Odważna propozycja dla BMW M6 Gran Coupé - Trends Magazines

Odważna propozycja dla BMW M6 Gran Coupé

BMW M6 Gran Coupé rzuca się w oczy. Kto chciałby zawsze i wszędzie pozostawać w centrum uwagi, może wyposażyć luksusowy samochód w pakiet opracowany przez firmę Prior-Design.

Dzięki elementom przygotowanym przez tunera z Kamp-Lintfort „szóstka” stała się bardziej drapieżna. Pakiet aerodynamiczny składa się z przeprojektowanych zderzaków, masywniejszych progów, nakładek poszerzających błotniki oraz maski z dodatkowymi wylotami powietrza.

Elementy zostały wykonane z materiału Dura-Flex, który wykazuje się sporą odpornością na uszkodzenia mechaniczne, a jednocześnie nie sprawia problemów podczas lakierowania. Pokazowy samochód ‒ Prior-Design PD6XX Widebody ‒ zbudowano na bazie 560-konnego BMW M6 Gran Coupé. Pakiet pasuje także do słabszych wersji limuzyny.

Metry kwadratowe alcantary oraz pikowanej skóry Nappa podniosły ekskluzywność przedziału pasażerskiego. Prior-Design nie poprzestał na wymianie seryjnej tapicerki. Alcantarą obszyto elementy, które w seryjnym M6 są wykonane z tworzywa sztucznego.

Zawieszenie z katalogu H&R zmniejszyło prześwit i poprawiło prowadzenie. Pozytywny wpływ na trakcję mają także 20-calowe felgi ADV1 z oponami Dunlop Sport Maxx. Zmiany nie są sztuką dla sztuki. Podwójnie doładowane 4.4 V8 wspomaga przeprogramowany komputer i wydech ze stali nierdzewnej. Hamownia wykazała, że silnik poprawionej „szóstki” generuje 659 KM i 820 Nm.

Prior-Design nie informuje, jak dodatkowa porcja sił napędowych wpłynęła na dynamikę. Tuner nie ujawnił także kosztu projektu. Najwyraźniej wychodzi z założenia, że kupujący samochód nawet za 150 tysięcy euro bez zmrużenia oka wydadzą kilkanaście tysięcy na jego modyfikacje.

Podobne

Test BMW M4 Competition Package. Jeszcze szybsze M?

BMW M4 nie miało łatwego debiutu. Musiało zmierzyć się ze sceptycznym nastawieniem fanów marki. Wiadomość o umieszczeniu pod maską sześciocylindrowego silnika o pojemności trzech litrów z podwójnym turbodoładowaniem była dużym rozczarowaniem. Emka z turbo? Tego jeszcze w historii marki nie było. Kultowe M od początku słynęło z imponującej mocy, generowanej przez wolnossący motor. Jednak i…

Ekstremalne osiągi BMW X5 M50d

Czasami odnoszę wrażenie, że niektóre modele samochodów nie powstają jako odpowiedź na potrzeby rynku. Tworzone są po to, aby utrzeć nosa konkurencji, pokazać przewagę technologiczną i możliwości producenta. Diesel gwarantujący ekstremalne sportowe osiągi ważącemu ponad 2200 kg SUV-owi? Takie rzeczy tylko w Monachium! Witamy na pokładzie X5 M50d. Silnik wysokoprężny kojarzy się bardziej z wołem…