Najmniej awaryjne modele 2023 - raport TÜV - Trends Magazines

Najmniej awaryjne modele 2023 – raport TÜV

Serwis auta

Ranking TÜV to lista najbardziej i najmniej awaryjnych modeli stworzona przez niemieckich diagnostów. Wiarygodność raportu TÜV jest bardzo wysoka, bowiem na zestawienie składa się aż 9,6 mln aut, w których przeprowadzono przeglądy techniczne. 

Jak co roku, niemiecki TÜV (Technischer Überwachungsverein czyli Stowarzyszenie Inspekcji Technicznej) sprawdził wyniki przeglądów ponad 9,6 mln pojazdów osobowych. Wnioski wyciągnięte przez niemieckich specjalistów przydają się nie tylko podczas kupowania nowego auta, ale także używanego. Przecież kupując auto chcemy, aby ono nas nie zawiodło.

Które auta są najlepsze według rankingu TÜV 2023?

A na wyniki TÜV szczególnie warto zwrócić uwagę, bowiem tutaj przebadano prawie 10 mln pojazdów, biorąc pod uwagę ich techniczną kondycję i trwałość. Jak już wspomnieliśmy, w rankingu TÜV 2023 wzięło udział łącznie 9,6 mln pojazdów spośród 226 modeli aut jeżdżących po Niemczech.

Najmniej awaryjne modele w wieku 2 – 3 lat

  • Mercedes Klasy B (2,0 proc.)
  • Mercedes GLC (2,3 proc.)
  • Volkswagen Golf Sportsvan (2,3 proc.)
  • Audi Q3 (2,4 proc.)
  • Audi Q2 (2,6 proc.)

Najmniej awaryjne modele w wieku 4 – 5 lat

  • Porsche 911 (2,7 proc.)
  • Mercedes SLC (4,1 proc.)
  • Audi Q2 (4,5 proc.)
  • Mazda CX-3 (4,6 proc.)
  • Volkswagen Golf Sportsvan (2,6 proc).

Najmniej awaryjne modele w wieku 6 – 7 lat

  • Porsche 911 (3,5 proc.)
  • Suzuki Vitara (7,2 proc.)
  • Volkswagen Golf Sportsvan (7,3 proc.)
  • Mercedes Klasy B (7,8 proc.)
  • Porsche Cayenne (7,9 proc.)

Najmniej awaryjne modele w wieku 8 – 9 lat

  • Porsche 911 (4,6 proc.)
  • Audi TT (9,4 proc.)
  • Mercedes SLK (10,3 proc.)
  • Mercedes Klasy B (11,0 proc.)
  • Porsche Cayenne (11,1 proc.)

Najmniej awaryjne modele w wieku 10 – 11 lat

  • Porsche 911 (6,6 proc.)
  • Audi TT (11,6 proc.)
  • Mercedes SLK (12,2 proc.)
  • MINI Countryman (13,9 proc.)
  • Mercedes Klasy B (14,2 proc.)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Golf R VII – czarny bandyta

Golfy modyfikowane są przez fanów na wiele sposobów. Pneumatyczne zawieszenie, mocny i bardzo często niefabryczny silnik oraz masa motoryzacyjnej galanterii w przypadku II, III czy nawet IV generacji niemieckiego kompaktu nikogo już nie zaskakują. Albert postanowił jednak zmienić niemalże nowy model. Oto bardzo mocny i efektowny VW Golf R VII. Golf R siódmej generacji po liftingu…

Ekstrawaganckie Z4

BMW Z4 E85 to piękny, zjawiskowy roadster. Są jednak ludzie, dla których popularna seryjna zetka, pomimo jej naturalnego wdzięku, to zbyt sztampowe auto. (więcej…)