Niesamowicie wzmocnione BMW X6 M! - Trends Magazines

Niesamowicie wzmocnione BMW X6 M!

G-Power wzięło na warsztat kolejne X6 M i wzmocniło silnik do poziomu mocy i momentu obrotowego godnych supersamochodu.

Z podwójnie turbodoładowanego 4.4 V8 udało się wycisnąć 750 KM przy 6500 obr./min oraz 980 Nm w przedziale 3000–4500 obr./min. Uzyskanie dodatkowych 175 KM i 230 Nm wymagało znacznych modyfikacji osprzętu silnika. G-Power zamontował przygotowane przez siebie turbosprężarki z powiększonymi wirnikami i kompletny układ wydechowy z tytanu, a do sterownika jednostki wgrał nowe oprogramowanie.

X6 M ma także opracowany przez G-Power pakiet stylistyczny Typhoon z mocno poszerzonymi błotnikami i karbonowymi elementami aerodynamicznymi oraz maską z dużym wywietrznikiem. Gwintowane zawieszenie G-Power GX6M RS pozwoliło na zmniejszenie prześwitu i wpasowanie 23-calowych kutych felg G-Power Hurricane RR w przestrzenie wewnątrz błotników.

Całkowity koszt dodatków z oferty G-Power przekroczył 60 tysięcy euro. A doliczyć trzeba do tego kolejne kilka na zakup opon. Czy warto? Do końca roku świętujące 35-lecie działalności G-Power proponuje rabat w wysokości 35 proc.

To już całkiem rozsądna propozycja, biorąc pod uwagę, że w zamian otrzymuje się SUV-a pokonującego 1/4 mili w 11,5 sekundy i rozpędzającego się do przeszło 300 km/h. Za uterenowione modele o takich możliwościach Bentley i Lamborghini żądają przeszło miliona złotych.

Podobne

Lotnicze silniki BMW. Od tego wszystko się zaczęło

Rzędowa szóstka BMW. Dlaczego jest otoczona taką legendą? Mało kto wie, że takim układem cylindrów dysponował pierwszy w historii marki silnik. Projektujący silnik Max Friz, który stworzył nie mniej kultowego dwucylindrowego boksera dla motocykli BMW, postawił na układ sześciu rzędowych cylindrów, gdyż gwarantował on równomierną i pozbawioną wibracji pracę w całym zakresie obrotów. Jednostka IIIa…