentacji tych czarnych piękności. Ależ one dobrze wyglądają na Cuprze! Szczególnie na przedniej osi, gdzie dodatkowo mamy zaciski z Audi RS (a przynajmniej tak…

W tych miejscach zatankujesz najtaniej

Wiecie, że różnice w cenie potrafią dochodzić nawet do 37 gr na litrze? Nie chodzi tutaj tylko o konkretną stację, ale także województwo. W których regionach Polski jest najtańsze paliwo? Twórcy popularnej aplikacji PanParagon przeanalizowali zgromadzone rachunki za paliwo przesłane przez użytkowników. W okresie od 1 do 31 sierpnia 2022 roku przesłano tysiące paragonów, na…