Nowy, a "zardzewiały" - zobacz tego VW CC w stylu rost! - Trends Magazines

Nowy, a „zardzewiały” – zobacz tego VW CC w stylu rost!

Tuning NRW w stylu rost VW CC widok z tyłu

Tuning w stylu rost jest ciekawy, ale z oczywistych względów takim modyfikacjom są poddawane wyłącznie samochody o niewielkiej wartości. Rozwiązanie, by „zardzewiałe” były też nowe auta znalazło niemieckie FolienCenter-NRW.

Firma specjalizująca się w oklejaniu aut folią przedstawiła VW CC w rdzawym kolorze Marrakech. Dla kontrastu dach, obudowy lusterek i atrapę chłodnicy oklejono na czarno. Ciekawym detalem jest trójwymiarowy logotyp R GmbH na słupku C.

Tuning NRW w stylu rost VW CC logo R-Line

Nie trafił tam na wyrost, gdyż VW CC został wyposażony w kilka dodatków z katalogu R-Line – m.in. ściętą u dołu kierownicę i metalowe nakładki na pedały. Aluminiowe inkrustacje na desce rozdzielczej, konsoli środkowej i boczkach drzwiowych uznano za zbędne. Zostały oklejone folią w kolorze nadwozia.

Gwint i felgi z… Bentleya

Gwintowane zawieszenie firmy Gepfeffert zbliżyło karoserię CC do nawierzchni. Redukcja prześwitu sprawiła również, że 20-calowe felgi szczelnie wypełniły błotniki. Fanom motoryzacji obręcze Mulliner z pewnością wydają się znajome.

Tuning NRW w stylu rost VW CC koło Bentley
Na felgi z Bentleya założono chińskie opony Nankang NS-II w rozmiarze 225/30 R20.

Nieprzypadkowo. Pochodzą z Bentleya ‒ najbardziej szlachetnej marki z portfolio Volkswagena. Tym większym zaskoczeniem są opony, które na nie założono. NRW zdecydowało się na… chińskie Nankang NS-II w rozmiarze 225/30 R20.

Chip i 210 KM

Zmodyfikowany CC jest napędzany przez oszczędny silnik 2.0 TDI. Seryjne 170 KM i 350 Nm zapewniało satysfakcjonujące osiągi, jednak zdecydowano się pójść krok dalej. Chip firmy SKN wycisnął z jednostki napędowej 210 KM i 400 Nm.

Tuning NRW w stylu rost VW CC w czasie jazdy

Najnowsza propozycja firmy FolienCenter-NRW dowodzi, że do radykalnej metamorfozy samochodu nie są konieczne wyszukane spojlery czy kontrowersyjne dodatki. Świetnym punktem wyjścia są fabryczne elementy. Czasami wystarczy zmienić ich kolor, by auto zaczęło wyglądać dużo ciekawiej od oryginału.

Tuning NRW w stylu rost VW CC wnętrze

ŁSZ

Fot. NRW

Podobne

BMW E36 323i

Czy używane BMW E36 323i to dobra lokata kapitału?

Wielu kierowców marzy o BMW E36 w mocnej wersji 328i, ale jego ceny stały się na tyle zaporowe, że warto rozejrzeć się za słabszą o 23 KM odmianą 323i. Przede wszystkim silnik Sercem debiutującego w 1995 roku BMW E36 323i jest oznaczony kodem M52B25 silnik 2.5 R6. Motor dostępny we wszystkich wersjach nadwoziowych, z Compactem włącznie, zajął miejsce jednostki M50B25 z 325i, która oferowała 192 KM. Ubytek…

ID.3 fabryka

Zobacz jak powstaje VW ID.3

W Szklanej Manufakturze w Dreźnie rozpoczęto w piątek seryjną produkcję elektrycznego Volkswagena ID.3. Jest to drugie miejsce, w którym powstaje ten model i czwarte na świecie, w którym są produkowane modele Volkswagena skonstruowane na modułowej platformie MEB przeznaczonej dla samochodów elektrycznych. Zadaniem Szklanej Manufaktury, miejsca szczególnego dla marki Volkswagen w Niemczech, jest zaoferowanie klientom, zwiedzającym…