Nowe BMW Serii 5 z normalnym grillem. Jest co świętować? - Trends Magazines

Nowe BMW Serii 5 z normalnym grillem. Jest co świętować?

Prototyp nowej „piątki” wciąż jest zamaskowany, ale już możemy powiedzieć, że auto nie będzie miało karykaturalnego grilla i zachowa proporcje typowe dla BMW Serii 5. Oto co już wiemy o nadchodzącym modelu.

Możemy z pewnością powiedzieć, że BMW 5 G60 będzie ostatnią spalinową piątką, a obok odmian tradycyjnych czy hybrydowych pojawi się także elektryczna, prawdopodobnie nazwana i5. Na razie o technologii, a także jednostkach napędowych niewiele możemy powiedzieć, ale widzimy już częściowy design nowego BMW 5. 

Pierwszą dobrą informacją jest to, że grill będzie normalnych rozmiarów. Do czego to doszło, że musimy to podkreślać! Niestety, ale tak już jest że BMW lubi produkować modele z nerkami nienormalnych rozmiarów, dlatego nowe modele jak np. M240i, czy właśnie nadchodząca Seria 5 cieszą oczy. Przednie reflektory będą wąskie i rozciągnięte na błotnik, a więc zastosowano tu zabieg znany z BMW 3 po liftingu. 

Na zdjęciach szpiegowskich widzimy prawdopodobnie wersję z M pakietem, sądząc po wlocie w przednim zderzaku. Następnie w oczy rzuca się duża i płaska maska. Boczna linia oraz płaskie klamki przypominają te z Serii 7 czy modelu iX. Boczny profil wraz z charakterystycznym łukiem na tylnych drzwiach przywodzi na myśl klasyczną linię BMW. O tylnej części niewiele możemy powiedzieć, ponieważ tam nawet lampy zostały mocno zakryte. 

Możemy spodziewać się, że to będzie udana, ładna piątka. Więcej szczegółów poznamy zapewne na przełomie roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

M3 GT: BMW na sterydach dla koneserów

Mocniejsze, twardsze, lżejsze i... mało znane. BMW M3 GTjest ciekawą propozycją dla koneserów oryginalnych youngtimerów. Jeszcze do niedawna sportowe regulaminy wymagały, by wyczynowe auta były homologowane na bazie faktycznie istniejących drogowych odpowiedników. Zgodny musiał być kształt elementów aerodynamicznych, a nawet materiały, z których wykonano poszycie. W celu utrzymania konkurencyjności M3 w mistrzostwach FIA GT oraz amerykańskim…

garbus transporter T1

Historia „Spółki ds. Przygotowania Niemieckiego Samochodu Ludowego”

Pand 80 lat temu rozpoczął działalność jeden z największych producentów samochodów na świecie. 28 maja 1937 roku w Berlinie założono „Spółkę ds. Przygotowania Niemieckiego Samochodu Ludowego” („Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagen mbH”, która była poprzednikiem dzisiejszego koncernu Volkswagen. W ciągu 80 lat z przedsiębiorstwa, którego historia rozpoczęła się od produkcji Garbusów, Volkswagen przekształcił się…