Niesamowicie wzmocnione BMW X6 M! - Trends Magazines

Niesamowicie wzmocnione BMW X6 M!

G-Power wzięło na warsztat kolejne X6 M i wzmocniło silnik do poziomu mocy i momentu obrotowego godnych supersamochodu.

Z podwójnie turbodoładowanego 4.4 V8 udało się wycisnąć 750 KM przy 6500 obr./min oraz 980 Nm w przedziale 3000–4500 obr./min. Uzyskanie dodatkowych 175 KM i 230 Nm wymagało znacznych modyfikacji osprzętu silnika. G-Power zamontował przygotowane przez siebie turbosprężarki z powiększonymi wirnikami i kompletny układ wydechowy z tytanu, a do sterownika jednostki wgrał nowe oprogramowanie.

X6 M ma także opracowany przez G-Power pakiet stylistyczny Typhoon z mocno poszerzonymi błotnikami i karbonowymi elementami aerodynamicznymi oraz maską z dużym wywietrznikiem. Gwintowane zawieszenie G-Power GX6M RS pozwoliło na zmniejszenie prześwitu i wpasowanie 23-calowych kutych felg G-Power Hurricane RR w przestrzenie wewnątrz błotników.

Całkowity koszt dodatków z oferty G-Power przekroczył 60 tysięcy euro. A doliczyć trzeba do tego kolejne kilka na zakup opon. Czy warto? Do końca roku świętujące 35-lecie działalności G-Power proponuje rabat w wysokości 35 proc.

To już całkiem rozsądna propozycja, biorąc pod uwagę, że w zamian otrzymuje się SUV-a pokonującego 1/4 mili w 11,5 sekundy i rozpędzającego się do przeszło 300 km/h. Za uterenowione modele o takich możliwościach Bentley i Lamborghini żądają przeszło miliona złotych.

Podobne

Tom Hanks sprzedaje Fiata 126p na szczytny cel

Pamiętacie Toma Hanksa i jego białego Fiata 126p? Aktor, podczas wizyty w Europie bardzo upodobał sobie to auto. Jedna z polskich firm podarowała Hanksowi "Malucha", a teraz aktor postanowił sprzedać swojego auto na szczytny cel. W 2016 roku, podczas swojej wycieczki po Europie, Tom Hanks bardzo lubił fotografować się z Fiatem 126p. Wrzucał później zdjęcia…

Kupujemy używane: Volkswagen Eos (2006 – 2015) – zasługuje na zainteresowanie

Był próbą połączenia komfortu, dobrych osiągów i radości z jazdy pod gołym niebem. Z powodu wysokich cen i specyficznej stylizacji nie odniósł spektakularnego sukcesu. Używany Eos wciąż zasługuje jednak na zainteresowanie. W 1979 roku w salonach Volkswagena pojawił się Golf Cabriolet. Był produkowany przez Karmanna aż do 1993 roku. Jego miejsce zajął Golf III Cabriolet,…