Nowe motocykle Romet Motors, czyli jak polska marka reaguje na potrzeby współczesnego klienta - Trends Magazines

Nowe motocykle Romet Motors, czyli jak polska marka reaguje na potrzeby współczesnego klienta

Motocyklista

Markę Romet zna prawie każdy, a z pewnością nie trzeba jej przedstawiać nieco starszym kierowcom. Przez lata zdobywała renomę przede wszystkim dzięki swoim motorowerom. Obecnie Romet Motors słynie z produkcji zaawansowanych motocykli, które zaszczepiają miłość do jednośladów w kolejnych pokoleniach.

Nowy Romet: zaawansowany technologicznie, ale przystępny

Co łączy kultowe dziś modele marki Romet, takie jak motorynka pony, komar czy ogar? Przede wszystkim dla setek tysięcy osób stanowiły ważny środek transportu i zwykle to właśnie od nich zaczynała się przygoda z jednośladami. Podobnie jest dzisiaj: oferta Romet Motors jest adresowana również do osób, które chcą dopiero zacząć przemieszczać się w ten sposób i nigdy wcześniej nie siedziały na motocyklu czy motorowerze lub mają bardzo niewielkie doświadczenie. 

Konstrukcje produkowane przez Romet motocykli wspierają naukę jazdy i ułatwiają codzienną eksploatację, więc naprawdę każdy może docenić ich zalety i po prostu cieszyć się z kolejnych pokonywanych kilometrów. Oczywiście nie oznacza to, że czegoś dla siebie nie znajdą osoby o większym stażu. Wręcz przeciwnie. Jeżeli chcesz po prostu cieszyć się z kolejnych pokonywanych kilometrów, oszczędzać i nie przejmować skomplikowaną eksploatacją, będą świetnym wyborem.

Nowy Romet – idealny wybór na start i nie tylko

Posiadanie samochodu kiedyś wydawało się koniecznością. Dziś coraz częściej jest po prostu problemem, którego lepiej uniknąć. Przede wszystkim rosnące koszty paliwa i napraw sprawiają, że jego zakup nie broni się pod względem ekonomicznym. Poza tym, zwłaszcza w przypadku gęsto zaludnionych miast, samo przemieszczanie się autem jest uciążliwe i nieprzyjemne. Dlatego idealnym rozwiązaniem są jednoślady od Romet Motors

Niezależnie od modelu, który wybierzesz, otrzymujesz:

  • Zaawansowaną technicznie konstrukcję, która będzie bezpieczna i trwała,
  • Niskie koszty eksploatacji i niskie spalanie,
  • Zupełnie nowy pojazd w atrakcyjnej cenie,
  • Możliwość poruszania się jednośladem na podstawie prawa jazdy kategorii B lub na dowód osobisty.

Motocykle Romet 125 cm3: co znajdziesz w ofercie?

W tej gamie największą popularnością cieszą się produkowane przez Romet motocykle do 125 cm3. Zgodnie z obowiązującymi przepisami możesz je prowadzić bez potrzeby wyrabiania prawa jazdy kategorii A. Wystarczy, że od co najmniej 3 lat posiadasz uprawnienia na prowadzenie samochodów osobowych. 

Poza tym – to w pełni funkcjonalne maszyny, które bardzo często zarówno pod względem wizualnym, jak i komfortu jazdy przypominają zdecydowanie większe modele. Oferta Romet Motors jest bardzo bogata. Znajdziesz w niej między innymi: 

  • Romet Soft 125: to cieszący się olbrzymią popularnością motocykl, który stylistyką nawiązuje do klasycznego amerykańskiego choppera. W przystępnej cenie uzyskasz więc sprawdzoną konstrukcję, która ucieszy zarówno początkujących, jak i bardziej doświadczonych kierowców. 
  • Romet RCR 125: jeśli masz ochotę na większego choppera, którego nadal możesz prowadzić na kategorii B, RCR 125 będzie idealnym wyborem. Dwa cylindry w układzie V prezentują się świetnie, a sam motocykl gwarantuje komfort podróży i wyróżnianie się na drodze. 
  • Romet ADV 125: chcesz podróżować nie tylko po utwardzonych drogach, ale również w terenie? Ten motocykl adventure będzie doskonałym wyborem. To również dobra alternatywa dla standardowych motocykli turystycznych. Na pewno będzie idealnym kompanem każdej podróży, także tej dalszej i bardziej wymagającej.

26 komentarzy

    1. Sam mam soft 2 i motocykl całkiem fajny, widać że to nie jakość BMW ale jak za tą cenę to luksus 👍

    1. Kategoria
      Motocykle i skutery
      Uprzejmy
      Skutery i skutery
      marka
      Więcej motocykli
      przebieg
      5416 km
      pierwsza rejestracja
      lipiec 2007 r
      przemieszczenie
      49 cm3
      Wydajność
      3 KM
      przenoszenie
      automatyczny
      Opis
      Nadaje się dla emerytów
      ludzie niepełnosprawni.
      Odpowiedni dla ludzi
      którzy nie chcą już fizycznie jeździć na jednośladach

      Hulajnoga trójkołowa PGO Tr3 -50 z biegiem wstecznym 25/45 oferuje specjalne zabezpieczenie przed wywróceniem.
      Dobry na zakupy.
      Dojedź bezpiecznie z punktu A do punktu B, bezpiecznie dotrzyj do celu.

      ☆ Możliwa jazda próbna i oględziny
      Umów się na oglądanie ☆

      PGO TR3 50 trike hulajnoga trójkołowa 25 i 45km/h hulajnoga z biegiem wstecznym wyposażona jest w:

      Uzyskaj serwis, konserwację i kontrolę za łącznie 1000 €

      》Pierwsza rejestracja: 24.07.2007
      》Przebieg: 5416 km
      》Z dowodem rejestracyjnym
      》Wprowadzono zarówno 25 km/h, jak i 45 km/h
      》Motorower 25km/h
      》Wsteczny bieg z funkcją dźwięku
      》2 kluczyki do stacyjki, siedzenie i zbiornik oleju
      》Bateria nowa
      》Nowa świeca zapłonowa i wiele więcej
      》Książeczka czekowa obsługi klienta /
      》Motorower 25km/h
      》W kopii czarno-białej-
      „stan utrzymany
      》Pojazd: używany
      》Z zegarem cyfrowym
      》Z elektrycznością i kickstarterem
      》Z hamulcem postojowym

      ■Dane techniczne pojazdu:
      Moc: 2,14 kW / 2,9 KM przy 5500 obr./min
      Pojemność skokowa: 49 cm3
      Olej do silników 2-suwowych: półsyntetyczny
      Tankowanie: zwykła benzyna bezołowiowa
      Skrzynia biegów: bezstopniowa przekładnia pasowa
      2 suw

      ■Wymiary:
      – Wysokość : 1140 mm
      – Szerokość: 858 mm
      – Długość: 1900 mm
      – Rozstaw osi: 1390 mm


      – Silnik: 1-cylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem
      – Waga całkowita: 274 kg
      – Masa własna: 124 kg
      – Wysokość siedziska w mm:
      770 prześwit w mm:
      Rozstaw osi 1385 w mm:
      1385 opony: w. 120/70×12 godz. 130/70×12
      – Moment obrotowy 4 NM
      – Zbiornik oleju T: 1,4 l
      – Napełnianie zbiornika: 6,7 l
      – Tylne hamulce:
      – Przednie hamulce bębnowe: układ hamulcowy tarczowy

      – Kieszeń na kask
      – Przedni schowek
      – Kontrolka dwusuwowa
      – antypoślizgowe siedzisko
      – Łatwa obsługa przycisku zatrzymania awaryjnego
      – Tylne uchwyty
      – Wskaźnik obrotów
      – wskaźnik poziomu paliwa
      – klakson
      – Światła drogowe i mijania
      – 2 lusterka
      – 2-tłoczkowy przedni zacisk

      》W przypadku wysyłki koszty wysyłki są doliczane do ceny zakupu.

      》do 300 km 269 €
      》do 600 km 299 €
      》Ponad 600 km 379 €

      Firma spedycyjna zostanie poinformowana niezwłocznie po otrzymaniu pieniędzy, zwykle potrzebuje 7-14 dni na odbiór i dostarczenie.

      Bez gwarancji Bez gwarancji Bez wymiany Bez renegocjacji Bez możliwości zwrotu Kupiony jak widać Nie odpowiadam za uszkodzenia transportowe lub inne uszkodzenia lub inne straty.

      Nie ponosimy odpowiedzialności za skutki prawne, nie ponosimy odpowiedzialności za dalsze wady lub późniejsze wady, wszystkie informacje zostały podane zgodnie z naszym sumieniem.
      Błędy i literówki zastrzeżone
      Wszystkie oświadczenia bez gwarancji.

      》Wzbudził Twoje zainteresowanie?
      Następnie napisz do mnie, odpowiem tak szybko, jak to możliwe.

      Zapraszamy również do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej, mediów społecznościowych lub kontaktu telefonicznego.

      „Nasze godziny otwarcia:
      pon. – pt. 08:00 – 18:00
      Sobota: 08:00 – 16:00

      Twój specjalista Motorscooterwelt Butzbach

      Oferent
      MB
      Świat skuterów Butzbach
      użytkownik komercyjny proszę wyprodukować taki a będę pierwszy kupcem

  1. Romet niczego nie produkuje. Romet daje „nalepki” na motocykl od producenta z Chin. Jednak tekst jest napisany tak że można pomyśleć iż Honda powinna klękać przed Rometem bo to klasa wyżej. Autor chyba coś zażył przed pisaniem….

  2. Zaawansowana technicznie konstrukcja – prosta rama stalowa i silnik będący chińską kopią, silnika Hondy z lat 70.

  3. Romet nic nie produkuje to importer z Chin który importuje najgorsze badziewie z tego kraju nie dość że marża kosmiczna to jeszcze serwis do kiepski i często zdarza się że nie można kupić części eksploatacyjnych i wogole jakichkolwiek części

  4. Jaka Polska firma 🤣
    Chyba Polski importer z Chin 🤣
    To badziewie ma tyle wspólnego z Polską marka co Jarosław z psem 🤣
    Większego badziewia nie ma chyba dostępnego …już chyba Junak importuje lepiej poskładane i dopracowane sprzęty.
    Tyle co ma Romet niedoróbek na etapie produkcji nie ma chyba nikt…
    Zmiany konstrukcyjne nie wynikają z niczego innego tylko z tego że Chiny nie produkują już masowo tylko zmieniają linie i modele bo nikt nie chce kupować tych starych konstrukcji a importer twierdzi że unowocześnia 🤣🤣🤣
    Żenada i tyle ,a o dostępności części nie wspomnę…
    Zresztą każdy ma YouTube i może sobie pooglądać te wspaniałe sprzęty i perepetje użytkowników z serwisami i częściami 🤣🤣👎👎

  5. Niby polska firma , niby nowe modele a do trochę starszych modeli nie ma dostępnych części zamiennych. Posiadam Rometa Maxi 125 i jeśli chodzi o dostęp części to dramat. Z tego względu odradzam kupno Rometa. W późniejszej eksploatacji potencjalny użytkownik będzie miał z tego powodu problemy.

    1. Romet to skończony śmieć…
      Miałem pony’ego 50 od nowości, po 1000km był w serwisie 8(!!!!) razy bo co chwilę coś się psuło, hamulce, gaźnik, sprzęgło, kraniki…
      Oni rowerów nie potrafią zrobić a za motocykle się biorą XDDDD

  6. Nigdy bym nic nie kupił od takiej firmy ( ROMET ) co nie szanuje klienta.
    Brak możliwości kontaktu z firma jest „najlepsza wizytówka”.

  7. Kupujcie od razu 2 , drugi na części gdyż Romet i pozostałe polskie firmy części zamiennych nie gwarantują

  8. Przecież Romet to już od dawna jest chińską marką. Mam rometa ogar 202 i dostałem książeczkę pisaną „domkami”. Już nie mówiąc o tym że to badziew

  9. Nie ma czegoś takiego jak Romet to są hińczyki z nazwą Romet ,odradzam ani trwałe ani technologia nowa i jak kupisz i nie podokręcasz sam to się strasznie Dziwisz jak w drodze się rozsypie

  10. Polska jest tylko nazwa. Cała technologia od początku reaktywacji była, jest i będzie chińska. W dodatku z mojego doświadczenia – wątpliwej jakości…

  11. Badziew to swoją drogą.Produkowanie-import z państwa środka to jedno ,a sprowadzać badziewie to drugie. Są firmy które robią dobre motocykle w Chinach ale by się cebulionki nie zgadzały .RE sprzedaje swoje motocykle od 350-650cc i w rozsądnych pieniądzach .I takiego sprzętu brakuje w rozsądnych pieniądzach i jakości.A i sprawa części,jeśli ktoś kupuje coś z gazetki reklamowej i nie chce się lecieć do Chin to jest co jest

  12. Jak można było nazwać to badziewie PRODUKOWANE W CHINACH nazwą naszego kultowego motocykla JUNAK !!!!??? CO ZE ZNAKIEM CZY TO TEŻ SPRZEDALIŚMY ????. Wstyd , twórcy naszego JUNAKA gdyby wiedzieli że ta nazwą zostanie użyta przy produkcji tego Chińskiego dziadostwa pewnie nigdy by na to nie pozwolili.PROFANACJA NASZEJ OTORYZACJI I NASZEGO KULTOWEGO MOTOCYKLA

  13. Ludzie to jednak marudny.

    Cześć KTM produkowany w Chinach przez CF Moto, większość udziałów Volvo i Lotusa ma Geely Holding, SYM robił silniki dla Hondy a Kymco produkuje silniki dla BMW.
    Chiński Dongfen ma udziały w PSA i Oplu,
    Jaguar i Land Rover należy do Tata Motors.

    Same „Chinczyki”. No i Tajwanczyki.
    Ale przecież to to samo…. Prawda?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Instalacja gazowa w BMW. Jak zadbać o LPG przed zimą?

Lato powoli dobiega końca. Ani się obejrzymy, a w nocy zaczną się pierwsze przymrozki. Dla świętego spokoju warto przymierzyć się do sprawdzenia instalacji LPG, która zimową porą będzie miała nieco trudniejsze zadanie. Zima jest trudnym okresem nie tylko ze względu na wywieranie na blachę niekorzystnego wpływu przez sól, ciągłą wilgoć i zmieniającą się z minusowej…

Niepozornie szybkie BMW E30 – galeria zdjęć

Zadbane BMW E30 u wielu osób wywołuje podziw. Klasyczne i niezmodyfikowane modele zadają szyku wszędzie tam, gdzie się pojawią. Jednak prezentowane, białe E30 Przemka pod płaszczykiem klasycznej linii skrywa "mały" bonus. Ponad 200-konny, zmodyfikowany, 3-litrowy silnik zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy oraz świetne czasy przyspieszeń. "Sleeper" idealny?