Odważna propozycja dla BMW M6 Gran Coupé - Trends Magazines

Odważna propozycja dla BMW M6 Gran Coupé

BMW M6 Gran Coupé rzuca się w oczy. Kto chciałby zawsze i wszędzie pozostawać w centrum uwagi, może wyposażyć luksusowy samochód w pakiet opracowany przez firmę Prior-Design.

Dzięki elementom przygotowanym przez tunera z Kamp-Lintfort „szóstka” stała się bardziej drapieżna. Pakiet aerodynamiczny składa się z przeprojektowanych zderzaków, masywniejszych progów, nakładek poszerzających błotniki oraz maski z dodatkowymi wylotami powietrza.

Elementy zostały wykonane z materiału Dura-Flex, który wykazuje się sporą odpornością na uszkodzenia mechaniczne, a jednocześnie nie sprawia problemów podczas lakierowania. Pokazowy samochód ‒ Prior-Design PD6XX Widebody ‒ zbudowano na bazie 560-konnego BMW M6 Gran Coupé. Pakiet pasuje także do słabszych wersji limuzyny.

Metry kwadratowe alcantary oraz pikowanej skóry Nappa podniosły ekskluzywność przedziału pasażerskiego. Prior-Design nie poprzestał na wymianie seryjnej tapicerki. Alcantarą obszyto elementy, które w seryjnym M6 są wykonane z tworzywa sztucznego.

Zawieszenie z katalogu H&R zmniejszyło prześwit i poprawiło prowadzenie. Pozytywny wpływ na trakcję mają także 20-calowe felgi ADV1 z oponami Dunlop Sport Maxx. Zmiany nie są sztuką dla sztuki. Podwójnie doładowane 4.4 V8 wspomaga przeprogramowany komputer i wydech ze stali nierdzewnej. Hamownia wykazała, że silnik poprawionej „szóstki” generuje 659 KM i 820 Nm.

Prior-Design nie informuje, jak dodatkowa porcja sił napędowych wpłynęła na dynamikę. Tuner nie ujawnił także kosztu projektu. Najwyraźniej wychodzi z założenia, że kupujący samochód nawet za 150 tysięcy euro bez zmrużenia oka wydadzą kilkanaście tysięcy na jego modyfikacje.

Podobne

TEST BMW X1 23i U11 – prawie ideał

Nowe X1 znacznie urosło i łatwo je pomylić z większym X3. Wraz z przyrostem rozmiarów i masy zwiększyła się też przestrzeń dla pasażerów i bagażu. BMW X1 23i jest komfortowe, dynamiczne i bardzo łatwe w obsłudze. Jednak brakuje mu… magicznego czynnika. Prezentowane X1 to już trzecia generacja (U11) najmniejszego BMW z serii X. Nowy model…

Powiew świeżości dla serii 3 GT

W przypadku BMW modernizacje, kryjące się za skrótem LCI (od Life Cycle Impulse) nie są zbyt rozległe. Często ograniczają się do wprowadzenia nowych lakierów, tapicerek i felg, symbolicznych poprawek zderzaków oraz montażu nowych lamp. Zmiana świateł potrafi znacząco wpłynąć na wygląd auta. Tym bardziej, że w międzyczasie często pojawiają się nowe rozwiązania stylistyczne (np. ringi…