Nowe BMW Serii 5 z normalnym grillem. Jest co świętować? - Trends Magazines

Nowe BMW Serii 5 z normalnym grillem. Jest co świętować?

Prototyp nowej „piątki” wciąż jest zamaskowany, ale już możemy powiedzieć, że auto nie będzie miało karykaturalnego grilla i zachowa proporcje typowe dla BMW Serii 5. Oto co już wiemy o nadchodzącym modelu.

Możemy z pewnością powiedzieć, że BMW 5 G60 będzie ostatnią spalinową piątką, a obok odmian tradycyjnych czy hybrydowych pojawi się także elektryczna, prawdopodobnie nazwana i5. Na razie o technologii, a także jednostkach napędowych niewiele możemy powiedzieć, ale widzimy już częściowy design nowego BMW 5. 

Pierwszą dobrą informacją jest to, że grill będzie normalnych rozmiarów. Do czego to doszło, że musimy to podkreślać! Niestety, ale tak już jest że BMW lubi produkować modele z nerkami nienormalnych rozmiarów, dlatego nowe modele jak np. M240i, czy właśnie nadchodząca Seria 5 cieszą oczy. Przednie reflektory będą wąskie i rozciągnięte na błotnik, a więc zastosowano tu zabieg znany z BMW 3 po liftingu. 

Na zdjęciach szpiegowskich widzimy prawdopodobnie wersję z M pakietem, sądząc po wlocie w przednim zderzaku. Następnie w oczy rzuca się duża i płaska maska. Boczna linia oraz płaskie klamki przypominają te z Serii 7 czy modelu iX. Boczny profil wraz z charakterystycznym łukiem na tylnych drzwiach przywodzi na myśl klasyczną linię BMW. O tylnej części niewiele możemy powiedzieć, ponieważ tam nawet lampy zostały mocno zakryte. 

Możemy spodziewać się, że to będzie udana, ładna piątka. Więcej szczegółów poznamy zapewne na przełomie roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Audi e-tron S

Nowe Audi e-tron S i e-tron S Sportback generują prawie 1000 Nm

Audi kontynuuje elektryczną ofensywę i prezentuje dwa nowe modele Audi e-tron S i Audi e-tron S Sportback. Oba auta mają 973 Nm momentu obrotowego i wykorzystują do napędu trzy silniki elektryczne. Moc i osiągi W Audi e-tron S i e-tron S Sportback przekładnia typu S przez osiem sekund zapewnia pełne zwiększenie mocy - 370 kW…

Doceniony po śmierci: 1969 BMW 2800 GTS by Pietro Frua – HISTORIA

W 1969 r. BMW 2800 GTS zostało po raz pierwszy zaprezentowane na targach IAA we Frankfurcie. Owa piękność nie znajdowała się na stoisku BMW. Samochód zdobił box projektanta nadwozi- Pietro Frua (1913–1983). Celem P.F. było nawiązanie współpracy z BMW. Dlatego właśnie zaprojektował on kilka prototypów na bazie bawarskich samochodów. W sumie mówi się, że było…