Nowy, a "zardzewiały" - zobacz tego VW CC w stylu rost! - Trends Magazines

Nowy, a „zardzewiały” – zobacz tego VW CC w stylu rost!

Tuning NRW w stylu rost VW CC widok z tyłu

Tuning w stylu rost jest ciekawy, ale z oczywistych względów takim modyfikacjom są poddawane wyłącznie samochody o niewielkiej wartości. Rozwiązanie, by „zardzewiałe” były też nowe auta znalazło niemieckie FolienCenter-NRW.

Firma specjalizująca się w oklejaniu aut folią przedstawiła VW CC w rdzawym kolorze Marrakech. Dla kontrastu dach, obudowy lusterek i atrapę chłodnicy oklejono na czarno. Ciekawym detalem jest trójwymiarowy logotyp R GmbH na słupku C.

Tuning NRW w stylu rost VW CC logo R-Line

Nie trafił tam na wyrost, gdyż VW CC został wyposażony w kilka dodatków z katalogu R-Line – m.in. ściętą u dołu kierownicę i metalowe nakładki na pedały. Aluminiowe inkrustacje na desce rozdzielczej, konsoli środkowej i boczkach drzwiowych uznano za zbędne. Zostały oklejone folią w kolorze nadwozia.

Gwint i felgi z… Bentleya

Gwintowane zawieszenie firmy Gepfeffert zbliżyło karoserię CC do nawierzchni. Redukcja prześwitu sprawiła również, że 20-calowe felgi szczelnie wypełniły błotniki. Fanom motoryzacji obręcze Mulliner z pewnością wydają się znajome.

Tuning NRW w stylu rost VW CC koło Bentley
Na felgi z Bentleya założono chińskie opony Nankang NS-II w rozmiarze 225/30 R20.

Nieprzypadkowo. Pochodzą z Bentleya ‒ najbardziej szlachetnej marki z portfolio Volkswagena. Tym większym zaskoczeniem są opony, które na nie założono. NRW zdecydowało się na… chińskie Nankang NS-II w rozmiarze 225/30 R20.

Chip i 210 KM

Zmodyfikowany CC jest napędzany przez oszczędny silnik 2.0 TDI. Seryjne 170 KM i 350 Nm zapewniało satysfakcjonujące osiągi, jednak zdecydowano się pójść krok dalej. Chip firmy SKN wycisnął z jednostki napędowej 210 KM i 400 Nm.

Tuning NRW w stylu rost VW CC w czasie jazdy

Najnowsza propozycja firmy FolienCenter-NRW dowodzi, że do radykalnej metamorfozy samochodu nie są konieczne wyszukane spojlery czy kontrowersyjne dodatki. Świetnym punktem wyjścia są fabryczne elementy. Czasami wystarczy zmienić ich kolor, by auto zaczęło wyglądać dużo ciekawiej od oryginału.

Tuning NRW w stylu rost VW CC wnętrze

ŁSZ

Fot. NRW

Podobne

BMw 750iL

Ksenony. Wynalazek, który zadebiutował w BMW

Technika oświetlenia ksenonowego, zarezerwowana do niedawna wyłącznie dla samochodów luksusowych, coraz częściej stosowana jest również w modelach popularnych. Ksenonowe reflektory to lepsza widoczność na drodze, zdecydowane obniżenie zużycia energii w samochodzie oraz – co dla wielu użytkowników niezmiernie ważne – niepowtarzalny styl i wygląd. To już 30 lat Technika ksenonowego oświetlenia zaczęła być stosowana w…

Używany VW Golf VII. Zalety, wady i typowe usterki

Używany VW Golf VII to chętnie wybierany model na rynku wtórnym. Budzi duże zainteresowanie. W końcu to nowoczesne, bezpieczne i komfortowe auto. Czy warto kupić używanego Golfa siódmej generacji? Golf VII - nieoczywisty design Golf VII pojawił się na rynku jesienią 2012 roku. Nie zaskoczył liniami nadwozia czy wystrojem wnętrza. Volkswagen postawił na rozwój koncepcji…