Najmniej awaryjne modele 2023 - raport TÜV - Trends Magazines

Najmniej awaryjne modele 2023 – raport TÜV

Serwis auta

Ranking TÜV to lista najbardziej i najmniej awaryjnych modeli stworzona przez niemieckich diagnostów. Wiarygodność raportu TÜV jest bardzo wysoka, bowiem na zestawienie składa się aż 9,6 mln aut, w których przeprowadzono przeglądy techniczne. 

Jak co roku, niemiecki TÜV (Technischer Überwachungsverein czyli Stowarzyszenie Inspekcji Technicznej) sprawdził wyniki przeglądów ponad 9,6 mln pojazdów osobowych. Wnioski wyciągnięte przez niemieckich specjalistów przydają się nie tylko podczas kupowania nowego auta, ale także używanego. Przecież kupując auto chcemy, aby ono nas nie zawiodło.

Które auta są najlepsze według rankingu TÜV 2023?

A na wyniki TÜV szczególnie warto zwrócić uwagę, bowiem tutaj przebadano prawie 10 mln pojazdów, biorąc pod uwagę ich techniczną kondycję i trwałość. Jak już wspomnieliśmy, w rankingu TÜV 2023 wzięło udział łącznie 9,6 mln pojazdów spośród 226 modeli aut jeżdżących po Niemczech.

Najmniej awaryjne modele w wieku 2 – 3 lat

  • Mercedes Klasy B (2,0 proc.)
  • Mercedes GLC (2,3 proc.)
  • Volkswagen Golf Sportsvan (2,3 proc.)
  • Audi Q3 (2,4 proc.)
  • Audi Q2 (2,6 proc.)

Najmniej awaryjne modele w wieku 4 – 5 lat

  • Porsche 911 (2,7 proc.)
  • Mercedes SLC (4,1 proc.)
  • Audi Q2 (4,5 proc.)
  • Mazda CX-3 (4,6 proc.)
  • Volkswagen Golf Sportsvan (2,6 proc).

Najmniej awaryjne modele w wieku 6 – 7 lat

  • Porsche 911 (3,5 proc.)
  • Suzuki Vitara (7,2 proc.)
  • Volkswagen Golf Sportsvan (7,3 proc.)
  • Mercedes Klasy B (7,8 proc.)
  • Porsche Cayenne (7,9 proc.)

Najmniej awaryjne modele w wieku 8 – 9 lat

  • Porsche 911 (4,6 proc.)
  • Audi TT (9,4 proc.)
  • Mercedes SLK (10,3 proc.)
  • Mercedes Klasy B (11,0 proc.)
  • Porsche Cayenne (11,1 proc.)

Najmniej awaryjne modele w wieku 10 – 11 lat

  • Porsche 911 (6,6 proc.)
  • Audi TT (11,6 proc.)
  • Mercedes SLK (12,2 proc.)
  • MINI Countryman (13,9 proc.)
  • Mercedes Klasy B (14,2 proc.)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Retrofity LED legalne w Niemczech? Kiedy w Polsce?

Posiadacze 29 modeli samochodów osobowych mogą już zamienić użytkowane dotychczas żarówki halogenowe H7 na retrofity LED marki Philips. Jest jedno "ale" . Jest to możliwie tylko w Niemczech, które są pierwszym krajem w Europie, który dopuścił je do użytku na drogach publicznych. Wprowadzone w latach 60. XX wieku do seryjnej produkcji żarówki halogenowe mają już…

elektryczny seat w trakcie jazdy

Samochody elektryczne w atrakcyjnym finansowaniu

Samochody elektryczne stały się jednym z najgorętszych tematów w świecie motoryzacji. Ich rosnąca popularność wynika z wielu czynników, takich jak ochrona środowiska, oszczędność kosztów eksploatacji i rozwój technologii. Przesiadka na samochody elektryczne jest jednym z kluczowych kroków w kierunku zrównoważonej przyszłości. W tym artykule przyjrzymy się, dlaczego samochody elektryczne są przyszłością motoryzacji i jakie korzyści…