Nowe BMW Serii 5 z normalnym grillem. Jest co świętować? - Trends Magazines

Nowe BMW Serii 5 z normalnym grillem. Jest co świętować?

Prototyp nowej „piątki” wciąż jest zamaskowany, ale już możemy powiedzieć, że auto nie będzie miało karykaturalnego grilla i zachowa proporcje typowe dla BMW Serii 5. Oto co już wiemy o nadchodzącym modelu.

Możemy z pewnością powiedzieć, że BMW 5 G60 będzie ostatnią spalinową piątką, a obok odmian tradycyjnych czy hybrydowych pojawi się także elektryczna, prawdopodobnie nazwana i5. Na razie o technologii, a także jednostkach napędowych niewiele możemy powiedzieć, ale widzimy już częściowy design nowego BMW 5. 

Pierwszą dobrą informacją jest to, że grill będzie normalnych rozmiarów. Do czego to doszło, że musimy to podkreślać! Niestety, ale tak już jest że BMW lubi produkować modele z nerkami nienormalnych rozmiarów, dlatego nowe modele jak np. M240i, czy właśnie nadchodząca Seria 5 cieszą oczy. Przednie reflektory będą wąskie i rozciągnięte na błotnik, a więc zastosowano tu zabieg znany z BMW 3 po liftingu. 

Na zdjęciach szpiegowskich widzimy prawdopodobnie wersję z M pakietem, sądząc po wlocie w przednim zderzaku. Następnie w oczy rzuca się duża i płaska maska. Boczna linia oraz płaskie klamki przypominają te z Serii 7 czy modelu iX. Boczny profil wraz z charakterystycznym łukiem na tylnych drzwiach przywodzi na myśl klasyczną linię BMW. O tylnej części niewiele możemy powiedzieć, ponieważ tam nawet lampy zostały mocno zakryte. 

Możemy spodziewać się, że to będzie udana, ładna piątka. Więcej szczegółów poznamy zapewne na przełomie roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Biały i czerwony VW up! na poznańskim rynku

Tani, mały, używany – poradnik kupującego VW Up!

Najmniejszy model Volkswagena zaskakuje przestronnością wnętrza, pojemnością bagażnika, właściwościami jezdnymi oraz trwałością. Jest dosyć surowo wykończony, jednak w segmencie A nie jest to istotną wadą. Up! - nowy pomysł na miejskiego malucha Oczekiwania kierowców stale rosną. Na przełomie XX i XXI wieku zainteresowanym zakupem miejskiego auta wystarczało dwoje drzwi, słaby silnik i wyposażenie ograniczające się do radia czy elektrycznie regulowanych…

Tuning-VW-Garbus-Hot Rod-widok z boku

Jak zbudować hot roda na bazie Garbusa? Piotr zaczął od 700 złotych

Najbardziej rozpoznawalnym autem VW jest z pewnością Garbus. Od początku produkcji, czyli od końca lat 30., z taśm montażowych zjechało prawie 22 miliony egzemplarzy. O ile kilkanaście bądź kilkadziesiąt lat temu widok popularnego Żuczka nie był niczym nadzwyczajnym, o tyle dzisiaj ich właściciele spotykają się ze zdziwionymi, ale pełnymi serdeczności spojrzeniami innych kierowców. Wraz z…